Lief jurkje Lynn! Jingels, sjiek rokje, ben benieuwd hoe het staat, sommige dingetjes zijn mooier als je ze aan ziet. Mim pi jurkje, ik heb hem gekocht. Ik heb geen idee of hij leuk staat, maar dat is even de gok wagen. Vind hem wel leuker voor het voorjaar. Dus als hij iets te groot is, maakt het niets uit. (en voor 17,50 kon ik hem niet laten hangen )
Ik denk dat die jurk puck heel leuk staat! Ik ga vandaag zitten wachten op een pakket met kleding voor mezelf.
ooo wat leuk die jurk lynn! gaaf!! madeliefke> die zou ik ook kopen. Super sweet! Dat meisje in de pyjama..te lief gewoon. Ik ben trouwens dol op VD nachtgoed. Zo leuke printjes ook. jingels> ik vind je kleurwaaiers wel wat hebben hoor. Kijk er wel nu extra op maar als ik echt iets leuk vind koop ik het gewoon. debby> jaaa 7 weken! Leuk leuke..ik ga serieus echt wachten. djmomo..hmm ik ga eens even snuffelen. Heb niets nodig hoor. Misschien sale wat leuk is?
lynn wow wat een super mooie jurk! oooo meiden! Ik ben blij! Ik krijg net een telefoontje van mijn werk... zitten ze op mijn werkt op me te wachten ivm een sollicitatiegesprek... ik denk... wat voor sollicitatiegesprek? Blijken ze het naar een ander mail adres gestuurd te hebben. Maar nu mag ik dus om 14 uur op gesprek en dat binnen de bank! Zou echt ideaal zijn mocht dit door gaan!
In het forum onderdeel "gratis en aanbiedingen" is hier een topic over. Daar kun je vaak de meest actuele codes vinden.
Dankjewel Madeliefke! heb er laatst zelf ook 1 gekregen, maar denk dat ik die weggegooid heb, kan hem nergens meer vinden. ga ik ff daar kijken
heb net ook bij h&m 2 sneeuwbroeken besteld naar aanleiding van het topic over de snowboots. Kan ze maar beter binnen hebben.
EEeh nee maar om eerlijk te zeggen kan me dat niets schelen ben nogal eigenwijs/eigengereid aangelegd
Debby heel veel succes met het gesprek Heb een hele leuke pyama langs zien komen met een schattig meisje erin En ook nog een prachtig meisje met een hele mooie jurk. Pffff ben gewoon jaloers want die van mij weigert nog steeds om rokken of jurken aan te trekken.
@lynn: vanavond hebben ze ook nog LoffF avond, geen idee wat het inhoud, maar ik houd je op de hoogte. Echt een jurk voor je dochter, erg mooi. Dat rokje van LoffF die ik besteld heb is best stoer.... moet nog steeds een paar laarsjes... Ik ga nu toch maar naar de kinderschoenenwinkel,want haar wreef is best hoog, dus ik moet gewoon passen. Ik vind het best frustrerend dat je schoenen besteld via i-net en dan past het gewoon niet. Met voeten ligt het duidelijk anders. Met zomerschoenen ging het overigens prima. Als mijn salaris binnen is van de week, gaan moeder en dochter lekker naar de stad
succes debby! Ik heb woensdag de 26e een gesprek binnen de organisatie maar dan wel een kantoor baan. Gegevens invoeren. Beter iets dan niets toch!?!
Hmm die kortingscodes van H&M werken alledrie niet........????? Of doe ik nou iets fout? Krijg de melding: "De waarde van de artikelen in je shoppingbag voldoet niet aan de voorwaarden van deze kortingscode, of de code is ongeldig. Lees de voorwaarden en controleer of je de code juist hebt ingevoerd." En ik weet toch zeker dat ik ze juist heb ingevoerd. Heb voor 115,- in shoppingbag. Hmm jammer, dan acht ik nog ff af