SLC, ze hebben daar volgens mij altijd sale! alleen wel lastig dat je 2 seizoenen moet hebben. vond nl in maart vorig jaar al bijna geen lange broek meer!!! was allemaal op zomer gericht, dus alles was kort!! waar ga jij heen? en wanneer? *jaloers...
ws in april/ mei. Ligt eraan aan mijn herplaatsingsbaan. (doet me er aan denken dat ik zo me e mail van werk moet kijken of ik mee mag lopen. Is op kantoor dat wel...maarja en tijdelijk.) En of ik anders 4 weken vrij kan krijgen. Wil dik 3 weken weg zijn en 1/2 week ervoor en erna relax thuis. locatie: Florida. Orlando en vriendin bezoeken in Panama city
grotere maten: ik heb al een jottum setje voor emma in maat 98/104. Vond hem zo mooi, en was echt niet duur. Ook voor sam heb ik al een blousje in maat 92. Was van jottum en bij een outlet maar 7,50. Ooit gaat ie hem wel passen
tja daar issie dan... Long coat van S&D Le Chic verkrijgbaar bij Jo & Co kinderkleding in de sale...wel doen/ niet doen/ ik heb dus nu van Gap een mooie besteld. GRRRRR zie je...
ik ook maar ik heb deze al: Pleated trench coat | Gap Ik vind die andere mooi maar ik zie eerder het kindje van lynn erin lopen en kinderen die ook zo een gezichtje hebben. Dat zijn van die mooie poppetjes waar het super bij staat.
Ik vind die andere iets leuker, maar ik vind deze ook erg leuk en net wat je zegt, deze van Gap vind ik wat meer bij jouw stijl passen.
ja dacht ik ook. Soms...vind ik het jammer hahahaaaa.. maarja je kan niet allemaal dezelfde kinderen hebben. Ze is hier wel van het klassiek maar dan stoer.
@slc: jij hebt óók een mooi poppetje. Gelukkig lopen we niet allemaal in hetzelfde hé. Je moet gewoon kopen wat je mooi vindt, en wat bij je kind past. Jurken die debby voor haar dochter koopt, hoef ik die van mij ook niet aan te trekken, zo´n type is ze niet. En zo zijn alle kindjes anders, GELUKKIG
ja precies! Maar ik vind die jurken ook heel mooi van debby. Zeker zo zwart met wit. Maarja..zie haar hier niet in lopen jammer genoeg.
ik durf eigenlijk nooit iets vooruit te komen. Mare groeit langzaam en soms een seizoen helemaal niet. Ik ben altijd bang dat ik het dan voor nop koop.
@slc: iets wat je mooi vindt, kan idd helemaal niet bij je kind staan. Het is idd nog een hele kunst, om je kind en mooi te kleden,maar haar er ook nog mooi in uit te laten zien is een tweede. Alleen wintertypes kunnen zwart/wit dragen, de rest eigenlijk niet.
Ik koop echte koopjes ook gewoon vooruit hoor, bijna altijd klopt het wel, een enkele keer komt het niet zo uit met de maat, dan zet ik het op MP of ik geef het weg.
slc, ik vind de GAP jas net even iets vlotter, die andere is wel erg sjiek. tulip, voor nop koop je het in mijn ogen nooit, maar ik koop dan ook niet seizoensgebonden kleertjes vooruit. en scheelt, ik heb een jongen, dus geen spagettijurkjes nodig Wat ik koop zijn spijkerbroekjes, tshirts, polo's (allebei zowel lang als korte mouw) en overhemdjes. Echt kleertjes die elk seizoen wel van pas komt (want zeg nou zelf... echt hoogzomerspul heb je in NL amper nodig! )
Waren gewone nette laarzen (wolky's) en ik had ze nu 2 jaar. Deze zijn inderdaad officieel voor in de sneeuw maar ik heb ze nu ook al gewoon aan. Ze zijn gevoerd en er zit een speciale zilveren zool (binnenin) waardoor ze isoleren. Voor een ander inderdada voro in de sneeuw maar voor mij ideaal om nu al aan te hebben ivm erg kouden voeten. Voor de sneeuw heb ik moonboats, die kunnen ook tegen de zout, zie dat met deze suede niet zitten.
Hallo dames, Ik kom jullie weer eens lastig vallen met een vraag . Weten jullie hoe Billy en Lilly valt? Ik ben op zoek naar een leuk setje voor mijn nichtje van vier maanden. (Zij heeft vorige week een spreidbroekje gekregen dus ik vind dat ze wel wat leuke nieuwe kleertjes verdient). Op de site van Billy en Lilly had ik wel wat leuks gezien maar ik heb geen idee hoe het valt qua maat. Ik weet alleen niet zo goed wat ik eronder moet doen. Een rokje is natuurlijk lastig ivm spreidbroek. Ik dacht daarom zelf aan een witte legging maar misschien is dat weer te zomers. Andere optie is om het shirtje in het wit te nemen en dan een rode legging. Alleen verkopen ze geen lange rode leggings bij Billy en Lilly. Help!! Ik maak mezelf gek. Als trouwe meelezer en fervent shopster heb ik me ook aangemeld voor jullie club. Hoop dat dat geen probleem is.
oeps...geen wintertype he vind het haar toch eigenlijk wel leuk staan als het gebroken wordt met wit/ creme
2superb: welkom! En wat dacht je van een spijker tregging eronder? weet niet of een spreidbroek daarin past trouwens hoor...en dan matching sokjes erbij?
rode leggings koop je bij de wibra maar waarom billy en lilly? Heb je al wel eens bij duckybeau gekeken. Leuke prijzen en om weg te geven? Billy valt meer naar de grootste maat vind ik. Terwijl de legging al wel bij de kleinste maat zou kunnen.