Dankjulliewel allemaal meiden!! Ik had deze jurk al langer op het oog ja, het was ook echt de enige jurk die er echt uit sprong voor mij. Had nog een jottum jurkje gevonden, maar heb man laten kiezen en hij vond deze de mooiste, en ik was het wel met hem eens... @zo79: zo lekker volle kast!!! @future: ook, maar vind hem niet te vol hoor! Ik zal zo even een foto maken van de kast hier.
Bekijk bijlage 185553 Onze kast rechts hangen nog 2 winterjassen een een skibroek die voor veel vulling zorgen bovenste plank ligt helemaal vol met maillots en leggings onderste plank stapel links broekjes stapel midden rokjes 2 bolero's rechts hanggedeelte is allemaal shirtjes/blousjes/jurkjes
hahhah Lynn ook een lekkere volle kast.. Ik moet heel eerlijk bekennen dat niet alles in de kast hangt er hangt veel buiten te drogen en kheb nog een commode vol met rompers pyama`s en maillots...
Zo grappig Lynn in jouw kast hangen een paar kleuren Rood en zacht roze/ grijs en antraciet... Je kast past mooi bij elkaar hahahah!
Ja he? Normaal hangt alles op kleur trouwens maar er hangen nu aan de linkerkant 3 setjes pasklaar, dus daarom zie je links wat door elkaar hangen. Maar meestal hangt het allemaal netjes op kleur.... van wit naar ecru naar rood/roze/paars/grijs/blauw/antraciet en zwart....
Haha Lynn, inderdaad, jouw kast is ook niet leeg Ik hanteer dat systeem van op kleur ook, alleen dan wel per categorie kledingstukken. Op het hanggedeelte hangen dus topjes, shirtjes korte mouw, shirtjes lange mouw, vestjes, jurken per categorie op kleur. Word ook helemaal kriegelig als mijn man iets verkeerd terughangt. Haha klinkt wel een beetje neurotisch eigenlijk
@zo79: vind het wel meevallen met neurotisch...maarja misschien ben ik ook wel heel neurotisch... Ik hang alles ook altijd precies op dezelfde plek terug, ik weet uit mijn hoofd waar ik alles de 1ste keer gehangen heb! Mijn eigen kast net zo trouwens....maar die is praktisch leeg tegenwoordig
Nou ik hang echt alles door elkaar hahah! Maar het ziet er zeker netjes uit! Ga ik ook eens proberen..
hier ook een man met eigen smaak en ik vind t erg leuk over 2 weekjes dagje shoppen haarlem voor hem maar 1 winkel in te gaan pallmall store
Ik moet de kast nog even ordenen, zomerspul naar zolder en winterspullen in de kast doen. Haar kast is aardig vol, maar goed, ze draagt nu ook al heel lang maat 104, dus sommige dingen draagt ze al twee jaar, ik koop er wel bij, maar gooi niets weg. Luc heeft een stuk minder, maar ook genoeg voor de winter. @Lynn, ooh, dat jurkje is geweldig!
Nou heb mijn kasten geordend kleur op kleur ziet er heel netjes uit.. Kmaak vanavond een foto eten vanavond gezellig bij mijn ouders!
wauw, wat een gave jurk Lynn!!! Mooie kasten allemaal. Ik zal morgen ook eens een foto van de kast maken. Van de zomer eigenlijk alle kleuren van de regenboog, maar nu is het beperkt tot blauw, grijs en zwart.
Ik heb ook veel donkere kleuren maar ik hou toch ook wel van kleur! Zo ben ik echt gek op de kleur rood kan daar echt een hele kast vol mee kopen erg he! En zelf draag ik nooit rood alleen grijs en zwart saai zegt mijn man altijd hahahahah!
wat een nette kasten! vergeleken daarmee zijn mijn kasten echt een zooi! Maar ik heb een beetje een onhandige kast om in te delen. Het hanggedeelte is wat smaller en hangt al helemaal vol met alleen jurken. En ik heb 5 laatjes... Voor Sam moet ik denk ik meer de shirtjes ook op gaan hangen...
Lot heeft 35 setjes voor de winter Lot dr kast. Bekijk bijlage 185580 Lisa niet geteld, was Lot dr kamertje toch aan het soppen