En nog een jurkje van h&m, simpel maar vind het toch wel leuk staan met dr jil&sil vest (let niet op dr legging die word dan vervangen door een atraciet, maar dit was alleen even passen)
En in zwolle zijn we ook nog geslaagd gisteren voor rense maar helaas moesten weer snel naar huis.door onwijs slecht weer. Alles van WE alles wat je op de foto ziet is per stuk 7,95 hoezo koopje jagen Bekijk bijlage 178701
Is dat dit rokje die jullie allemaal hebben? IMG_aw11_toddler_look_11 | United Colors of Benetton Ik vind hem ook wel leuk maar dan met donker paars erbij.
@debby: ik zie geen rokje... @sylvia: leuk!! @Woezeltje: wow wat een gaaf jasje en wat ziet ie er mooi uit 2 euro!! wow doe mij zo'n koopje eens zeg...
super bedankt allemaal. hij ziet er gewoon als nieuw uit stond ook met me oren te klapperen. de jas is trouwens van zara Nu nog een dikkere jas voor der bij en onze dame is er klaar voor.
woezel grote kans dat je dochter ze volgend jaar past en Amy-lynn zal ze nu niet veel dragen aangezien zomer bijna over is
derde rij, derde van links: Fashion clothes for Toddler: the toddler (1-5 years) collection autumn/winter 2011 | United Colors of Benetton
ja dat is een heel mooi rokje maar niet het rokje wat wij hebben, het hangt hier nog niet in de winkels
Debby dat is een andere! die van mij is van een andere stof. Die jij bedoel heb je ook in andere kleuren en jurkjes van. Mirell haha ja hier vinden ze het echt (nog) leuk! vandaag bij de bijenkorf zei een verkoopster nog, dat ze niet vaak ziet dat de kinderen zo lief zijn tijdens het shoppen en het passen heel leuk vinden. Ze waren de heletijd aan het vragen of ze mochten passen.
@sylvia: jurkje heb ik mee in me handen gestaan en twijfelde heel erg. hij is er ook in het paars met grijs.... dat rokje is een ander rokje als wat ik overal gezien heb joh... die ik gezien heb heeft ggeen knoopjes Blousjes hier gekocht bij een winkeltje wat outletkleding verkoopt voor volwassen, maar had nu ineens kinderkleertjes.
Veel geshopt. @ Sylvia leuke kleertjes.. @ Lynn, leuk hoor je wintercollectie. Ik vind alleen het rib rokje minder. Hou niet van rib. Hier een shopstop. Eerst maar eens doen met kleertjes die ik al gekocht had. Heb zoveel. Ga eerst voor mezelf shoppen.