Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Dat klinkt leuk. Heb je al enig idee wat voor kleding z eop zo'n party verkopen. Tupperware of Mylene trekt mij absoluut niet, maar kinderkleding, daar worden we blij van :D

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik weet niet precies wat voor kleding ze daar verkopen hou ook nooit echt van party`s maar hier wil ik wel effe gaan kijken..

Ik he de kleding van de meisjes die ik gister heb gekocht in mijn album staan.. Mila wilde niet passen ( zijn allemaal niet lekker keelpijn en flink verkouden) Evi wilde wel passen ook niet helemaal van harte maar geeft niet hahahah... feetje setje lang over getwijffeld omdat er een dierenprint strookje inzit maar het is heel subtiel dus ik vind het niet storend..

3. tulip

tulip Niet meer actief

tesske, das een kast vol. Afgelopen zomer kwam ik er ook wel aan, maar toen heeft ze alles maar een paar keer aangehad en dat vind ik echt zonde. Nu ongeveer 10-15 setjes. Ik weet dan zeker dat alles voldoende gedragen is. Mocht ik het halverwege de winter beu zijn, dan verkoop ik wat en kan ik nog wat nieuws kopen.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb danique d'r verjaardagsjurkj geshopt, met dank aan papa dat is zijn cadeautje voor haar....

Bekijk bijlage 185486

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wat ontzettend mooi Lynn!! Geweldig!!

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Ise en Zo bedankt voor de liever reacties in mijn album!

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mannen, ik heb wat dat betreft echt geluk met mijn man. Hij doet denk ik zeker de helft van het huishouden. Hij kan alleen echt niet wassen, hij ziet gewoon niet wat er wel en niet bij elkaar kan. Maar dat vind ik niet erg om te doen.

@Lynn, mooie jurk voor Danique zeg, echt een verjaardagsjurk!

@hoeveelheid setjes, heel toevallig heb ik gisteren ook de setjes geteld, omdat ik dacht dat ik nog niet zoveel had. Maar ik kom voor de jongste op 30 setjes en de oudste op 26 setjes. Oepss, toch ietsje meer dan ik dacht haha. Daarnaast hebben ze dan nog wat longsleevens en vestjes extra, maar dat reken ik dan niet als setje. En sommige basic longsleeves, leggings en vestjes gaan bij meerdere setjes, dus het is niet dat ik 30 complete setjes heb. In mijn geval bestaat een setje dus uit een broek (al dan niet driekwart)/shirt of blouseje, rokje/shirt of een jurkje.

8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hhahahah zo ook lekker bezig geweest met shoppen!!

Ik heb net ook nog even geteld ik kom op 20 setjes voor ieder..

Hier nog een foto van evi`s kast echt om me dood te moeten schamen toch:

Bekijk bijlage 185507

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Onder naast de bruine mandjes liggen dan nog evi`s broekjes..

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hihi futuremama, toch ook meer setjes dan je dacht ;) Ook een lekker volle kast zo te zien.

Hier de kast van mijn jongste. De topjes/shirtjes/jurkjes hangen allemaal. In de blauwe mandjes zitten sokken, bikini's en ondergoed. Voor het blauwe mandje liggen de spijkerrokjes, het is er nu maar 1 omdat de rest in de was zit. Op de plank er onder 2 stapels rokjes en 1 stapel lange spijkerbroeken. Op de plank daaronder joggingbroeken, driekwart spijkerbroeken, reserve shirtjes en kleding die nog iets te groot is. In de twee laden onderaan de kast zitten nog leggings, maillots, pyjama's en hydrofiel doeken. Bekijk bijlage 185518

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Zo wat heb jij een grote kast voor je meisje zeg!! Ziet er netjes en lekker vol uit hahahaha :D

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    haha ja de kast is inderdaad best groot. Dat is nu ook het probleem: dit is nog de babykamer kast. Ben me suf aan het zoeken naar een kinderkast die net zo groot is, maar ze zijn bijna allemaal maar de helft van deze breedte ;) Voorlopig doet ze dus nog maar even met deze kast ;)

13. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahhahah ja geweldig babykamerkasten zijn groter dan grote meidenkasten appart he!! Ik heb hier voor mila een meidenkast.. Een lagere kast zal daar ook even een foto van maken maar ze slaapt nu.. en voor evi nog de kast van de babykamer maar volgend jaar krijgt evi een nieuwe kamer een bedstee met kast ineen gaat Hans maken..

Mila krijgt over 2 maandjes een Pipowagen bed is Hans al mee bezig.. En gewoon de kast die ze nu heeft.

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Debby toevallig dat vestje en dat h&m broekje met bretels heb ik van de week ook binnen gekregen. Staat erg schattig.. Ik heb het broekje ook in het grijs. Jou mannetje ziet er ook altijd zo leuk uit.. heel veel dezelfde kleertjes als mijn mannetje.

Lynn wat een geweldige jurk voor je meisje... wat zal het haar mooi staan!!

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: DE LoffF -jurk deze winter, prachtig voor je dochter, zal haar goed staan!

@zo79: dat heb je goed gezien, ze hebben redelijk wat aardetinten deze herfst/winter, en dat is wat mijn dochter en ik zoeken :D
    Hier geen felrose, wit, zwart of antraciet als hoofdkleur. Staat gewoon niet. Als accentkleur kan het wel als er dan maar een *eigen* kleur overheerst.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Z079 en futueremama, leuk geshopt en leuk jullie kasten te zien.

Ik weet echt niet (wil het niet weten) hoeveel setjes ik voor beide heb.

@ Lynn, mooie verjaardagsjurk!

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Oh zal ik er maar eerlijk voor uit komen, wij konden ook geen passende kast vinden en hebben het bovenste gedeelte van de kledingkast boven op de commode gezet zodat de kast wat groter is :D
    Zal er van de week even een foto van maken dan snappen jullie wat ik probeer te schrijven ;)

Maar goed voor mijn man hoef ik echt niets te shoppen, die is compleet zelfstandig en houdt van winkelen , ja ik heb een droomman (meestal ;))

Zaterdag toch thuis gekomen met 5 nieuwe maillots (zeeman) en 3 nieuwe rompers.

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

das voor mij nou echt mijn hoofd leegmaken
    een uur strijken:D

19. mirell

mirell VIP lid