Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nou hier dus ook. En hebben 2 inkomens nodig om rond te komen. Dus als hij ontslagen wordt, moet ik ook proberen of mijn contract verhoogd kan worden. Hij heeft denk ik ook maar heel even recht op ww.
    We weten nog niks, waarschijnlijk morgen. Hij is nu druk bezig met rondbellen met andere uitzendbureau's. Wachten 't wel af.

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    pff heftig hoor! sterkte met de werkstress (of niet-werkstress).
    ik heb af en toe ook wel werk-stress maar wel een vast contract, das dan nog iets. man heeft ook een vaste aanstelling.

leuk dat je die jurkjes hebt besteld Red! ik vond ze leuk en idd makkelijk.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Sterkte Red, hopelijk horen jullie snel goed nieuws!!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ja die vind ik ook leuk maar die kleur is niet echt emma dr kleurtje.

slc goed onthouden ;) Ja helaas pindakaas, ik moet weg. Officieel nog niet bekend maar nu de percentages bekend zijn is het wel duidelijk. Of 5 mensen moeten vrijwillig weg gaan maar dat zie ik niet gebeuren.
    De boodschap was heel hard, want er werden ook afdelingen meegenomen die er niet op gerekend harden en sommige functies vervallen in zijn geheel en zelfs 3 locaties moeten helemaal sluiten. Daar wordt iedereen dus ontslagen...
    Mijn man en ik kunnen nog minimaal 2 jaar zo leven als nu als ik geen werk vind maar ik heb besloten dat ik even minder kleertjes koop. Ik besteed nu gemiddeld 230 euro per maand aan kleertjes en ik ga dat echt reduceren!

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Red sterkte! Helaas zitten wij in een soortgelijke situatie gaat alleen om gedwongen ontslag, vriend heeft wel vast contract.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    red jij ook sterkte! Is er geen uitkoopregeling bij jullie?

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden,

Jullie hebben weer lekker gebept! Leuke bikini`s.. Wij zijn gister ook naar het strand geweest lekker alleen in een broekje maar vaak hebben ze ook het bovenstukje aan.. Mila vroeg gister al waar zijn mijn tietie`s nou!! echt hoe ze erbij komt :D

Hebben jullie het weerbericht gehoord vandaag waarschijnlijk van het weekend 12 graden dus dat worden echt de winterspullen..

8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Red sterkte meid!

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

is wat met die banen zeg. Toch wel deb...ja ben nu ook elke maand 400 euro apart aan het zetten. Willen ook in april op vakantie naar de VS.
    We belegde en hebben die rekening laten stoppen. Er gaat meer geld in dan dat het opleverde :-s Handig hoor die crisis zo. Je kan beter je geld onder je matras stoppen want daar levert het momenteel het meeste op.

10. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Morgen gaat mijn meisje voor het eerst naar de peuterspeelzaal.. Weet toch niet wat k eraan moet doen..

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.088
    3.870
    113
    @Futuremama, ja, brrrr, ik heb nog even voor morgen waarschijnlijk voor de eennalaatste keer een zomerse outfit vast klaargelegd voor haar. Daarna denk ik dat ik de zomerspullen wel kan gaan opbergen.

Ik heb maar een tijdelijk contract, in ieder geval is het tot maart verlengd, maar hoe dan ook vlieg ik er voor 2013 uit, want dan wordt dat onderdeel door een ander bedrijf overgenomen.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Red en Ise, sterkte allebei. Wat is die onzekerheid toch erg!

Futuremama, mijn meisje gaat vanaf nov naar de psz. Leuk he! Je kunt vast iets moois kiezen uit de kast van je meisje! :)

13. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Jeetje het is toch niet normaal hoeveel mensen er niet zeker zijn van hun werk en dus inkomen! Daar moet het rijk eens een keer iets aan doen!!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lekker zeg iedereen met dat werk...

future spijkerbroekje met een longsleeve voor morgen? kan ze lekker ravotten en kan je aankijken wat andere kids aanhebben ;)

slc: beleggen waag ik me nu niet meer aan. Ik heb wel winst gemaakt door de crisis. Toen de beurs instortte ben ik begonnen met beleggen en die waarde is ongeveer verdubbeld. Maar het zijn geen inmense bedragen hoor, dat durf ik niet ;)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    future daar kan het rijk toch niks aan doen ;)
    ze willen het ontslagrecht juist versoepelen...
    je kan een bedrijf toch ook niet verplichten als het slecht gaan om iedereen maar aan te houden... dan gaan alle bedrijven failliet!

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Debby vanaf wanneer heb jij geen werk meer?

Future, makkelijk zittend rokje ofzo met iets?

Nou het is allemaal wat met die banen :(

17. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ja ik begrijp wat je bedoeld maar hier in Nl gaan ook echt veel mensen het slecht hebben en er moet hier maar bezuinigd worden.. Eigen risico van je zorgverzekering omhoog kinderbijslag omlaag er zijn zoveel mensen voor wie dat geld wel echt nodig is en vooral als 1 van de 2 geen baan heeft.. Zo bedoel ik hem meer...

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik spit morgen wel effe in haar kast! komt goed!

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    #2759 zo79, 3 okt 2011
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
    @Red en Ise, sterkte allebei :( Ontslag/contract niet verlengen kan / heeft een flinke impact (hebben). Ik zit qua mijn werk aan de andere kant (dus werkgeverskant), maar vind de impact op de werknemers de lastigste kant van mijn werk..
    Ik vind het trouwens niet erg netjes van het werk van je man dat hij pas zo laat op de hoogte gesteld wordt zeg!

@debby, jij dus ook nagenoeg zeker dat je eruit moet :( Jullie hadden een aardig sociaal plan toch? Is het sociaal plan ook afgestemd met de vakbonden?

@futuremama, spannend, je meisje morgen voor het eerst naar de psz!!

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Jo79, balen dat het in 2013 ophoudt (je baan). Maar kan je niet gewoon mee over naar het bedrijf dat het overneemt?

@sweetlake, heb je al geboekt voor de VS? Misschien komen we elkaar wel tegen :D

Deel Deze Pagina