heb nu wat gezien in delft. Minder uur, 12 uur, en tijdelijk. mss is dat wat? Kan uitgedetaceerd worden namelijk. Heb me outplacement coach om advies maar gevraagd. Ga nu maar weer werken. pauze voorbij
Balen slc. Jammer zeg dat Zara utrecht dus geen kinderkleding heeft, dan hoef ik er ook niet naar toe want in mijn maat hebben ze toch niets
Nog geen echo gepland, ik heb 7 okt intake en ik hoop dat ze dan als ze tijd hebben ook meteen een echo maken, anders tussen de 8-10 weken. Gelukkig heb ik niet veel vervelende kwaaltjes. Beetje gevoelige borsten, soms misselijk maar gaat weer weg als ik wat eet en vaak 's avonds voordat ik naar bed ga. En wat steekjes in mijn liezen. Maar hoort er allemaal bij dus voel me lekker zwanger en helemaal happy! Jammer van je sollicitatie.
Heb je haast? anders zou ik toch nog even afwachten. kijken of er wat beters voorbij komt. omstandigheden klinken niet ideaal. Wat denk je er zelf van. we zullen met z'n allen voor je duimen.
Ik vind Uggjes dus wel leuk voor mijn dochtertje.. ik vind ze vaak heel leuk staan bij jonge meisjes (niet bij volwassenen) en ze zitten heerlijk! Hoeveel paar schoenen? - uggs maar die zijn niet voor dagelijks gebruik - zwarte laarsjes - gevoerde rozeachtige schoenen van D&G - regenlaarsjes - paarse Van's - Adidas gympen (retro maar vrees dat die snel te klein worden) - paar stoere gewone schoenen (moeten we nog kopen) - groene booties
Balen Swlc!! Ise, kan je niet helpen sorry, heb nog nooit iets bij Zara besteld Uggs, heb voor Puck een paar effen camelkleurige neppers voor onder een skinny jeans, maar ze zijn maar zo zo van kwaliteit, dus echt veel zal ze ze niet dragen. Leuk vind ik ze wel. Hier alleen een boxmobiel van Tiny Love geshopt, maar geen kleertjes, laat het budget even niet toe
heb geen haast maar ook wel. Ik wil gewoon weg. Dan maar uitgezonden worden. Dat kan ook bij ons. Dus gewoon me vaste baan behouden. Maarja zitten wat haken en ogen aan. Zit thuis...kind heeft al 5 dagen niet gepoept. DUs wilde morgen naar de ha. neee wat denk je: STAKEN!! dus moest ik nu even snel. Hebben nu van die vezel zakjes zoals ze dat noemen.
@slc, balen meid van je sollicitatie. Ik snap dat je weg wilt, maar een tijdelijk iets aannemen is ook niet je van het. Kan je over een tijdje weer opnieuw beginnen.. Heb je Movicolon gekregen voor je dochter? Hebben we hier ook moeten gebruiken. Hou er rekening mee dat je als ze weer normaal poept niet meteen er mee stopt, maar het langzaam afbouwt! Maarre, begrijp ik nou goed dat je huisarts morgen gaat staken @uggs, ik ben nog aan het twijfelen. Wil ze wel kopen, maar toch ook weer niet
@ Slc hier ook die zakjes en een clisma.. Mila had al een paar weken achter elkaar steeds hele kleine beetjes.. En dat buikie maar voller en voller worden.. Zo zielig voor die kleindjes he!!
@futuremama, nog een ervaringsdeskundige dus...hier heeft mijn oudste van 2 tot 5 jaar Movicolon moeten gebruiken. Tussen de 2 en 3 jaar ook regelmatig een klisma. Zelfs nu nog gaat het niet van harte (7 jaar), ze blijft een bangig en ik moet haar nog steeds sturen. Ze gaat zelden uit zichzelf. Pff lastig hoor, hoop dat het bij jullie beperkt blijft tot een klein tijdje!
Hoe vallen de rokken van Jottum, mijn ervaring is dat bovenkleding vaak een maat kleiner valt, ik heb er slechts 1 x een broekje van gehad en dat zat aardig normaal. Ik zie alleen nu een leuke rok in 104, ze heeft nu 98-104, maar als hij zo strak zit, is het ook niets. En rokken van Barbara Farber? Ik vind die dingen vaak wel aardig smal vallen, ze heeft een broek in maat 104 en die zit nu goed, maar ik vraag me af of ze die over een paar maanden nog aankan.
Hier lekker voor mezelf geshopt. Man heeft een b-contract gekregen. In elk geval 3 maand verzekerd van werk, daarna maar weer afwachten. Naja in elk geval beter dan niks. @SLC, balen zeg!! Ik kom morgen wel weer spieken, ga eerst slapen. Ben kapot van de hele dag dag shoppen.