Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dames, veel shoplezier, wij zitten een paar dagen in het land van Bartje.

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @jingels veel plezier!

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor dames, alleen portemonnee laat het shoppen op het moment niet echt toe. We hadden een paar tegenvallers deze maand, helaas. Ach, komt ook weer goed! tot die tijd kijk ik lekker met jullie mee :D

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    veel plezier jingles!

oe, ik heb geloof ik per ongeluk ergens op een bestelknop gedrukt :D. jullie kunnen wel raden waar...
    shoppen zonder verzendkosten bij modekids.at (FREESHIP0911). Nog zo'n mooi jurkje en hopen dat ze deze dit jaar past. en ook nog wat sample sale Cakewalk, ik begin toch te wennen aan dat circus thema :)

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @geke: oh oh!!

@foto's in album haar nieuwe IKKS jas en setje wat ze aan heeft van 4ff vandaag

@jingels: veel plezier

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hahaha geke echt waar?

mispoes> herkenbaar. Nouja..ik zie gewoon niets leuk. Onee dat bedoel ik ook niet. Hahaa heb gewoon geen aandrang. Ze heeft echt genoeg :p

lynn> super dat ze zich beter voelt. Maar ziek klein kindje is niet echt gezellig zo. Wist je dat ze engina, schrijf ik vast verkeerd, van dr vogel van hebben als ze 2 jaar is?
    Volgende maand ga ik ook beginnen en guppie gaat mee. Want net als vorig jaar zoveel ziektes wil ik niet :-s

jingels> gaaf!! Have fun en lucky you met dit weer!

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven

Goh, dat dat herkenbaar is zeg! Denk wel ooit dat ik de enige ben hier bij wie het weleens echt op is ;)

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Meiden,

Komt 1 van jullie donderdag bij de bijenkorf? Wil namelijk graag het jurkje uit de folder hebben grijs met een donkerblauwe strik.. Ik moet donderdag een lange dag werken (van 7:30-18:30) dus haal het niet om het zelf te halen..

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Veel plezier Jingels! Ik ben al 2 x in het Land van Bartje geweest en dat wil wat zeggen, want ik ga meestal niet 2 keer naar dezelfde plek ;)!

Had vandaag nog naar Ter Stal gewild, maar kwam niet uit, morgen de hele dag werken, dus wie weet woensdag. Zien wat er nog over is ;).

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx iedereen voor alle lieve berichtjes in album!!!

@mirell: over de jas, ik ging toch twijfelen (omdat de frendz jas eigenlijk niet in de wasmachine mag) en heb daarom de jas toch geruild. Dit jasje kan wel in de wasmachine en hij is ook wel lekker gevoerd dus lekker warm voor de winter...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier vandaag even voor mezelf wat geshopt. Volgende week weer verder, dan even een dagje stad.

Danique haar jas gaat denk ik op marktplaats. Hij zit toch wat te strak op haar buik, voor de rest wel prima.
    Dus ook maar zoeken naar een andere.

Vindt deze jurkjes wel leuk
    de Bijenkorf Jurk - deBijenkorf.nl

de Bijenkorf Jurk - deBijenkorf.nl

11. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18
    Zijn zeker leuke jurkjes, jammer dat het bij jana al te klein is

12. Sweetlakecity

ik zie de kleren niet van red88..ik zie ze niet. Ze heeft niets meer nodig...zijn wel leuk trouwens!

13. Sweetlakecity

14. Sweetlakecity

nee toch niet.
    Even weggehaald dacht dat ik wat zag.
    Is hij van fleece de jas. :x

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ahhhh sweetlaqke die is gaaf die zwarte als je gaat bestellen wil je dan voor mij een mee bestellen maat 86/92
    Dan stort ik even geld naar je!

16. Sweetlakecity

hij is van fleece zag ik bij vergroten. Ook niets voor jou denk ik. Zag ons al lopen met een miezerbui. Alles blijft op haar hangen :-s GRRRRR

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ja ik zie het...

die witte zoiets heeft zara ook trouwens...

18. Sweetlakecity

19. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi! terug van vakantie... ga donderdag shoppen in roermond. heb nog 20 euro aan tegoedbonnen van tommy liggen, hopelijk komt die op! en vrijdag ga ik schoenen voor mijn stapper kopen! heb ook een berg kleertjes van neeflief gekregen, vnl handig voor naar kdv (gisteren kwam hij onder de lipstick en blauwe glitterverf terug... zucht).

Deel Deze Pagina