klopt daar was ik inmiddels ook al achter... oh en over dat bakkaboe jasje: nee normaal zou ik dat jasje ook niet snel kopen maar heb echt een kdv-jasje nodig en alle jasjes die ik mooi vind zijn gewoon te duur vind ik als extra jasje. Die van hema heb ik gepast en stonden echt lelijk. Dus dacht neem hem mee en pas wel, kijk wel wat ik ervan vind...maar goed op zich vind ik hem leuker dan verwacht eerlijk gezegd...nu nog twijfel over de maat... @anderen: tnx meiden!!! @Mirell: ze stond hier zo te zeuren over naar buiten gaan dat ik dacht, nou goed dan gaan we lekker met de laarsjes. alleen na het stampen liep ze te soppen in die laarzen, ze was echt drijfnat gewoon...
Deze zijn in het echt niet grof maar juis heel smal vind ik. Die met die bloem vind ik in het echt weer heel lomp. Ze stonden in het echt heel leuk deze.
Lynns ik heb die bakkaboe legging met strikjes ook.. Jurkje heb ik hier ook gezien lijkt idd op s&d ik heb nog wat benetton geshopt, dblauwe tregging, 2 blousjes, 2 maillot's en een jurkje reageer verder vanavond zit nu in de auto zal ook foto plaatsen dan.. Lynn en Sylvia batterij van mijn eigen telefoon is leeg. Lynn voor jou heb ik de paars/roze maillot
@Ise: oke super dankjewel voor het meenemen!! Welk jurkje heb je erbij genomen? Ben benieuwd!! @Glimlachje: oh die blousjes van vinrose zijn leuk, vind het benetton rokje ook leuk welke kleuren zijn dat?
Leuk geshopt allemaal, word er helemaal hebberig van ! @Persival stippenjas, die is gewoon nog van vorig jaar, ik zag hem dit jaar ook weer hangen (voor dezelfde prijs), vorig jaar gepast en toen zat hij zo raar, die mouwen waren achterlijk lang, dus maar laten hangen. Heel irritant ook dat ze van Persival vaak maten overslaan. Ik heb van Luc vast mooie snowboots besteld, had vorig jaar ook zulk soort en die zijn veel fijner te verstellen dan die dingen met zo'n touwtje.
Ik heb m in gouda bij de benetton winkel gekocht. heb m ook nergens bij geen enkele v&d gezien en ook niet bij de Bijenkorf in Den haag.
heb nog voor 10,00 een paar zomerschoentjes gekocht(clarks) gewoon omdat ik ze wel leuk vond stoer met spijkerstof
Lynn; Vind trouwens dat bij de benetton winkel zelf, veel leukere collectie hangt dan de VD en Bijenkorf. Dat rokje wat jij hebt (geblokt in Lila) was gewoon nergenssss meer te koop, alleen de grijs/zwarte variant en de roze.... in DH bij bijenkorf hadden ze er nog 1 in te kleine maatje...
ik heb alleen de BK en VD hier in de buurt, geen benetton winkel zelf dus... ach ja, ik mag nu toch niet meer shoppen moet nu echt stoppen het is goed zo....heb echt meer dan zat!
nou dan is het maar goed at je de benetton winkel niet in de buurt hebt hier mag ik nog 2 setjes shoppen...., het rode rokje van benetton schijnt maar tot 74 te gaan, dus moet opzoek naar wat anders. ik wacht even tot er wat meer in de winkels hangt.... eerst maar eens op vakantie volgende maand
Heey lieve meiden hier onwijs druk met van alles en nog wat heb leuke dingen voor bij zien komen! En Mirell nogmaals weer heel erg bedankt. Zal even posten wat ik vandaag eb gekocht op een markt in Harkema was het dorps feest.meestal echt rot zooi maar dit keer was het super.
woezeltje wow ik vind dat jasje echt leuk! 2 euro? ongelooflijk! Onze benetton winkel heeft gewoon nog alleen maar sale en nog geen nieuwe collectie echt heel vaag... O en Emma wilde vandaag Amy-Lynn toeren uithalen in de winkels... maar in plaats van dat het om een spekkie ging ging het haar om mijn zonnebril... pfoe leuk hoor
Glimlachje leuk die blousjes!!! waar heb je die geshopt? Ise het blousje? Hier een van mijn laatste aankopen: Benetton voor Luna, benetton voor Noa (lichtroze is voor het najaar en wil donkerpaars voor winter):