ik denk dat dat jurkje haar net zo staat als vorig jaar dat mim-pi jurkje zwart met roze met geborduurde print, en die vond ik zo leuk!!
lekker geshopt allemaal weer!! niets geshopt saai he, heb wel wat in mijn winkelmandje bij kleertjes zitten maar weet nog niet of ik wat bestel. Rode jottum jurk voor de kerst met bijpassende longsleeve erbij. Mirell ik vind de jurk wel mooi, zelfde stof waar ik de jas van heb voor romy. ben benieuwd hoe die je dochter staat.
nou al staat ie dr niet ik hou m toch... dan hang ik m voor de sier op in mijn eigen kamer aan mijn kapstokje ik vind m errug leuk zelfs kan niet wachten tot morgen dan zal ik m wel krijgen
haha mirell zal wel leuk staan bij je zwart/wit kamer... Ik bedoel dat ik geen idee heb hoe die valt... vandaar dat ik hem even aan moet zien...
morgen foto dan please grappig zeg van die jas. Gelijk gekeken. Is een mooie print dat wel. Twijfel of het echt een print is voor jou dochter.
ken je dat... wil je graag iets van iemand overnemen en stuur je een berichtje en blijf je telkens klikken of je al antwoord hebt??? Mirell niet aan iemand anders verkopen hoor!
mirell, maakt toch niets uit!! haha, ben ook erg benieuwd hoe de jurk staat. Hier nog even voor de verjaardag de set van shoeby's achter de hand, of ik moet nog wat mooiers vinden. Bedankt voor de reacties in mijn album.
Debby: dat heb ik nu met een petticoat ben al dagen de hoogste beider en heb er een mail achteraan gedaan.. maar krijg gewoon geen reactie... dan op zijn minst een mailtje dat het bod nog te laag is of iets... grrrr
glimlachje haha de verkoper is mirell dus ik krijg vast heel snel reactie... maar ik ben ongeduldig... ik wil die jurk al heel lang. En als ze hem verkoopt kan ze zich niet meer bedenken
@Debby: ooh die petticoat is echt heel lelijk in real... oooh ahhahahaha nu snap ik m... NEE MIRELL mag niet verkopen alleen aan Debby!
https://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=20&fh_start_index=100&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000067149_15005_0&fh_lister_pos=107&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fgender%3e%7bmeisjes%7d%2fbrand_group%3esd_le_chic&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister Net gekocht en betaald met dit blousje erbij: https://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=40&fh_start_index=160&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000034617_7441_0&fh_lister_pos=163&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fgender%3e%7bmeisjes%7d%2fbrand_group%3ejottum%2fbrand%3ejottum_girls_224&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister Ik had nog een bon van 12,50 en dan 20% korting. Ik wilde hem heel graag hebben, en nu met al die korting...leuk leuk leuk
leuk jingels! Netjes! Nou, ik vond die petitcoat op het plaatje al niet super mooi... maar ik zat te denken om hem eventueel onder een rokje te doen die ik niet wijd genoeg uit vind vallen. Maar als ie in het echt nog lelijker is...