ik wil reserve aan gaan leggen en gewoon meer gaan sparen, daar ben ik een beetje slecht in Ik ga ook onze belasting terruggaaf voortaan wegleggen dat is idd ook al een aardig bedrag per jaar....
o, wat goed dat sparen! ik doe dat dus niet... maar komt ook doordat we drie jaar terug verhuisd zijn en daar is erg veel geld in gaan zitten. de komende jaren ga ik dat ook weer doen. nog even zo'n plan maken als Lynn! Doe je dat op een aparte rekening?
kijk nou eens! Wool-Blend Tiered-Collar Coats for Baby | Old Navy ahhh als je een dikke portemonnee hebt en NIET spaart kan je hem gewoon naar NL versturen
welke van de twee is nu leuker? Zit nu met de kosten. Wil graag een bestellen. Wat zou mijn gup het beste staan? Denk eerder de Gap eigenlijk.
Ik zou voor de gap gaan! Vind m erg leuk Hier even niet shoppen, ukkepuk heeft al de hele week veel last van haar longen dus we kleppen weer om de dag naar het ziekenhuis met haar. Geen tijd om te shoppen dus.
hoi meiden! thnx voor de reacties in mijn album slc ja kwijlen dat sam dag en nacht... maar ja hoort erbij he... Wij reden vandaag langs bergen en moest natuurlijk ff langs olliewood... Heb een jas van pointer gekocht. Hij was maar 19 euro en ik kom hem echt niet laten liggen. Sam zijn just small jas is nog erg groot en deze is een stuk kleiner dus voor het begin is deze jas heerlijk.
@slc, ik zou ook voor die van Gap gaan, die is echt liefff. Wat raar en jammer trouwens dat ze hem niet bij de Gap.eu site hebben. Zou toch net iets makkelijker bestellen zijn? @tesske, veel sterkte en beterschap voor je kleine meid! Hoop dat het snel weer beter gaat.. @debby, stoere jas zeg, heel leuk. Heb je dat vest wat je voor Emma besteld had van H&M al binnen? Ik heb het vandaag in de winkel gekocht. Het valt echt groot, 86 was echt ruim zat! Zelfs de mouwen zijn echt heel lang.
heeft iemand trouwens ontzettendtrotsemama nog "gezien"? Heb haar volgens mij al een tijdje niet gelezen hier? Otm, hoe gaat het?
Tesske beterschap met je meisje!! slc, ik vind de gap jas ook mooier.. Debby echt een hele mooie jas, mooie kleur ook.. iemand hier ervaring met de aerosleep?
Ik vind de GAP! jas ook leuker! @ Debby, super stoere jas, geweldig! @ Shannen, ik heb een aerosleep. Ik vind het een prettig idee.
shannen ik heb een aerosleep. Vond het een veilig idee, maar achteraf vond ik eigelijk een beetje onzin. Thnx voor de reacties op de jas. zo79 nee denk dat ik die vesten morgen binnen krijg. Duurt altijd een eeuwigheid bij de h&m. Heb hem met codes besteld, dus dan was het maar 7,50 incl verzenden, dus ik wilde hem niet in de winkel kopen.