ik heb hetzelfde gehad. maar geloof me het went., heel erg zekfs. zou niet anders meer willen. kleding is goed om te budgeteren. deze discussie heb ik hier eerder al veroorzaakt. typ dit met mijn heerlijke knul op de arm.
Tullip: Ik heb die kaplaarsjes vandaag ook gekocht, zijn echt te schattig gewoon. Heerlijk om mee in de tuin te spelen. En over jongens en meidenshoppen, hier heeft mijn zoon de meeste kleren. Ik vind voor jongensshoppen echt top! Voor meiden vind ik het ook super hoor, maar voor hem slaag ik sneller!!
Oh ja weet niet wie het vroeg, name it shirten vallen goed op maat! Ik vind jongensbroeken iets langer vallen als normaal, wel lekker smal is hier ideaal.
Bij mij was het juist omgedraait omdat wij een 2e meisje kregen zei iedereen oooh je had zeker liever een jongetje gehad dan had je een konningskoppel.. 1 meisje en 1 jongetje! Nou nee ik ben super blij met mijn 2 kleine meisjes! Nou zou ik het ook niet erg vinden als er nog een jongetje bij kwam hoor maar een meisje is ook goed!
Ik zou een jongentje toch wel erg leuk vinden. Vindt jongenskleding nl. ook erg leuk en denk dat m'n man een jongentje ook geweldig zou vinden. Maar 'k geloof dat ik 2 meiden ook super zou vinden. @Lynn, ik heb het geld overgemaakt hoor!! Hier een lange werkdag gehad. Danique is wat ziekjes, werd net ook al huilend wakker. Hopelijk een rustig nachtje. Ben alleen, m'n man heeft nachtdienst.
En ik was behoorlijk in de wolken dat de tweede een meisje was Maar mijn jongetje is ook een lief schatje hoor. Vooral als ze klein zijn maakt het niet heel veel uit, al is mijn meisje juist knuffeliger. Maar nu hij groter wordt vind ik het stoeien soms wel wat te hard gaan... Ik ga nu maar voor de spelletjes spelen en tekenen en duplo bouwen. Dat gedoe met die auto's is het ook niet voor mij Maar echt, je kind is je kind en daar hou je toch van, dat komt echt wel goed! Ik ben super trots op mijn kleine grote ventje en hou van zijn leuke en minder leuke kanten. Evenzo van mijn kleine meisje en die zal ook dr minder leuke dingen hebben als ze wat groter is. Oja, leuke laarsjes van kruidvat!! )
Ik kreeg dit ook vaak te horen toen ik zwanger was van Luna en we wisten dat het een meisje werd. Bij Noa helemaal!! Maar ik ben helemaal blij met mijn 3 meiden!! Zou ze voor geen goud willen omruilen. Noa is ook soms net een jongetje met haar gedrag! poppen, barbies, tutten is ver te zoeken bij haar ja ermee gooien dus dat gaat ook niet altijd op Nu krijgen we de vraag; gaan jullie nog door voor een jongen? vind ik altijd een beetje een vreemde vraag.. Tulip leuk hoor! ik ga morgen ens kijken..
lynn hier erg wisseldend hoor! vanaf 92 dan in ieder geval truitjes maat 92 98 104 en op elkaar zijn ze even breed lang enz dus er klopt niet echt wat van ze heeft 1 jurkje maat 92 ,maar ook een 104 en 104 is zelfs smaller raar maar waar
Mijn vriend wilde heel graag een meisje en ik ook, maar we dachten een jongen omdat in mijn vriend zijn familie alleen maar jongens zijn. Toen de gynocoloog zei dat het een meisje werd keek mijn vriend blijkbaar heel raar en de gynocoloog zei maar dat is ook goed hoor. Dat was wel heel komisch op dat moment.
Wou deze even met jullie delen: Altijd handig! Product Detail | H&M NL Ps: Ik lees heel veel mee maar durf er niet tussen te komen! Jullie zijn zo'n lekker hecht clubje!
rianne19 je bent net zo welkom als iedereen hier hoor! we zijn absoluut geen besloten club hoemeer zielen hoemeer vreugde en die maillots zijn erg mooi! heb er nu vanavond geteld 43 dus ik mag niet meer
rianne kom erbij, gezellig. Plaats genoeg Het leuke aan dit topic is dat het idd een hecht groepje is maar dat elke shopaholic er zo tussen past! Leuke maillots, helaas pindakaas is 74/80 hier alweer te klein!
Rianne, gewoon meekletsen, mits je een shopverslaving hebt natuurlijk Voor degene die nog Minibasic rompersof maillots/leggings nodig hebben/willen. Vandaag is het taxfree shoppen bij de sokshop
Vraagje: Ben gisterenavond flink tekeer gegaan op marktplaats en heb er echt een hoop kleding en spulletjes van Puck opgezet. Hoe kan ik die link hier bij het Te Koop forum neerzetten? Iemand ICT minded
Hoi madeliefke, Heb daar ook iedere keer ruzie mee!! Ik kopieer gewoon 1 kledingstuk bij de taakbalk en dan kan je verder bij marktplaats zie alles van deze verkoper indrukken.. Zo doe ik het altijd en dan dit erbij zeggen.. Succes!!
@madeliefke: klik in het menu rechts op: zie alle advertenties van deze verkoper en dan de url kopieren en plakken in topic @rianne: wees gewoon welkom hier hoor!!! Gezellig als je meekletst! Die maillots heb ik ook, zijn erg fijn!
@madeliefke: ja die minibasics zijn zo fijn maar precies de 2 kleuren die ik nodig heb in 92 zijn al een hele tijd uitverkocht...zoooo irri!!!
hahahahaha..... sssst ik heb nog een rokje van little feet gescoord, een blauwe die bij dat blousje past dat ze laatst aan had. toch wel heel leuk en maar 9,50 incl verzenden (nieuw). had ook alweer wat verkocht dus kan mooi. madeliefke, ook nog bij jou gekeken maar toch maar niet maar zag dat er goed geboden wordt!