De schoentjes zijn binnen!!! Ik vind ze echt superleuk... Ben blij dat ik t toch gedaan heb. Ze zijn nog iets ruim, maar denk dat als de shoesme te klein zijn, deze precies passen...
Ff tipje voor de shopaholics. Voucher Nelly.com twv Euro 50,- te koop voor Euro 20,- bij www.savemyday.nl Zit net te kijken en niet heel veel qua kinderkleding maar oa Pompom, Name it, ook schoenen e.d.
glimlachje, leuk geshopt, ben zelf niet zo van de bontjes, maar bij sommige kindjes staat het echt leuk. lynn, ik kreeg ook een envelop van van der ven. Een cadeaubon van 15 euro zelfs Ik ga zaterdag nog even kijken. Vanmiddag even naar h&m, had online een sneeuwbroek bestelt voor mare en die zat vol scheuren toen ik hem binnenkreeg. In de stad waar mn man werkt was hij gelukkig nog op voorraad. Want in de webshop was die uitverkocht. Ik kreeg wel een cadeaubon van de H&M voor het ongemak. Na het shoppen nog even bij man op kantoor langs. Kan hij zn kleine meidje weer eens showen.
nee ik heb een grijs streepje kniekous met een randje erlangs in wit/grijs/antra Het ging me om het randje overigens dat lijkt me wel leuk boven een laarsje uitsteken...
hier eindelijk de verjaardagsjurk binnen van cakewalk en ik vind m echt superleuk!!! ben er blij mee nu een kleur maillot eronder zoekken
@ Glimlachje leuk! @ Mirell ik ben benieuwd!! Hier vanmiddag geshopt voor Mila rode laarsjes, beige ribbroekje, 2 maillots blauw en rood, simpel antraciet shirtje plus rood shirtje, rode bolero, rode riem.. en voor Evi een donkerblauw blousje van de We was eigenlijk bedoeld voor Mila maar valt erg klein.. Rood is erg vertegenwoordigd maar I love Red
Ja foto's meiden ik ben erg benieuwd! Future: waar heb jij dat allemaal gekocht eigenlijk? Hier krijgt ze morgen d'r nieuwe jurk aan met nieuwe laarsjes van shoesme, die zijn vandaag binnen gekomen.
Ik van 44 euro, betekent dat dat ik erg veel gekocht heb daar Ik ga morgen ff kijken, hebben ze nog wat leuks, nee zeker?
Mirell ben benieuwd hoe de jurk je meisje staat!! future lekker geshopt, ik vind rood ook mooi!! ben benieuwd naar de foto's.
@ Shannen spannend de laatste loodjes! Maar wat verwachten ze dan kwa groei echt heel klein of dat niet?
future, ja idd spannend de laatste loodjes, ze verwachten tussen de 5 en 6 pond. Was verder wel goed gelukkig, dus ik denk dat ze wel iets later komt.
zooooo dan!!! Hihi, ik koop er pas sinds deze zomer hoor, en jij al een stuk langer en meer want je koopt voor allebei natuurlijk! Nee er hing weinig nieuws...
Ok mooi gelukkig.. Ja 5 pond is niet groot heb je wel kleine pakjes in huis want met 5 pond heb je denk ik wel mt 44 nodig? .. Evi is mt 36 weken geboren en zij woog 3040 gram en 48 cm en ze paste eigenlijk al niet in mt 50.. Nu was Mila met 38 weken 3600 gram en 46 cm dus die paste prima in mt 50 lekker dik proppie hahahah..
Twijfel hier over de petticoat van SD le chic..... gaat rustig verder twijfelen haha. Heb vandaag weer wat maillots geshopt... 2x bakkaboe 2 x ter stal en 2 x prenatal en fuchsia beenwarmers van prenatal.
ja ik heb wel 2 hele kleine pakjes, romy was met 41 weken ook niet erg groot 50cm en 3170 gram. Future ja dan had je wel flinke meiden, maar niet zo lang, lekker toch!! En dat met 36 en 38 weken.
Ok dus als ze echt zo klein is dan kan ze gewoon een mooi pakje aan! Dat eefje met 36 weken 3040 gram was hadden we ook niet verwacht hoor omdat ze dachten dat ze juist heel klein was had ook een kleine buik.. Maar ondanks haar gewicht was ze toch wel echt een prematuurtje kon haar temp. niet goed houden enzo.. Maar ja genoeg meegemaakt met dat meisje wat dat betreft..