Nou ik heb er ook een paar keer mee in mijn handen gestaan en twijfelde toen ook heel erg. Vandaag had ik de meiden meegenomen dus ik kon mooi even passen, toen ze het jurkje aanhad vond ik het verrassend leuk staan en het is ook draagbaar voor naar de psz. Dit rokje is inderdaad met knoopjes en een andere stof.
@ Miekje: dankje! ja rib vind ik wel leuk, hoeft ook niet iedereen zijn smaak te zijn he, haha!! Nu ook shopstop hier hoor, tis klaar, op een maillotje hier of daar na dan... @Sylvia Oh je bent vandaag nog ff terug gegaan dus...ik ben gisteravond nog even geweest, even zonder danique dat vind ik toch relaxter shoppen hoor...
Lynn ja vanmiddag! alleen vind ik ook relaxter hoor maar nu wou ik even het een en ander passen en de meiden vinden het leuk!! Miekje dank je!!
oh fijn zeg dat je wat dingen kon passen Danique vind het (nog) niet erg om te passen, vandaag heeft ze echt heel veel moeten passen, en ze is ook nog 2 keer omgekleed ivm natte kleren en 1 x doorgelekt na het slapen, moest schone romper, dus ook wéér alles uit... Maar toen ik vorige week in de hema was met haar en ze even jasjes moest passen ging dat eigenlijk ook best goed en daarna weer de wagen in ging ook verbazingwekkend goed haha
Haha ja het is wel fijn dat ze nog zo makkelijk zijn. Nou moet ik met Noa wel zeggen dat zij het niet altijd even leuk vind, soms heeft ze dr dag niet en als ik dan toch ga heb ik de poppen aan het dansen.. Maar dat heb je weleens zelf ervaren
Ja die Noa.... maar was gisteravond ook een kindje in de h&m keihard aan het gillen die wou geen muts passen... ach de mensen die kinderen hebben die kennen het wel he... zal hier vast ook nog wel komen hoor
haha nou ik zie dat soort dingen nou nooit bij anderen... en Emma was niet eens boos omdat ze iets moest passen maar omdat ze de pootjes van mijn zonnebril niet de andere kant op mocht buigen (gek he ) Een paar mensen keken haar aan van o wat schattig/zielig (hoe Emma ook doet echt mensen vinden haar altijd schattig grrrrr) nou ik vond dat helemaal niet schattig, heb dr bijna een draai om dr oor verkocht. T is dat ik dat niet doe maar het scheelde weinig...
Ja irritant hoor!! @hier nou ik baal enorm (gaat nergens over hoor haha) maar ik spaar die babyzegels van etos en dan kan je met volle kaart 5 euro korting op pak pampers krijgen, nu weet ik zeker dat er een volle kaart in mijn tas zat en hij is gewoon WEG en dat vind ik zoooooo irri!!! ik weet zeker dat ik hem had. Maar paar dagen terug stond dat vakje open en dat zag ik pas na een paar minuten geloof ik, dacht toen wel te zien dat alles er nog in zat, maar nu is die kaart dus verdwenen...
lynn o daar zou ik ook van balen! krijg je geen lekker in het leven bonnen? Kan je 4 pakken voor 20 euro halen komende week.
Ja ik heb ook die bonnen maar als ik gebruike ook die van etos, zo heb ik al die tijd dat danique er al is, nog nooit 1 pak voor de volle prijs hoeven kopen.... zijn die nieuwe bonnen van lekker in het leven al uit dan? hier nog niet gezien?
lynn o nee ik heb nog oude over. Ik kreeg er altijd heel veel, van mijn ouders en mijn zusje en mijn schoonouders ook. Ik heb er nog 2 en daar ga ik volgende week luiers voor inslaan. Ik doe dat dan in combinatie met de actie 4 voor 30 bij de etos, dus nu 4 voor 20 en ik heb ook nog 2 volle spaarkaarten dus dan gaat er ook nog 2 keer 2,50 af. Ik heb met mijn beide kids nog nooit meer dan 5 euro voor een pak pampers betaald.
hebben ze volgende week de actie 4 voor 3 bij etos? oh balen heb net afgelopen week mijn lekker in het leven bon ingeleverd, en dat was dus 4 voor 3 nou ja haal ik volgende week nogmaals 4 voor 3 heb ik weer voldoende voor volgende maand... bewaar mijn etos kaarten altijd voor als er geen aanbieding is en ik toch luiers nodig heb...
@woezeltje: ik vind die jas echt helemaal te gek!! En dat voor Zara ( ben niet zo´n Zara fan), maar dit...geweldig!!! En hij staat je dochter ook zo mooi!! @mirell: leuke schoenen! Voor mijn dochter ook nog over getwijfelt...maar vind ze idd leuker voor een iets ouder meisje, zoals jouw dochter. IK zag trouwens nog laarsjes met een klein panter printje in zwart en d.bruin, moest meteen aan jouw dochter denken. @lynn: leuke foto van je dochter Hier ook plassen wezen stampen vandaag . @anderen: lekker geshopt dames. Wat een gezeur met die Benetton collectie, of niet? Ik zie op de website zoveel leuke dingen,maar het is er gewoon nog niet. Voor mijn zoon ook zoveel mooie dingen gezien op die site... wil ik best voor naar een Benetton winkel rijden, moet ik wel zeker weten dat het er is...dus dan toch maar wachten tot september. Vinden jullie ook dat kleertjes.com wat typische merken erbij gekregen heeft? Bepaalde merken , vooral voor meisjes, vind ik gewoon echt helemaal niets...
@jingels: geen idee heb al lang niet meer gekocht bij kleertjes.com en kijk er ook nooit meer eigenlijk...
@jingels: ben hier al bij diverse filialen van vd geweest, een bijenkorf en benetton zelf en echt een verschil tussen de collecties die er hangen en ook bij de benetton winkel zelf, echt al heeeel veel uitverkocht
Ik hoef eigenlijk geen foto te plaatsen, want: * ik heb datzelfde gestreepte benetton jurkje als sylvia * paars geblokt blousje dat lynn ook heeft * ecru met blauwe bloemetjes blouse die futuremama heeft * en 2 leggings maar gewoon effen dus niet echt fotowaardig.. ja ja, ik ben weer lekker origineel sylvia dat andere blousje heb ik toch niet genomen.. jij ook niet zo te zien o ja en dat h&m jurkje heb ik in het grijs, wel makkelijk van die jurkjes om er bij te hebben
Jij ook weer flink geshopt dus Ise! Hoe gaat het met je meisje? Zag dat je vd week zie dat ze ook nog niet losloopt. Staat ze wel al los? Lot niet, loopt nu wel achter zo'n loopkarretje, maar zet dr voetejes nog beetje vreemd neer. En shop jij ook maat 80 voor dr voor vd winter?