@sweetlake, je kunt het ook online bestellen en bij een V&D bij jou in de buurt laten bezorgen, is ook gratis
Heb dat rokje niet, maar vond hem er voor V&D begrippen best groot uitzien. Maar durf niet met zekerheid te zeggen hoe hij valt..
@ Zo idd zoiets bedoel k maar ik zoek hem alleen in mt 80 zal wel weer een eindeloze zoek tocht worden!!
mazzel tesske! ben benieuwd naar het jurkje! skinny: sorry geen idee... hier vandaag mijn 2 h&m vestjes binnen gekregen. Vallen idd wat ruim maar daar had ik ook op gegokt. Die grijze van emma hou ik zowieso. Die van Sam weet ik nog niet... reno vind hem een beetje girly...
@Tulip, leuk, die jurk had ik afgelopen week ook nog in mijn handen (maar ze heeft al zoveel, dus weer teruggehangen). Hier kregen we met de post nog onverwacht een pakketje kleren van (overgroot)oma, die ook bij het prijzencircus had geshopt, gelukkig mijn smaak, alleen de legging is wat aan de ruime kant. Denk dat ik hem maar gewoon heet ga wassen en in de droger gooi, dat scheelt allicht wat. Zal er vandaag of morgen een fotootje van plaatsen.
hier een week niets geshopt. Terug van heerlijke vakantie in nooitgedacht drenthe. hof van saksen echt een aanrader voor iedereen. Suus was hier niet de enige met mooie kleding. Ik heb veel mooie kleding gezien... vooral genoten van mooie weer.... foto's albom. al bekende sets. ik ga morgen bijlezen.
Tesske dat is nog eens leuk een jurkje voor zo weinig.. Jo79 altijd leuk om wat te krijgen.. Jubel setje erg leuk!! Hier vandaag ook geshopt, maar meer basis. Slaapzak en pyjama van prenatal en 2 maillots, bruin en creme. En boxershorts en hempjes bij de hema. Oja en eindelijk geslaagd voor nieuwe zwarte laarzen.
miekje> sjieke boel daar> Heb het gezien. Maken ze nu veel reclame van he. gave laarzen! Voor jou? Kids, heb geloof wat gemist. Welke maat?
Nou, ik heb Tesske gevolgd hoor...heb net de verzendkosten er ong. uit. Heb een maillotje en het rode vest met pompoms .Ik was nu met verzendkosten 19,25 totaal kwijt....