glimlachje> hjahhaaaa een vuilniszak. Hoe kan dat nou alles staat jou mooie poppetje toch mirell> jurk van cakewalk al binnen?
Ik heb hem gekocht, nieuw voor 14euro. Geen idee wat de nieuwprijs is, maar denk dat het een best goede deal is! Ga alvast brainstormen waarmee ik hem kan combineren @Lynn77: heb je een foto van danique in het rokje ter inspiratie?
Debby mooie bank hoor!! Mirell dat keukentje van ikea is idd heel leuk.. Emmamick super leuke rok en niet duur.
Hier in België staan die schoenen vanaf zaterdag in de folder en hier staat wel bij vanaf maat 22. Toch raar dat dat zo verschilt per land.
ik zal straks effe foto zoeken voor je...zit nu boven achter de pc van mijn man en daar staan de foto's niet op. Mijn laptop deed een beetje traag en ik was het ff zat
@Lynn, leuk setje! Wat is ze nu al een stuk ouder zeg in haar gezichtje!! Zit hier even op kleertjes.com te kijken wat ik ipv van C&O wil hebben. Kom deze zomerjurkjes tegen, wat vinden jullie ervan? S&D Le Chic Baby Girls jurk | kleertjes.com S&D Le Chic Baby Girls jurk | kleertjes.com Twijfel over die 1e, is ie leuk? En zou ie Danique staan?
@lynn, denk dat ik die 2e doe. Twijfel ook over die 1e dus dan maar niet. Maar moet eerst een leuk setje vinden maar kom er nu niet uit. Ik ga eerst maar slapen. Kijk morgen wel verder.
@Mirell: dat ikea keukentje is echt gaaf... wil het over een tijdje ook hebben voor de kleine hier @Lynn: jurkjes moet ik hier echt meer hebben van de wat strakkere modelletjes... geen gezicht joh zo een kleine in een te wijde jurk.. @SLC ook een poppetje kunnen dingen lelijk staan hoor.. maar dan ligt het aan de kleding niet aan het poppetje hihi (grappie) @red: 2e jurkje van sd heel leuk..eerste niet mijn ding. @emmamick: rokje van jottum te gaaf... kom hem vaak tegen en vind m zelfs voor een sale aan de dure kant maar jij hebt zeker een goede deal.... maar ik mag hier geen rokjes meer heb er namelijk wel 24 pfffff
Ik heb laatst zo'n nieuwe keuken bij Ikea gekocht voor 50 Euro in Amersfoort, daar waren ze afgeprijsd. Op de site zelf waren ze gewoon nog 75 Euro ofzo, echt krom. Die aanbiedingen verschillen ook per Ikea, had ik eens met badkamerkastjes, waren enorm afgeprijsd in Delft, misten we nog een bijpassende spiegel van diezelfde lijn, dachten we die wel in Utrecht te halen, maar daar stonden al die kastjes nog voor de volle prijs. Toen hebben we het nagevraagd, maar per filiaal mogen ze zelf bepalen wat ze in de aanbieding gooien, alleen met die Plundra-dagen is het wel hetzelfde. @Red, ik vind beide jurkjes leuk! @Emmamick en Lynn mooi rokje hoor!
DESIGNER KIDS DOLLE DONDERDAG ! Alleen vandaag (donderdag 13 oktober) online 20% korting op geselecteerde items uit de allernieuwste wintercollecties 2011/2012 van o.a. * Beebielove * Bomba * Claesen's * Name It * Outfitters Nation * Retour Jeans * Alle sales-items kun je vinden in de map DESIGNER KIDS DOLLE DONDERDAG !