Jana, hier zijn we twee weken geleden overgestapt. Ook een meegroeibedje. Wij hebben echt een woelwater in bed, maar sinds ze in haar peuterbedje ligt, blijft ze braaf liggen. Bij Leenbakker en bij Lief! hebben ze leuke dekbedovertrekjes voor peuterbedjes. Peuterdekbedden en kussens hebben ze o.a. bij HEMA. Hier hebben we echt 0 problemen gehad met de overstap. Puck gaat nog dezelfde tijd naar bed en wordt rond 7.30 wakker. Ze begint dan rustig in haar bedje met haar pop te spelen en te zingen en dan haal ik haar na een paar minuutjes eruit. Echt een ontroerend moment vond ik het, ons kleine meisje in een groot bed Lynn, heel heel herkenbaar. Ze worden ook zo snel groot nu. Iedere dag leren ontdekken ze weer meer. Ik zou de klok wel stil willen zetten... Tulip, succes met het afscheid. Meen ergens gelezen te hebben dat je als gastouder gaat werken?
@madeliefke Welke maat van bedje gebruiken jullie nu dan? En wat is de maat van het dekbed? Ik denk dat ik het binnenkort toch eens ga proberen, nu alleen de papa nog overhalen
Hahhha heel herkenbaar!! Ik denk dat iedere moeder dat heeft met zijn/ haar kleintje!! @ Geke ik vind het die prijs wel waard hoor.. Je doet zolang met laarzen.. Dat soort laarzen heb ik ook in bruin en zwart nu een heel ander soort paar veel stoerder en grover.. Mijn laarzen waren 170 euro maar heb dan ook geen seconden spijt wel haal ik mijn pas erdoorheen met mijn ogen dicht hahahha.. Maar ik maak vanavond een foto.. @ groter bed.. Ik denk dat je idd moet kijken naar hoe je kindje is.. Mila gaat einde van het jaar over in een groter bed en Evi blijft nog lekker in haar ledikantje.. @ Tulip succes met afscheid nemen kan me voorstellen dat dat wel even moeilijk is!!
@Mama32, leuk geshopt hoor! @Debby, lief kamertje heeft ze. @Kweetnietmeerwie, vond dat ruitjesrokje ook leuk! R obin heeft een meegroeibedje van Ikea, L uc een juniorbedje van Bopita. R obin heeft er een 1-persoonsdekbed op en L uc een juniordekbedje. Bij Leen Bakker hebben ze vaak leuke overtrekjes voor weinig, soms maar 5 of 6 Euro en zien er mooi uit. Zo vaak aanbiedingen daar, net als met dekbedjes, het juniordekbedje was ook maar 12 Euro. Ik ben op zoek naar lange witte leggings, die mooi aansluiten en geen knoopjes aan de onderkant hebben. Ik geloof dat juist zoiets simpels erg moeilijk is, want of haar maat (104) is uitverkocht, of ze zijn nog zo wijd of er zit weer iets aanvast. Irritant. Vandaag wel geslaagd voor nog een paar extra laarsjes en schoenen geslaagd, zijn voetjes zijn afgelopen weken een maat gegroeid. Ze hadden zo'n actie vandaag, was maar 42 Euro kwijt.
leuk jo!! dank je wel futuremama, is idd best moeilijk even. jana, hier ook een meegroeimatras, daar zitten extra stukjes aan die je kunt doen als het bed groter gezet wordt. Ik heb gewoon een 1 persoonsdekbed met hoes enz. en die vouw ik een eindje onder het matras, daar merkt ze niks van.
Haha, pinnen met je ogen dicht! Zo heerlijk online met creditcard, merk je niets van... Tot een maand later Leuke schoenen Jo79, en zeker een koopje! Hier al de catimini jurk binnen, zal straks even foto plaatsen. Maat is in ieder geval goed. 18m en ze kan er ook nog een beetje in groeien! dingetjes can cakewalk zijn erg leuk. Kan ik mooi gebruiken met broekje dat ik vorig jaar had gekocht. Is een fel zalmroze truitje en een hesje met pluche blauw. Ro moest er om lachen omdat het zo lekker zacht is.
@red88: geen idee heb nog niet gepast maar denk gewoon op maat, dit is maat 86 en ik heb voor danique meerdere rokjes van v&d allemaal maat 86. @anderen: tnx!! @ Jo: leuk geshopt!
Jo: Wat een gave schoenen zeg!! En wat een verschil in maat. Geke: Hele mooie laarsen, ik zou zeggen doen!! Ik ken het merk niet, maar zien er stevig uit!! Debby:Wat een gave kamer zeg!!
Catimini jurk! niet helemaal mooie foto, even snel over wat ze al aan had, moet denk ik een zwarte legging bij. of een maillot ofzo. maar zien jullie dat de maat goed is deze kleurtjes zijn ook heel leuk hoewel dat blauwe haar nog mooier staat denk ik.
en de kast! hadden jullie nog tegoed alle jurkjes en blousjes en vestjes hangen. rokjes en broeken daaronder. in de mandjes shirtjes en leggings en joggingbroekjes en sokjes en maillots. rompers heb ik in de commode, is makkelijker pakken. lekker gevuld wel he?! alles was ook net uit de was.
mooie jurk geke!! sorry madeliefke, zag niet dat jij ook iets over het afscheid gezegd had, maar bedankt iig. Ik ga idd 2 dagen als gastouder werken om het werk niet helemaal te hoeven missen.
dankjewel tulip! en succes met de komende verandering! zo.. als ik even snel in mijn album tel en denk wat ik nog in de kast heb... zeker meer dan 20 setjes dus de shopstop is nu DEFINITIEF!
... en dan heb ik ook nog 4 jurken en 2 shirtjes voor volgende zomer/winter in de kast liggen. *kan echt niet*
geke jurk is niet helemaal mijn smaak, maar hij lijkt ook een beetje lang of niet? Maar goed de winter is nog lang natuurlijk! Kast is heerlijk vol!
Geke, wat een goed gevulde kast! Jo79, gave schoenen vooral die van je mannetje! Groter bedje, hier ging ze met 2 jaar en 4 mnd over op een peuterbedje. Vanaf het begin ging het gewoon helemaal goed. Wij hebben er 1 van de Ikea, die witte stalen. Vandaag heb ik het goede jasje van Z8 binnen gekregen, hij is super! Vind hem veel mooier als de roze versie. Vandaag nog even een bijpassend mutsje besteld (20% korting en geen verzendkosten). Ben er super blij mee!
Geke, echt een superjurkje!! Hier net de Prenatal leeggeshopt . Een heleboel klein spul en de groene limited edition bekleding voor de Bugaboo. Ben er helemaal blij mee. Wilde eerst de blauwe, maar vond deze ook echt heel mooi
loesjuh, waar is die muts 20% korting en geen verzendkosten? Madelief, mooie kleur voor de bugaboo!! Geke, lekker veel kleertjes!!