Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc 2 kids is leuk hoor ;) Ik vind het zoooo leuk om mijn kids met elkaar te zien. Ze zijn helemaal gek op elkaar. S morgen wil emma "sammie" wakker maken en kusjes geven. Hij mag rondjes rijden op haar rug en heerlijk samen knuffelen.
    Maar ja, het is wel een stuk meer werk dan 1 kind. Maar zelf vind ik het echt heerlijk om meer dan 1 kind te hebben.
    Maar ik snap ook wel goed waarom mensen het bij 1 kind laten.
    Maar ja, ben bevooroordeeld want ik zou nog wel een derde willen...

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hier dat jurkje die op hyves door iemand zelf gemaakt wordt.
    Die kan wel hierop omdat het 2e kindje onherkenbaar is :D
    Maar Madeliefke die bond rand van haar jas is te lelijk voor woorden dus die is er ook al af. Misschien met de winter en sneeuw mag ze er wel mee rondlopen als een eskimo.:D

3. Sweetlakecity

jaaaa en die lelijke HM ugs!! Ja ik vind ze leuk (schaam schaam....)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc ik vind die jurk erg leuk... alleen die uggs eronder brrrrrrrr ;)

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Haha, ging er hier ook meteen af... :D

Leuk jurkje van je kleine meid!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    doe jij een 3e
    hou ik t er bij 1 goed;)

7. Sweetlakecity

kwam er achter dat ik dan de druk knopen op elkaar kon klikken zo is de muts netter weggewerkt en de rand is weer dicht.

Sorry sorry..die ugs. Hahahaaaa...maarja meisje lief is er ook dol op. En alles beter dan Kitty:D:D:D:D

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha reno wil niet ;)
    maar ik vind jou ook geen type voor meer kinderen :D

9. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    @ Sweetlakecity, oehhhh wat leuk! Stiekem alvast fantaseren ;) Doe ik ook heel veel momenteel! Maar... wacht nog steeds op m'n maandelijkse toestanden haha. (Ja, ik lach nu wel maar eigenlijk baal ik er stevig van hehe)

Sommige dingen krijgt de 2e wel aan denk ik. Bij bepaalde broekjes of shirtjes heb ik wel speciale herinneringen maar vaak heb ik die gekregen. De rest niet, veel te leuk om voor nr 2 te shoppen!

@ Debby, ja mensen horen dan alleen de prijs he! Terwijl het je in principe niets kost.
    Ahh... wij willen wel 4 kids :) Maar niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar eens werken aan nr 2 ;)
    @ Mirell, dan neem ik gewoon de 3e van Debby erbij haha.

Hopelijk is het ons gegund, da's ook altijd maar afwachten natuurlijk!
    Maar zou het wel leuk vinden!

10. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hadden jullie dat trouwens ook, dat je voor de bevalling zo ontzettend veel kleertjes heb gekocht die ze/hij later nooit gedragen heeft omdat het niet bleek te staan?

Zo had ik veel dingen in een bepaalde kleur groen en dat kon ze echt niet hebben!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    yessie nee dat mag niet :( ik hoop dat reno nog van gedachte verandert ;)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    yessie ja had vooraf heel veel dingetjes gekocht. Spencers enzo. Maar nu ik het aan heb gezien vind ik dat maar niks.
    En ik had verwacht dat zachte lieve kleurtjes hem leuk zouden staan (ik dacht eigelijk dat hij een donkere huidskleur zou hebben want ik vond emma al zo licht; mijn man is donker) maar harde kleuren vind ik hem leuker staan.

13. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ahh... geeft niets ;) Wij zijn toch 'nog maar' aan nr 2 toe :D

Ja jammer is dat he! Vooral het toch leuk is om te zien!
    Heb nu ook een 'mismatch': een lichtpaars truitje.. vind 'm zo leuk maar hij staat haar niet zo :p

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vanaf morgen retour bij limango. Voor de fans.

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Debby heb jij misschien intresse in een Vingino Owen maatje 74?
    Broekje is nog netjes alleen het merklabel aan de achterkant zit een beetje los (stiksel is los).

Heb Dane zijn commode uitgezocht ivm nieuwe kledingkast en heb zooooveel kleertjes die alweer te klein zijn:(

16. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@dure kleding en opschepperig gedrag: BAH BAH BAH...heb zulke typetjes in de familie zitten...
    hier draagt me meisje ook wel burberry...een enkele keer D&G., replay en moncler.. maar simpelweg omdat er dan echt iets moois tussen zit... burberry valt vaak tegen alleen de jurkjes/ rokjes met de originele print vind ik dan weer erg leuk...(ieder zijn ding) ... maar je hoort me er nimmer over tegen anderen hoor... bovendien koop ik het vaak 2e hands!
    Hier in de familie dragen ze buiten de ontmoetingen van familie veel H&M en... maar zodra ze bij elkaar op bezoek komen... komt de burberry, mc gregor etc. uit de kast... BAH! en maar vergelijken en ook nog eens durven uit te spreken dat een bepaalde persoon neppe versies heeft...

Ook hier ben ik juist trots dat ik iets goedkoops aan de haak geslagen heb... prijs boeit me echt niet.. ik vind het mooi of niet... al is het 1 euro of 50 euro.

Om eerlijk te zijn vind ik dit topic zo leuk, juist omdat er zoveel diversiteit is... je hoeft je niet "minder" te voelen omdat er alleen maar merken langskomen..., ik heb bepaalde merken wel ontdekt in de topic die ik zelf nog niet kende.. maar dragen hier ook net zo goed H&M, hema, v&D, bakkaboe met een vleugje Jottum, Burberry, vingino enz.

Zeeman koop ik op zijn tijd weleens maillotjes.. zeker nu ze kruipt.. koop ik daar de maillotjes die ik voor de mindere dagen gebruik, als we bijvoorbeeld thuis blijven... niets om zeeman.. maar de kwaliteit is gewoon slecht en kan er verder nooit slagen..
    in het voorjaar een setje van wibra gekocht maar dat was het toch net niet.. en de kwaliteit was erg slecht.. ja dat doen we dan ook niet meer.

@damessss: BENGH & BOMBA... zoals het een echte shopaholic betaamt heb ik weer 2 merkjes ontdekt.... had al wel eens de namen en wat kleertjes voorbij zien komen... maar zie nu de najaarscollectie.... en ik ben verliefddddd.... (ja ja jajaj ik wacht wel tot de sale dan koop ik t een maatje groter) .... ik ben verliefdddd geworden op deze merken... wauw wat zitten er gave dingen tussen (ook wel mindere hoor)
    voor de dames die het hebben voor de dametjes... hoe vallen de merken....

@veranderen: herkennen jullie het ook... dat door dingen die je voorbij ziet komen die andere dames hebben gekocht en hoe ze t hebben gecombineerd langzaam aan je eigen stijl verandert?? ik "ben" heel erg van de rustige kleertjes...niet al te druk met strepen en. enz.. maar zie hier soms leukke te gekke combis voorbij komen met drukke maillotjes enz..en merk dat ik daar nu ook meer naar kijk dan naar de neutrale dingen...;) jajajaja dit topic is niet goed voor mij.....

17. Glimlachje

Damnn... ik klets wel veel om 6 uur smorgens pfff!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zeg dat wel :D

19. Glimlachje

me man zegt ook heel vaak dat het lijkt alsof ik snachts net als de telefoon op de oplader heb gezeten.... en in loop van de dag raakt de duracel batterij langzaam leeg....

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamavandane dat broekje heb ik al....

Deel Deze Pagina