@futuremama: hihi ja he..pfieuwww. fuchsia roze is hier echt mijn meisje dr kleur. leuke dingen heb je geshopt.
Veel bij te lezen, Lynn leuk geshopt. Mirell sandalen zijn echt heel leuk!! Ise, Sylvia en furturemama ook leuk geshopt.. Woezeltje super leuke jas en dat voor 2euro.. En die ik vergeten ben, sorry zag allemaal leuk dingen voorbij komen. Hier ook nog heel weinig binnen van benneton bij de v&d. Vandaag niets geshopt, zit nog op een bestelling te wachten. jurkje van gymp en heb een leuk babysetje van jottum gezien.
Wauw dames, wat leuk weer allemaal en wat veel koopjes!!! Super zeg! Ik heb na 2 dagen veel bij moeten lezen, dus kan niet op iedereen reageren.
Dankjewel meiden!! Nu druk druk met de voorbereidingen. Toch leuk zo'n feestje. Dinsdag op haar echte verjaardag doen we niets aparts, dus vandaag vieren we het lekker groots . Verwachten toch snel 50 man vanmiddag. Puck nu heerlijk in pyama en straks in haar mooie Catimini jurk. Misschien dat ik vandaag nog kom posten, maar anders wordt het morgen. Fijne zondag allemaal! Tesske ook een fijne dag! Wel de verjaardagsjurk posten!! Oeps was eigenlijk bedoeld voor in het andere topic....
Hmm, Dane stapt nu de hele kamer door.*trots* Zat aan deze schoentjes te denken voor hem, kan niet echt iets anders vinden waarvan ik zeg: LEUK!
wat goed mama van dane!!! Hier vandaag ook naar een rommelmarkt geweest en heb ook wat gekocht: een jasje van mexx voor de herfst. Ik weet dat ik veel te veel jassen heb maar deze is echt voor het najaar en ik vond de kleur erg leuk en hij kostte me maar liefst 50 cent En dit broekje van zara voor Sam, daar wil ik dan een overhemdje en bretels bij doen. Vind dit broekje een leuke ouderwetse uitstraling hebben. Kostte ook 50 cent.
Leuke kleertjes Debby! Heb de schoentjes besteld, maatje 21 mochten ze te groot zijn kan ik ze omruilen. Ben nu alleen nog op zoek naar een leuke muts/sjaal en handschoentjes voor bij zn jas. Winterkleding heb ik meer dan genoeg, staat een hele blauwe ikea tas vol met kleding
even advies nodig.. ik moet nieuwe shoesme's je hebt de babyproof en de extreme flex mijn meisje loopt nog niet, maar gaat wel zelf staan en zet af en toe een stapje los. Is die extreme flex voor als ze helemaal loslopen?
Bedankt voor het persival gillet! Heb hem even simpel zo aangedaan. Oja en nog steeds heb ik het probleem met de basics, die eronder zit van kleertjes. Ik vind de nekgroote veelste wijd :x wie heeft dat ook? Ik heb dit dus met het witte shirt korte mouwen en blijkbaar ook met de lange mouwen. Vraag me af of dit een collectie fout is of dat dit standaard zo is. in mijn album het shirt van de prenatal actie en die laarzen van danique die lynn haar dochter heeft heeft ze ook. Oja lynn ik vind ze veeeeeelste groot vallen. Heb maat 24 gekocht maar het ziet eruit als maat 25
slc: staat haar heel goed! Wat een schatje zeg. mamavandane: leuke schoentjes! ise: mijn dochter heeft dat blousje vandaag aan, met bijbehorende broek. Ben zo blij dat ik al wat najaarscollectie heb, want het weer is er ook echt naar he. @debby: leuk broekje en overhemd! @madeliefke: maak je nog even een leuke foto van haar Catimini-jurk? Foto van Benetton-set in mijn album.
dj momo> dat is zeker een leuke z8 blouse. Heb je hem aangeschaft? mirell> wel een spijkerrokje....hahahaa sorry dacht echt dat je dat zocht. Nu dus geen spijkerbroekje meer met korte pijpjes? LOL. Maar leuke spullen heb je gekocht. Erggg leuk hesje. Heeft ze er nu genoeg??? hihi. Sorry je spijkerschoenen zijn niet mijn smaak. debby> ook leuke laarsjes. Zomaar groeispurt gehad. Schrik en gelukkig dat je ze kon afzeggen. Ik vond gattino laarsjes ook lastig zitten. Ken je gevoel over die dingen. Heb dus nu HIP en vind ze leuk. Maar gisteren haar broek, tregging, proppen in haar laarsjes was niet te doen. Dus ze kan ze alleen aan met een legging/ maillot. Leuke rommelmarkt dingen. Gossie is toch handig als je daar eens gaat. Waarom zie ik er altijd troep?! ben ik soms te laat met kijken? Ga jij altijd als eerst. ahhh lief dat je dat zegt. Mijn trots maar mijn angst. Mw noemt zichzelf al prinses....*schaam* glimlachje> leuk setjes van bennoton. Is dat een legging? Zit daar een roezel in? Gaaf! Nee die dingen van bakkeboe en vinrose zou ik ook niet kunnen laten liggen. Waar ben je geweest? Jij bent toch een hagenees? In de Lier zit ook een van de Ven wist je dat? Ben je al geweest? jo79> gaaaf je schoenen. Heb nu al zin in de winter en sneeuw. Lekker dollen woezeltje> lucky jou! Staat haar goed die jas van 2 euro sylvia> Leuk gewinkeld. Staat leuk het h&m tuniek zo. ise> hahahahaa grappig. Maar wil ze best bij je meisje aanzien hoor futermama> Leuk rokje voor evi! madeliefke> fijne verjaardag!!!! jingels> thanx. Lief zeg. Gaan zo leidschenhaghe in. Leidschendam. Sesamstraat kijken en even neuzen in de winkels Fijne zondag verder.
slc nou dat valt nog mee... emma noemt zich koningin (is toch vreselijk). O of soms prinses als ze een jurk aan wil ( en niet op een leuke toon... lees NEE BROEK!!! EMMA JURK AAN!!! EMMA PRINSES!!!, maar goed ze kan ook lief zijn ) Ja die laarsjes, ben toch blij dat ik ze niet besteld heb... Over rommelmarkten. Ja ik ging vandaag om half 9 terwijl het officieel pas om 9 uur begint. Maar ik kon niet later want dan had ik de kids mee moeten slepen (man moest om 11 uur beginnen met werken) en er kwam een mega regen bui aan. Ik heb ook nog hele mooie nieuwe kussen hoezen voor 2 euro gekocht! En een dvd van k3 voor 50 cent.
@sweetlake: die shoesme laarsjes? oh hier vallen ze wel goed op maat hoor...maar jij hebt toch 1 maat groter gekocht dan wat ze nu draagt? @Ise: nee die flex schoentjes mag ze pas aan als ze echt zelf los loopt..dus ik zou voor nu nog even babyproof halen, of wachten en dan binnen alleen de babypaws dragen. Ik heb pas flex schoentjes gekocht toen danique al meer dan een maand los binnen rond liep... @debby: leuk geshopt voor die paar euries!! @mamavandane leuke schoentjes! @Jingels ik ga even in je album kijken
mamavandane, leuke schoenen! ik had ze in het blauw gepast, maar mocht ze niet kopen toen van winkelmevrouw (omdat ie nog niet liep). Jouw kereltje gaat snel zeg! hier is het nog max 4 stapjes los. Slc, nog niet gekocht. moest even kijken hoeveel wit spul ik al had klaarliggen... 1 longsleeve (ook z8). En nog geen een overhemdje! Dus deze ga ik denk ik wel kopen...