@debby vind de bikini wel opvallend ja en ik denk dat dat bovenstukje niet echt zal blijven zitten. En nog iets gevonden op de rommelmarkt? Wij gaan er volgende week ook heen nog tips hoe ik leuke dingen kan vinden?
Ik vind een bikini voor kleintjes niet mooi, hier dus alleen het broekje aan. Tess krijgt ook dagelijks te horen dat ze zulke mooie krullen heeft en dan zegt ze altijd " ja weet ik" en als mensen zeggen dat hoor je vast vaker zegt ze " ja iedere dag" haha Overigens krijg ik zelf ook heel vaak reacties op mijn eigen krullen.
lynn: in de tuin loopt emma in dr nakie haha. In de hoop dat ze zindelijk wil worden (wat niet helpt want ze laat het gewoon lopen ) bloempje: aaaah dat vind ik echt een hele lieve opmerking. dank je wel! tesske: alleen een broekje vind ik zelf niet echt geweldig... en ik zag altijd "dank u wel!" alsof ik het voor het eerst hoor... maar ja soms is het ook wel eens vervelend. Soms wijzen mensen naar haar of roepen echt keihard "wow! wat een geweldige bos krullen!" en natuurlijk ben ik super trots maar ze is geen attractie he... en dan ben ik weer eens heel apart en ik weet dat het heel erg krom is met al dat kleertjesgedoe maar ik wil er zelf niet te veel de nadruk opleggen. Ja ik vind haar mooi, maar ik ben haar moeder, ik hoor haar mooi te vinden. Ik wil niet dat zij zichzelf straks mooier of beter voelt dan een ander. Ieder mens is uniek. En ik wil eigelijk ook niet dat ze denkt dat iemand die merkkleding draagt beter is dan iemand die geen merkkleding draagt... maar daar moet ik nog even wat op verzinnen rommelmarkt: nee niks gekocht, heb al te veel. Was wel even leuk om te kijken. Tip is om vroeg te gaan en dan achteraan te beginnen. Dan is het niet zo druk... en onderhandelen vind ik zelf het leukst, al haal ik er maar een euro af
deze is misschien beter, dan blijft het bovenstukje beter zitten: Girl Red Swimsuit Swimwear Swimming Costume 4 Pcs 2T-3T | eBay
debby> die laatste lijkt mij ook fijner zitten. Ben ook geen bikini mens bij kleine meisjes. Maar zo eentje ziet er beter uit. Ja je zal vast een wandelende attractie zijn :-s Soms leuk maar soms.... red88> hema verkoopt skinny! (hoop ik nog...) En name it.
Rainbowbabies valt echt wel ruim! Ik was ook nog op zoek naar een skinny, zal eens kijken bij hema! Billy en Lilly, zit net te kijken, nee niets voor ons
@SLC, oke ga ik 's bij de Hema kijken. Had die van Name it gezien maar Name it is er vaak in de sale nog wel. had er vorig jaar ook eentje van Name it en die was ook super. @Lynn, was een 86. Mouwen en lengte is wel goed maar hij zit eigenlijk wat te strak om haar buik. Raar, want ze is hier best dun. Dacht dat het eerst wel meeviel, omdat er in de zijkant elastiek zit (wat niet los kan) maar m'n man had 'm haar laatst aangetrokken en vond 'm ook te strak. @Debby, ik vind 'm wel wat opvallend. Heb voor Danique laatst een tankini besteld van Noppies. In 92 stond ie voor 9 euro ofzo en met 20% korting kostte ie geen drol. Nu nog een keer een badpakje maar we gaan hier eigenlijk weinig zwemmen dus zo vaak draagt ze t niet.
@Debby, mijn dochterjte heeft wel zo'n soort bikini (zo'n Ebay Kate Mack ), maar dan met een recht bovenstukje. Daarnaast heeft ze ook nog een badpakje en soms deden we alleen het broekje aan van de bikini en zo'n uv-zwemshirtje erop tegen het verbranden. @Red, bij de C&A hebben ze mooie treggings, donkerblauw, sluiten mooi aan en blijven lang goed in de was. De beste die ik tot nu toe heb. Die van Name-it heb ik ook, laatst voor een tientje in de aanbieding gekocht, maar die is bij haar heupen iets te breed en gaat na een uurtje al slobberen, die ligt dus nu in de kast te verstoffen.
haha, bikini's shoppen, ja, je krijgt er zin in met dit weer ik hou ook niet zo van bikini's bij kleine meisjes. zag gisteren twee zusjes in hele mooie badpakjes. rood met wit gestreept en met donkerblauwe roezeltjes bij de hals, vond ik echt schattig staan. ik haal denk ik volgend jaar een badpakje. ik vind Claesen's altijd leuk met zwemkleding. heeft Jo ook een zwembroek van. @opmerkingen: ik had dat met Jo toen hij een baby/ klein jongetje was. Hij had zulke schattige krullen! nu heeft ie die niet meer... Heb dat ook wel eens gedacht, wat doet al die aandacht en opmerkingen met zo'n kleintje. Maar ik denk dat het alleen maar goed is hoor. Als ouder moet je dan maar corrigeren af en toe en niet alles ophemelen. Als Jo nu met een gekraste tekening bij me komt zeg ik ook dat ik dat niet zo mooi vind en niet geshopt!
Wie had er een tijd terug nou ook dat er bij kleertjes.com de korting niet verrekend was?? Ik heb toen een mail gestuurd en kreeg toen de reactie dat ik de code zelf vergeten was in te voeren. Heb teruggemaild dat dit niet zo was met de tekst uit hun bevestigingsmail erbij en nu al weken niets meer gehoord!! Heb al 2 remindermails gestuurd. Slechte service zeg. Heb het wel ff gehad met die rotsite.
@Bloempje, vervelend zeg! Hier eigenlijk nooit problemen met ze. @Zo79, staat erg schattig!! Thnx, ik ga even kijken bij de C&A woensdag! Iemand een idee hoe de kleding van de Bijenkorf valt? Hun eigen merk dan. Met name de jurkjes en leggings? Zit te twijfelen over een jurkje van Lief! Ben alleen bang dat ze te breed vallen ofzo.
Pff mijn man smst net... die krijgt vandaag te horen of vrijdag z'n laatste werkdag is (ontslag) of dat hij een contract krijgt. Er is momenteel niet zoveel werk, dus zit echt in de stress. Jakkes! 'k Geloof dat ik nog gauw maar een bestelling ga plaatsen, nu kan 't nog
gelukkig bloempje! red> gatver?! Geen vast contract ook? Debby> jij ook vandaag he...spannend of niet? Bijna 99% van wel toch :-s
hihi heb 2 jurkjes besteld van de Bijenkorf. Had ik laatst laten zien geloof ik. Donkerblauw/grijs gestreept en antraciet. Lekker simpel en zit vast lekker. @SLC, nee, helaas! Sinds 3 jaar al niet. Toen bij deze werkgever via uitzendbureau gaan werken zodat hij 40 uur had en meer ging verdienen. Na 9 mnd ontslagen ivm crisis. Half jaar zonder werk, toen 9 maand ander werk, werkgelegendheid werd ook slecht dus toen hier weer aan't werk gegaan. Maar nu dus weer onzekerheid na 1,5 jaar. Hij baalt er zelf ook zo als een stekker van en wil vastigheid en zekerheid. Hij is om half 4 vrij, dus hij zal straks wel bellen. Ik ga even wat klusjes doen in huis, gaat de tijd wat sneller.
@Jo79: leuk, die bikini heb ik ook voor Danique, voor volgende zomer. @debby: dit is ook bikini maar bovenstukje is meer een hemdmodel zeg maar deze vind ik ook leuk, ik heb alweer een boel gezien die ik wil hebben voor volgend jaar voor danique! NWT Kate Mack Let's Polka Dot Baby Girl Swimsuit 12-24M | eBay
fock red88?! is serieus een klote tijd en zeker voor de man. Die zijn meestal , hier wel, de kostwinner. Als hij hier zou wegvallen hebben we serieus een probleem en moet ik aan de fulltime :-s Nu kan ik teminste nog eens wegvallen..wie weet...nog 5 mnd tot het einde hier. Heb ergens weer eens een brief geschreven. Wacht rustig af.....zou 3 dagen zijn. Zucht maar 16 uur. Heb om een min/ max contract gevraagd maar. Wil serieus niet 4 dagen werken van 6 uurtjes. Zo onhandig ook omdat ik dik 30 min bezig ben er heen te rijden. Niet gesproken over terug en standaard die (^(*^($^& file naar den haag.