Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dat is wel heel leuk Tesske! Ik vroeg me net van de week af wat ik nou met dat eerste pakje zal doen. Mijn kids hebben beide hetzelfde pakje aangehad als eerste pakje. Oilily pakje van lichtgroene badstof met biesje. Is wel een lief pakje en lekker warm. Ik had voor mijn dochter iets ander gekocht maar toen ze geboren was vond ik toch dat ze dat aanmoest. Wel met een roze mutsje :)
    Wel leuk om het in te lijsten met twee foto's van dat ze er net waren.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zaterdag gaan we laarzen shoppen, zit alvast op de website van de winkel te snuffelen of er iets tussen zit.

Als deze shoesme laarsjes smal genoeg zijn koop ik deze : Huppeldepup & Co

En deze koop ik ook, maar ik weet niet of dit merk wel smal is. (iemand die het merk kent, het ziet er breed uit???)

Huppeldepup & Co

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @teskke: hihi je meid krijgt een eigen mening!!! Oh wat schuw ik die dag dat dat hier gaat gebeuren...tot nu toe vind ze alles MOOIIIIIII (zegt ze zelf hihi)

@debby: vind het best meevallen, omdat de pakjes zo klein en lief zijn vind ik zo'n nijntje erop niet storen, ik vind die lelijke pakjes met voeten eraan vast en dan zo'n grote plakplaat van winnie the pooh erop pas erg!!! *die kreeg ik van schoonmoeder maar heb ik danique natuurlijk nooit aangetrokken*

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tesske die eerste vind ik leuk, die tweede niet zo

5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hahaha, ja, die zijn erg!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @teskke: vind die shoesme laarsjes leuk!!!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    whahahaha ik kreeg hier een afgrijselijk exemplaar met teigertje erop.
    Die heb ik op de rommelmarkt verkocht en diegene was er echt super blij mee :p

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat is zeker leuk!

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oh ik heb 3 van die stomme pakjes gekregen toen....

dat mensen dat echt mooi vinden zeg ;)

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat speciaal dat ze beide hetzelfde pakje aan hebben gehad!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Ik heb ook wel een paar keer afgrijselijke pakjes gekregen. Zelfs al heb ik tig keer gezegd dat ik niet van tekenfilmfiguren houd. Maar ook lelijke dingen zonder tekenfilmfiguren, maar in vreselijke kleuren bijv of geen model er in.
    Mijn jongste was 9,5 pond bij de geboorte en op de een of andere manier denken mensen dan dat je een soort peuter hebt gebaard met als gevolg dat ik allemaal kleertjes kreeg in maat 86. Binnen een jaar was hij helemaal gemiddeld en er zijn nu zelfs nog kleertjes die te groot zijn die ik als kraamcadeautje gekregen heb ;).

12. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hahaha, toen ik zwanger was van mijn eerste had ik als eerste ook zo'n voetenpakje gekocht, vond ik toen een echt babypakje, wist ik veel. Maar toen hij geboren was wilde ik hem dat niet meer aandoen. Mijn stiefmoeder vond dat ik hem veel te stoer aankleedde, lees: geen echte babypakjes.

Oilily pakje had ik ook zelf gekocht, in de sale :) en vond het erg duur... :)

13. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Tesske, die shoesme laarzen zijn erg leuk!!!

Die nijntje pakjes voor hele kleine babietjes gaan dan nog wel.
    Is toch ook een soort pyamaatje.
    Maar die voetenpakjes die zijn zooooo erg!

15. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18
    In mijn maat heb je niet echt leuke kleding en anders ben je een vermogen kwijt en dat vind ik zonde als ik toch af wil vallen.

Debby, ik heb ook dat probleem hoor alleen dan andersom ik heb maatje 34 en dat is ook niet te vinden in dameswinkels, ik zou zelfs op de kinders deling kunnen kijken of bij de tieners maar nu ik wat ouder wordt wil ik wel eens iets anders.
    dus dames heel mager zijn is ook niet altijd leuk.

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dan schaam ik me.
    Ik was anit box zachte pakjes...maar heb me bijgesteld.
    Wat waren die dingen makkelijk! aan en uit te doen. Heb mega geworsteld met alles. Die kleine armen en benen elke x in en uit die kleren, zucht. Overslag vond ik ook te gek.
    Sorry...ik vond de te gek. Zo ieder ze smaak.

En plaatjes. Ik heb nu een woezel en pip shirt. Ze vind hem te leuk! En van me moeder iets van de VD gehad met een hele hoop poppetjes erop. Leuk, mij te druk dus een kdv shirt.
    Verder wat kleine kitty, (waaaallllggggg) shirtjes erop.
    Nijntje vond ik dus niet zo erg toen ze klein was alleen paste ze ze amper van de VD.
    Ik ben dus wel tegen ondergoed met prinsessen erop! Die krijgt ze niet. Of met Dora. Heb gezien dat de zeeman ook leuke heeft met vogels en de VD heeft ook normale.

Gaat me niet lukken verder te reageren op iedereen maar zie dat de VD goed in trek is! GAAF! Ik ben dus echt met een shop stop dus durf ook eigenlijk weinig te kijken hier en als ik kijk zijn het mij teveel blz.

Tesske> ben benieuwd naar je c&o jurken en heb nog steeds de verjaardagsjurk niet gezien. Geen polo meer voor je dame????

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk! Ik zat inderdaad online ook te twijfelen dus ik ben blij dat ik even naar de winkel ben gegaan om het IRL te bekijken. Het antraciete basisshirtje van Frendz past er qua kleur ook perfect bij, en bij de Hema hebben ze roze leggings die weer dezelfde kleur als het vestje zijn ;)

Welke C&O jurkjes heb je gekocht?

Leuk he als ze een eigen smaak krijgen ;)

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Zo7 ben ook blij met je berichtje! Ik heb dat rokje nl in lichtgrijs gekocht en er een antraciet longsleeve bij besteld.. Roze hema legging en longsleeve en een bolero van v&d heb ik ook in de kast dus genoeg te combineren!!

Heb besloten meer kleur te kopen! Vandaag bomba setje rood/grijs aan, en na de reacties van jullie op de rode jas durf ik het aan :)

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik wil V&D ook even in 't echt zien.

@Lynn, ik heb denk ik wel belang bij dat Z8 jurkje. Heb even gemeten hier en dan valt ie ongeveer net zo groot als haar BFC jurkje en die van Bakkaboe.
    Hoe lang is jou Danique? Hier ergens rond de 80, broekjes 80 zitten precies goed.

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @red: mijn danique is al langer, die heeft een groeispurt gehad en heeft nu echt onder ook 86 aan ze is schat ik 86 cm ofzo nu?

pb maar even je adres dan stuur ik het op

Deel Deze Pagina