@red88: succes voor je man's gesprek! @hier: ik denk dat ik vanmiddag ff naar Zuidplein ga als mijn schoonmoeder tijd heeft (die woont daar vlakbij) effe kijken of er nog wat nieuws hangt bij v&d Hier vandaag haar nieuwe v&d jurkje aan, foto's staan in het andere topic en in mijn album!
@ Red succes met je man hopen dat ie aangenomen wordt!! @ Lynn shopse vandaag @ Hier gister Vinrose jurk binnen gehad hij is echt super mooi moet hem nog passen..
@mama32: gefeliciteerd! IK heb 3 loffF rokjes, 1 pompdelux, 1 benetton, 1 porto azul,1 esprit, valt mee he IK wil eigenlijk nog wel 1 spijkerrokje erbij hebben. En ik twijfel over een rokje van 4FF... sale denk ik.
Hallo dames, Ik meende in dit topic ergens gelezen te hebben dat Bakkaboe ook maillots verkoopt in maatje 80-86. Weet iemand waar die te koop zijn? Ik heb ze nu in maat 86-92, maar eigenlijk zijn die nog te groot. En maatje 74-80 zit net te strak. (En anders: wie weet waar ik effen maillots met anti-slip in maat 80-86 kan kopen?)
hey meiden sorry dat ik niet op jullie ieder afzonderlijk reageer, maar het is zo vermoeiend met 1 hand en dan ook nog eens links.... ik ben nog steeds op zoek naar een winterjas voor mijn dochtertje wat vinden jullie van de winterjas van tumble n dry, en welke kleur?
Is toch logisch je hoeft je niet te veronschuldigen hoor!! Het is al vermoeiend zat zo!! Ik heb voor Mila 15 rokjes en voor Evi heb ik er 16..
@ allistair je kan ze kopen bij van de Ven of jola mode enz.. Ze zijn van een mooie kwaliteit vind ik!
Ja dat klopt, ik heb ze nu ook van Bakkaboe, alleen hier verkopen ze in de buurt alleen maar maat 74-80 en maat 86-92. Ik zou ze graag willen hebben in maat 80-86....
Heej meiden! Lees trouw mee hoor, maar kan jullie soms niet bijhouden zo snel gaat het Heb ff wat advies nodig mbt laarsjes en/of schoentjes... hoe deden jullie dat met de kleinste maatjes? Zo loopt sinds bijna een week helemaal los en kruipt steeds minder. We hebben nu iets nodig wat soepel is, goed zit en waar ze ook op buiten kan lopen... iemand tips?
Shoesme Extreme flex en Bardossa zijn schoentjes voor kindjes die net lopen en die je ook buiten kunt dragen.
yessie, wel pas die schoentjes kopen als ze al meerdere weken (meningen verschillen van 4 tot 12 weken!) los loopt!
begon ook met shoesme. Pas toen ze echt goed zelfstandig kon lopen pas de bardossa's. mama32> Ooo super! Heb je het ergens al zwart op wit staan van je contract? red> duim duim voor je man. Ooo man wat een rokjes hebben jullie Ik kom maar op een rokje of 8 ofzo. Vond ik al genoeg. ze draagt toch alleen maar thuis haar HM prinsessen rok. Over alles heen!!:x pokke ding...liefst wil ze ermee naar buiten maar dat mag van mij niet. hahahaa Heb de winterjassen uit de kast gehaald. Wat ziet mijn oog op TT 704...morgen weer 18 graden jhee right.
Niemand een mening over de meiden winterjas van tumble n dry? Bij shoeby heb ik ook een leuke goudkleurige winterjas gezien Kent iemand die en zo ja hoe is die?
Ik had voor mijn dochter heel leuke super flexibele dr visser schoentjes bij scapino gekocht Echt leer en niet overdreven duur
Dag Dames.... ik ben sinds een paar dagen terug van vakantie. Vakantie was het niet helemaal... heb echt sinds woensdag nodig gehad om bij te komen. vond het erg tegenvallen met een kleintje... was voor mij erg zwaar en me psychische gesteldheid is er niet veel beter van geworden... maar goed. Ik ben vandaag weer een beetje aan het rondkijken... heb van sd le chic een jurkje besteld... en voor mezelf een te gave winterjas van mart visser...wilde m al graag hebben kijk ik net op de website is ie met 15% korting en gratis thuisbezorgd... dus ik helemaal blij... want een zoektocht naar een jas had ik de energie echt niet meer voor.
glimlachje> ja balen he..niets bijslapen en uitslapen. Is echt een domper. Wij hadden dat onze eerste echte vakantie ook. Beetje jammer. Uiteindelijk ga je het leren een vakantie gevoel te krijgen. Oja en het scheelt als ze straks iets ouder is en ze zichzelf op een playground kan vermaken, ZELFSTANDIG! (hebben vandaag gezwommen en daarna ergens gegegeten waar ze even zelf kon spelen en papa en mama konden bijkomen met een heerlijke cappuccino)
@futuremama: thanks je bent een lieverd @slc... jaaaaa idd. echt geen vakantiegevoel... was 2 weken lang een politieagent... pffff