Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@future: die beenwarmers zijn echt gaaf.
    Heb ise nu gevraagd om voor mij de bruine en lichtroze van H&M te halen.. die zijn hier op.....
    Mocht iemand eerder gaan.... :)

@shannen..sterkte met de laatste loodjes

2. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    future ooh dat is minder zeg!! Dat lijkt me ook heel erg dat ze niet goed de temp kan vasthouden of in de couveuse moet.

Glimlachje dankjewel!
    Idd erg leuk die beenwarmers..

3. tulip

tulip Niet meer actief

ikwas bij h&m ook al op zoek naar de bruine en off white beenwarmers, maar overal uitverkocht.

Ik heb nu bij c&a zwarte en donkergrijze gevonden. was 1 maat en een echte kindermaat, dus veel te groot, maar gelukkig kwam mijn lieve mams met een geweldig idee. Zij is nogal handig met de naaimachine, maakt ook kleertjes. En zij knipt de beenwarmers in 2en en werkt de buitenkant netjes af. De breedte is nl wel goed, die rekt mee. Zo heb straks meteen 2 paar zwarte en 2 paar grijze.

Maar mocht iemand ze tegenkomen, voor de bruine en of white geef ik mij op.

4. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Future dan had je idd een flinke baby voor 36 weken zwangerschap!! Mila was ook te vroeg, ben bevallen met 35 weken en 5 dagen, ze woog 2310 gram en was 44 cm.. Hier enkele prematuurpakjes in huis gehaald.. Ze heeft de eerste 5 dagen in de couveuse gelegen.. Ivm temperatuur, ook kon ze nog niet goed drinken en ademhalen tegelijk waardoor ze vaak dipte. Die pakjes heb je snel bijgehaald shannen! Hoe zwaar was je eerste?

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa was met 40+4 2880 gram
    Bij Lot dachten ze ook dat ze heel klein zou zijn, veel extra echos gehad en wat denk je, 3260 gram bij 40+1

Die groeiechos zeggen dus ook helemaal nix...

6. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    denk idd dat ze niet heel veel zeggen, die echo's. Hier in t dorp is nu een kindje geboren, 50 cm en 4800 gram.. Ik denk dan idd als ze dat gezien hadden, hadden ze die kleine toch al eerder kunnen halen!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oops heb alweer geshopt.... :)
    blousje benetton, blousje zara en bolero zara en nog 2 maillots h&m en roze beenwarmers h&m
    foto's in album

@glimlachje en Tulip: de beenwarmers waren ook al allemaal op hier, heb alleen die roze nog kunnen bemachtigen voor mezelf en voor Ise, dat waren de laatste die er hingen....

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden!

hier nog steeds niks geshopt hihi

mirell ben benieuwd naar een foto! Gelukkig heb je hem eindelijk binnen!

Gewichten: emma is geboren met 34+4 en 1990 gram. Maat 44 was erg ruim. Sam is geboren met 38+4 en woog 4320 gram. Maar hij heeft ook nog wel een tijdje in maat 50 gezeten hoor.

9. tulip

tulip Niet meer actief

jammer lynn, ik hoefde idd ook geen roze. Die had een vriendin al voor mij gevonden, het ging echt om de bruine en witte.

Even een ander vraagje, iemand bekend met het merk beebielove?? Ik heb weer zulke leuke dingen gezien;)

10. Glimlachje

@Lynn: jammer...nu hopen dat ise ze nog voor me kan vinden wanneer ze gaat, of ze in de tussentijd hier nog aangevuld gaan worden.In eindhoven waren ze ook al bij alle h&M's uitverkocht.
    @debby: wat goed van je... niets geshopt.. (miste je hier al gister...
    @tulip..nee sorry geen ervaring met het merk.
    @shoppen: hier eergister at jottum wintercollectie in real life gezien en JA ik ben OM... heb wat dingen op me verlanglijstje staan... ze heeft nu teveel maar in de sale gaat ze toch wat kleertjes krijgen in 1 maatje groter.

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Net een leuke bestelling geplaatst bij : staartjes en strikjes.
    Ook met sinterklaas speldjes...ben erg benieuwd.

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Tulip, niks van gehad ooit maar wél een leuk merk, heb er ook leuke dingen van gezien idd..

Glimlach, ik vind er bij jottum ook wel wat leuks tussen zitten, maar echt voor de sale ja

Gewicht, oudste bij 39+1 2920 gram (had maat 44 of kleine 50) en 2e bij 39+1 3500 gram heeft ook nog een week of 4 a 6 maat 50 aangehad..

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Jingels, ben benieuwd!

@gewicht geboorte: hadden ze hier precies goed geschat, ze was precies 3200 gram en 51 cm paste maatje 50 maar dat zat nog wel ruim.

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Filip, Veebielove is leuk hè! Hier heeft m'n meisje er een setje van.

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sorry, m'n iPad verbasterd woorden..

16. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Waar kopen jullie leuke beenwarmertjes en kniekousjes? En zijn beenwarmertjes alleen leuk met laarsjes als ze dus kunnen lopen????

17. Glimlachje

Hier een shopstop ingelast....
    Mag met de sale een setje van Jottum kopen van mezelf en een blouse/tuniek van Burberry.

Voor de rest hou ik het even voor gezien..., voorgenomen om op zoek te gaan naar een vakantiehuisje... dus dat wordt sparen geblazen....

18. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Leuk geshopt dames!

Van de Ven, is dat vergelijkbaar met een Jola? Ik ken dat niet......

gewicht:
    1e 4240 gram 53 cm (42 weken)
    2e 4420 gram, 53 cm (42 weken)
    3e 4600 gram, 54 cm (41+2 weken)
    Dus kleine babies ken ik niet.... gelijk maatje 56 hadden ze hier, had 50 voor niets in huis....
    Succes met de laatste loodjes Shannen!

Ik ga ook eens kijken bij beebielove. ken dat eigenlijk niet.

@Jingels, sinterklaasspeldjes?? Klinkt wel grappig!

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Meiden,

Heeft 1 van jullie misschien interesse in de tumble en dry jurk? Ik heb hem 2 keer aangehad bij Mila maar ik vind hem te klein had hem beter 1 maat groter kunnen nemen :(... Het is een mt 92..

Dit is hem: [​IMG]

20. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Futuremama, die is leuk zeg! Valt deze erg klein?

Deel Deze Pagina