@ zo hahaha die is helemaal goed! Ben altijd bang dat ik dat risico niet kan nemen maar het is dus wel zo wat in het foldertje staat kan je die dag krijgen?
@futuremama, ja wat in de folder van donderdag staat is vanaf donderdag te krijgen. Maar ook op vrijdag en zaterdag hangen de spullen van donderdag er nog (mits het natuurlijk niet uitverkocht is). Ze halen niet alle spullen van donderdag op vrijdag uit de winkel in ieder geval. Vind dat soms wel eens balen dat ze drie folders hebben want dan zie ik in alledrie de folders wel eens iets, maar ga er echt niet elke dag heen. Gelukkig maar dat ik dit keer niet echt een "hebben hebben" gevoel heb, scheelt me weer "stress" hahaha
Nou idd daar dacht ik dus ook aan! Zag in de folder van zaterdag ook nog wat leuks maar ik idd echt niet alle dagen... Ik zie wel wat k doe! Maar meiden kwebbelse nog ik moet weg vanavond! doei doei
tatatataa heb nog steeds niets geshopped. Ik heb ook geen behoefte. Neus hier wel maarre...moet snel wegduiken voor alle leuke dingen die constant voorbij komen :-s Ahhhhhhhgggrrr
@ddd: ik heb geen folders gehad (beter, kan ik ook niet in de verleiding komen haha) @sweetlake: knap hoor!
Heb de smaak te pakken, heb nog een jas voor mezelf besteld (had hem al gepast in de winkel vandaag in een andere kleur) Bekijk bijlage 184782
Lynn lekker geshopt!, en voor jezelf is ook wel een keer lekker.. Hier toevallig ook dat jurkje gezien bij de bijenkorf, en voor mezelf wel leuke laarzen, maar ik kijk nog wel even wanneer ik ga. Weg is pech haha!! Vandaag bij de v&d geweest, romy heeft heel veel gepast maar de helft zat niet mooi, wel een fushia rokje met strik gekocht en een warm gilet, zal morgen even een foto maken. Van de zaterdagfolder hing nog niet in de winkel.
Lynn rianne futuremama thanks en gekocht bij de leenbakker halbank torino 70,00 kapstok torino 40,00 viel mij nog wel mee en vind het ook leuk staan
nee niet te dik maar je lichaam is gewoon veranderd dit hebben heeeeel veeeeel vrouwen en helaas kun je daar niet tegenop lijnen maar te dik.............. nee
mooie jas lynn lijkt wel wat op mijn winterjas ook met zo een fludder eraan ik ga half oktober dagje shoppen heb nu al zin in lekker Haarlem
@Mirell: leuk!! Misschien dat ik in december nog wel war ga shoppen voor mezelf als ik extra geld heb...heb de smaak te pakken haha! Oja en te dik wel hoor, ik heb erg veel zitten snoepen de afgelopen tijd...ik vind het gewoon erg moeilijk om als ik eenmaal ben afgevallen, om dan zo te blijven...maar nu is de kast dus bijna leeg dus als ik nu mijn kast open trek hoef ik niet naar kleding te kijken waar ik never nooit meer in pas, en die frustratie is dan ook mooi weg...
haha wat grappig echt? Ja ik had hem vandaag aan (die lichte kleur) en hij zit geweldig, hele mooie pasvorm. Maar die lichte kleur maakt mij bleek dus heb nu de grijze besteld...
Toen ik het las moest ik echt even glimlachen Kwam zo lief op me over! Hier de H&M Catalogus binnen Wordt tijd dat deze mama voor zichzelf gaat shoppen wordt wel lastig want ben na de bevalling afgevallen, dus een beetje inschatten wat de maat is! Krijg na mijn laatste shopwoedes complimentjes dat ons meisje er zo leuk uit ziet... daar groei ik dan wel een meter door haha. in de lengte dan he, niet in de breedte gehe
lynn, hoeveel mama's hebben dat niet?? ik ga zaterdag met een vriendin in breda shoppen, een beetje voor mare en veel voor mama!!!!
Mirell@ echt super leuk jou hal.. Je hebt me op een idee gebracht.. Ik wilde eigenlijk een leuke rietenmand in de gang voor de sjaals en mutsen enzo maar dit is veel leuker en handiger.. Ga van de week maar eens naar de Leen Bakker.. leuke dingen heb je daar altijd.