@ Bloempje, gaaaaf gefelicteerd!!! @ OTM, fijn weer even van je te horen maar balen dat je zo moe en misselijk bent, sterkte meid!! @ Mirell, ahhh wat een moppie *hartje*
mirell ach zo fijn dat je meisje zo blij is met dr dora dekbedje (maar eeeh je geld was toch op ) emma vind haar kamertje nog steeds mooi (na een jaar alweer bijna) ze zegt telkens emma mooi kamertje, mooi vlinders, mooi bloemen haha (heb een pip kamer)
@ allemaal, bedankt voor de liever reacties! K zie het af en toe niet helemaal zitten, en t is al behoorlijk zwaar. De oudste is vollop aan het peuterpuberen geslagen en de jongste loopt nog steeds niet los, maar weegt als lood . Helaas is uitbesteden geen optie. Gelukkig heb ik de allerliefste en behulpzaamste (is dat een woord ?! haha) man die er rondloopt, dus ik mag niet klagen . En als we het geslacht weten kan ik toch even wat gerichter shoppen voor de tweeling. Voor de oudste wel wat leuke dingen geshopt afgelopen weken, maar voornamelijk low budget en makkelijke kdv kleding (spijkerbroek met eenvoudig shirt). @mirell, dus Amy-Lynn vanavond voor het eerst in haar grote bed? We hebben Jo gisteravond voor het eerst in het grote bed gedaan! Ging prima, tot ik midden in de nacht BONS hoorde... oeps uit bed gevallen . Even geknuffeld en teruggelegd en ging prima! Ze wilde ook amper voorgelezen worden haha. En ze voelt zich echt zooooo groot! *pinkt toch wel even een traantje weg... kleine meisjes worden groot*
nou t vloekt best bij de rest whahahhaha maar ja papa heeft m gekocht voor zijn lynnie he! maar ik ga sprei kopen die we bij xenos verkopen past meer bij het geheel
mijn geld op????? nou dan zou het wel zeeer triest worden nee het geld van de verkochte kinderwagen was in 1 dag op weg 250,00 maar morgen verkoop ik haar slaapkamer yessss kom maar op.... maar ja alles terugkopen is ook weer een hoop centjes maar agh het word wel een topkamertje en ik hoef niet te behangen dat scheelt ook weer!
we hebben haar dekbed helemaal onder het matras strak ingestopt dus ben benieuwd jouw meisje ook in groot bed dus zielig dat ze eruit viel had amy-lynn ook 1 keer op de vakantie helemaal huilen en in de war! morgen worden de rest van haar spullen uitelkaar gehaald (mensen via marktplaats willen het even bekijken als het nog heel is) en nu liggen dus allll haar kleertjes bij mij in mijn kledingkamer mijn god waarom heb ik zoveel!!!! heb je haar kamertje ook nog veranderd?
@mirell, ik heb dr idd ook erg strak ingestopt, maar het is echt een woelwater in bed (ze boenkt ook met haar hoofd in het matras, als vanaf dat ze een half jaar was ofzo, familietik van papa's kant ). Ik heb haar kamertje bewust niet veranderd, maar haar grote bed op de plaats van haar ledikantje gezet. Is nu een beetje rommelig, maar ik weet dat kindjes erg moeten wennen aan een nieuwe "plaats" in hun kamertje dus voor nu vind ik het wel best. Morgen gaan we de kleinste erbij leggen in haar eigen ledikantje. Maar eens kijken of dat gaat... En de kasten... pff k zat ook al te klagen tegen trotseman, ik MOET echt een kast erbij haha, hij was het er nog niet zo mee eens, maar we zullen zien !
Haha! Ik durf hier haar zomerkleren er nog niet uit te halen, dan is de kast nog zo leeg. Maar ik ga volgende week shoppen! En heb nog een waardebon bij kleertjes.com dus kan me nog uitleven. @Lynn, zou je voor mij willen kijken bij de Hema?
als je bang bent dat je kindje uit bed valt kan je zo een bedhekje kopen. Kunnen ze er niet uit vallen...
heb ook een hekje van de ikea ervoor. (en geen woelkind) Je kan soms bij de aldi of lidle grotere bedhekjes kopen. Google Images deze is ideaal. Gaat mee op de vakantie met ons.
Ook even een kastkiekje, nu Pucks kast weer organised is Van links naar rechts: shirts lange mouw, shirts korte mouw, jurkjes lange mouw, jurkjes korte mouw, vestjes, bolero's Op de plank eronder: rokjes, korte broekjes, driekwart broekjes, lange broekjes Onderste planken: skipak, curverbox met winterkleding die nog niet past, zwemspulletjes, slaapzakken, dekens, schoenen, pyama's Bovenste plank (niet in beeld): Reserve/speel kleding en voorraad babydoekjes Puck houdt haar kast van de babykamer om de simpele reden dat ik denk dat ons mannetje wat minder kleding krijgt en de kinderkledingkasten zijn om een of andere onbergijpelijke reden kleiner dan de babykamerkasten. Dus ons mannetje krijgt een wat kleinere kast die ook goed bij de babykamer past
madeliefke sam zijn kast is ook groter dan die van emma. Maar het past net hihi. Ik vind het op zich wel handig omdat ik in de babyfase meerdere maten in de kast had liggen... En ja Emma heeft meer kleding dan Emma maar sinds kort heb ik toch ook wel de jongenskleding een beetje ontdekt...
Ik ging net een winterjas bestellen voor manlief op vd.nl. Ging ik voor de gein even de kortingcode die 3 oktober pas in gaat proberen en die werd dus al wel verwerkt. Ik klik terug omdat ik ook nog een leuk jurkje voor Tess had gezien die ik wel even erbij wou voor naar het kdv. Wil ik uiteindelijk bevestigen en op betalen klikken heeft de site een foutje in de berekening gemaakt en de korting die ik op die winterjas had dubbel berekend. Nu heb ik het jurkje dus voor 0.32 cent.... hij hersteld zichzelf niet dus heb het bedrag overgemaakt wat ik volgens de website over moest maken. Ben benieuwd of het dan wel verstuurd word of dat ik bericht krijg dat er een foutje is gemaakt. En anders heb ik ook eens een keer geluk (want dat heb ik shop a holic technisch nooit haha )
@Tesske, whahaha dat zou dan wel het koopje van de eeuw zijn. Ben benieuwd Welk jurkje heb je gekocht? @otm, leuk weer van je te horen. Kan me voorstellen dat het even heftig is! @madeliefke, ook al een lekker volle kast. Raar he dat die kinderkasten kleiner zijn dan de babykasten. Inderdaad om die reden heb ik ook nog de babykamerkast hier staan. Over een tijdje ga ik de hele babykamer wegdoen, dan krijgt mijn jongste de kast van mijn oudste en de oudste krijgt dan een nieuwe kamer. Mijn oudste heeft nu een knalroze barok kast. Die heeft ook lekker veel ruimte.
oh o, ik ging gisteravond frietjes halen, doen wij niet vaak, dus ik kom nooit in die straat en ontdekte bij toeval een hele leuke kinderkleding winkel. Vanochtend even gaan kijken en ze verkopen allemaal Jubel!!!! Jippie. Ik heb meteen een verjaardagssetje voor haar gevonden. Ik zal straks even een foto plaatsen en kijk dan ook meteen wat jullie allemaal geshopt hebben. Las al wel iets van tesske en een jurkje van 0.32 cent???