Lynn, dit is de link voor de maillots.. Frendz Maillot V&D en dit is die gestreepte: Frendz Maillot V&D
@leuk om te zien hoe bepaalde items echt massaal leuk gevonden worden.. het vd rokje heeft een zeeeeeeeeeeeeer hoog heb gehalte.
@ Debby, leuk setje! Heb dat vestje hier ook vaak in de handen gehad in de winkel maar hij valt ons meisje net wat te breed! @ Suenne, dit topic is erg slecht voor je portomonee Soms denk ik: nu heb ik alles wel zo'n beetje... en dan kom ik hier om vervolgens toch weer wat nodig te hebben haha. @ Chantal, wat schattig! Vooral dat truitje met die kat! Ik hou er dus echt wel van dat er beestjes op staan haha Hier nog wat aanwinsten van de afgelopen tijd! Eerst een setje van Bakkaboe... ik vind het pastelpaarse truitje achteraf een minder goede keuze. Had beter mintgroen kunnen zijn... Maar ach, dit is ook best leuk Dan een tweetal truitjes van de Wibra en eentje van de Hema. En nog een vestje van de Wibra! Waren slechts 3,99 dus meteen een grijze en lichtroze gehaald. We zijn hier gek op vestjes Maar daar geen foto van, is redelijk standaard
Heb ik ook last van. Er mag wel een beestje opstaan!! maar geen bekende,zoals Nijntje, Dora of Hello Kitty!! gewoon een allergie. o,ja en ook niet van die prinsessen. Die vindt Suus nu dus wel mooi. vriendin van mij, had dochter met prinsessentrainingspak. bleh en cheap.. Maar mijn dochter vond hem prachtig. ook ook riep ze. Ik dacht not not.. gelukkig is ze hem al weer vergeten..
Ik wacht even op t prijzencircus van V&D, en ga daar even goed ondergoed en maillots inslaan. Heb er van de week een paar gekocht, en vind de kwaliteit toch echt wel goed. Ik heb geloof ik nog iets van 5000 airmiles dusseh.... IK vind de V&D er toch echt met kop en schouders boven uitsteken dit jaar. Van de week toch ook weer leuke dingen in m´n handen gehad...me toch even kunnen beheersen tot van de week. Bedankt voor de leuke reactie´s in mijn album.
nou inderdaad dat is de enigste met een beestje maar eerlijk ik hou er niet van nijntje brrrrr gewoon te lelijk op kleding doe dan op onderbroek of pyama maar gewoon op een shirt
ik hou er ook niet van. Vooral hello kitty en nijntje. Ik zag een leuk jurkje bij de v&d maar zat een heel klein plaatje van nijntje op. Laat maar... Het aapje vind ik nog wel leuk. Maar dat is meer omdat emma een apentic heeft.
Ik hou ook niet van plaatjes op kleding.. Kheb een jurkje van Miekje overgenomen met de mimpi poes erop en k moet er erg aan wennen.. Hij staat haar wel erg leuk!
haha allemaal niet zo van de plaatjes... wel jammer, want hello kitty is niet duur (wel verschrikkelijk )
Nee idd niet duur maar wel verschrikkelijk ja! Hahahah.. Khad laatst nog een discussie over die diney dingen.. Die vrouw zegt alsje dochter het wil dan koop je het wel nou dat denk k niet!! Althans denken ik weet het zeker!!