Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind jou stijl toch wel veranderen. Naar Classic/stoer. Vorig jaar was je veel klassieker. Maar meisje wordt groter. Ik hou ook van foezels hoor.ik vind jottum erg mooi, maar vind het vaak net te chique,waardoor het niet uit de kast komt.

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zo79 thnx! Clic vind ik ook erg mooi!

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Miekje: klopt ik ben een beetje Jottum af nu...heb het wel gezien daarmee...ben nu een meer naar basic ook aan het gaan, merk dat ik printjes niet zo vind, ben meer van de effen dingen geworden ook...

@hier een hoop bakkaboe binnen!!

Heb weer wat geshopt
    jas bakkaboe (even passen of ik die leuk vind. De s&d jas gaat sowieso terug naar de winkel ik vind de kleur niet mooi)
    gilet bakkaboe (zooooo leuk!!!) foto komt zo
    vestje grijs bakkaboe, even passen vind de mouwen wat kort ogen
    2 leggings met strikjes aan de zijkant heel cute, offwhite en grijs

en dan voor debby:
    ik heb deze jurk gekocht, maat 86
    ik ga hem danique passen maar weet niet of ik het echt bij haar vind passen. Als ik hem niet wil kan je hem overnemen want ik vind het wel echt een jurk voor jou, daarom heb ik hem ook meegenomen. Maar als je hem niet wil ook goed maandag moet ik sowieso nog dingen terug brengen hoor dus dan breng ik hem gewoon terug, hij is 19,95

Bekijk bijlage 178586

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wie heeft er interesse in deze bolero maat 80 antraciet? 14,95
    anders breng ik hem maandag terug
    Bekijk bijlage 178587

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    heel mooi jasje maar zo te zien niet gevoerd en ik heb al een niet gevoerd soortgelijk manteltje...ik zoek echt een lekker gevoerd buitenspeeljasje, maar heb dus nu die van bakkaboe gekocht even kijken of ik dat wat vind bij danique...

@foto's in album trouwens ook van het giletje van bakkaboe

@zo79: hier was bij van de Ven veel nieuws van bakkaboe binnen ook maillots en leggings

@jana: nee nog niet meegemaakt met leggings

@glimlachje: foto!!!!

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, ohhh die jurk is gaaaaf!
    Vind ik wel een hele mooie verjaardagsjurk voor Lot!
    Hadden ze nog een 80??

*Trekt Lot uit dr bed en rent naar vd Ven ;)*

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja die jurken waren echt net een uur binnen ofzo en dat roze gilet wat ik heb, daar waren ze zelfs nog mee bezig haha die hingen er nog niet eens, er hing veel nieuws nu Diddle dus ren maar gauw hoor!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb overigens wel alles bijgelezen maar na hier 2 dagen niet geweest te zijn is het niet te doen op iedereen te reageren, excuses ;)

Die Clic! laarsjes met franje vind ik ook erg leuk.
    Lisa had ze vorig jaar al in het donkerblauw, maar voor nu zou ik de grijze wel erg leuk vinden alleen heb ik de grijze alleen maar t/m 26 gezien en ze heeft 27. De bruine zag ik wel in 27.

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Lynn die jurk heeft echt heel veel weg van de s&d jurk die ik vorig jaar had voor Luna!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    klopt ;) dat vond ik ook...die was met cirkeltjes en dit is met bloemen en cirkels...
    die jurk had ik toen ook gekocht voor danique maar vond hem haar niet zo leuk, daarom denk ik ook dat deze niet echt bij haar zal staan...

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik vind bakkaboe echt weer super leuk deze winter, jammer dat persival weer zo tegenvalt.

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    klopt ik keek ook nog even rond bij persival maar nee niks leuks...

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jaa aub buiten het vuur houden:$:$:$ zo staat dat ook op mijn bolero van ziezoo ;) beetje vreemd. Alsof ik dat zou doen een fikkie stoken met mijn kindje.

Ik vind je laarsjes wel leuk. Lekker stoer. :D

14. Sweetlakecity

:p
    jaa maak het maar makkelijk. :p soms al die namen hier.
    Zoals jo79 en zo79 :(

Vreemd. Zou niet mogen. Ga anders terug?!

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    staat ook op al mijn amerikaanse kleding, stom he, slc?

16. Sweetlakecity

djmomo> en op de magnetron. Niet dieren erin doen :p
    Hahahaaa

Madeliefke> heb jij de jas van Persival zwart en witte stippen al binnen? Ik wilde nog een foto zien.

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: ik denk dat je er inderdaad goed aan doet die S&D jas terug te sturen. Bolero en jurk zijn mijn dochter´s kleuren niet. Ik vind de modellen overigens wel heel leuk.

@glimlachje: ik vind itt jouw zelf rib/corderoy wel heel leuk. Heeft iets authentieks en daar houd ik wel van.
    Maar ik ben het met je eens dat het je kind wel moet staan.

IK zat vanmiddag eens even door de kast van mijn zoon te neuzen en nu zag ik dat hij een camel cordery broek van Esprit in de kast heeft hangen voor aankomende winter.
    NU ben ik hard aan het nadenken om een blouse voor hem aan te schaffen van jongensmerkkleding.nl met bijbehorende bretels... ik vind het toch wel shabby-sjiek, ik houd daar wel van... Denk er nog even over na.

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bakkaboe is idd erg leuk! Zag die jurk gister ook hangen, ze hebben ook nog een andere variant daarvan geloof ik. Ga straks nog even de blauwe stippenjas halen.

Bij originalbrands.nl heb je trouwens een outlet met Clic laarsjes, zijn niet veel maten meer maar misschien met mazzel zit er nog een paar voor je bij.

19. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021