ik ben weg hoor die dag dat ze het gaan doen hahahahhahah ja en mijn keuken is nog heel mooi alleen ben kleur blad zat en de tegeltjes erachter ook wou ik toen hebben metrotegels nou ik ben ze echt zat nu denken wat voor kleur ik wil hebben denk antraciet kleurig wil absoluut geen stenen blad hebben mijn broer heeft dat en ik erger me altijd aan de watervlekjes en nu kan ik voor een leuke prijs mijn keuken een heel andere uitstraling gaan geven
ja das een kleintje he! Amy-lynn was 3650 en 49 cm zit nu met een foto boek op schoot om te kijken slik
Ons meisje was 38,4 geboren en 3030 gram en 47 cm. 2e met 38,5 geborenen 47 cm en 3570 gram.Beide zwangerschappen opgewekt ivm bloeddruk problemen en bij de 1e hellp syndroom.
o madeliefke, hier ook een dysmatuurtje. Dat hoor je niet vaak. Mare was met 38 weken en 2 dagen 2570 gram en 46 cm. Jij had idd ook een kleintje. Ik heb gister nog een bolero van persival geshopt. Was 15 euro en die kon ik dus kopen van de cadeaubon die ik heb gekregen. Leuk shoppen zo! Ik zal morgen even een foto nemen. Leu mirell, je keuken pimpen. Moet zeggen dat ik je keuken echt super vind nu, maar kan mij voorstellen dat als je er in woont dat je het een keer zat wordt.
Leuk Mirel! Een nieuwe keuken. Hmm bij ons blijft het kriebelen een nieuw huis! Toch besloten onze ogen open te houden. Willen eigenlijk over 1 jaar een nieuw huis. Lijkt me heerlijk nieuw huis inrichten en nieuwe meubels. Ben ze hier al wel deels zat.. Mannetje mag auto gaan leasen, dus die is druk auto's aan het kijken. Hmm dan zijn het net kleine kinderen. Hij gaat waarschijnlijk een Volvo leasen. We gaan ook even bij Audi kijken. Mij boeit dat allemaal een stuk minder.
mirell je keuken is niet echt mijn smaak nu... ik hou meer van een strakke keuken. Ben benieuwd hoe hij straks wordt. Ik heb overigens dezelfde tegeltjes als jij nu (en ik ben er wel tevreden mee ) Ik heb overigens wel een granieten aanrechtblad en ik heb nooit watervlekjes... maar reno kan goed poetsen
Mirell, nou ja, je keuken krijgt een heel andere uitstraling! Lekker dat je man vaakt kookt zeg! Mn ouders zijn een weekend naar Maastricht geweest, en hebben allemaal leuke dingen meegenomen voor de kleine. Setje van Zara, en van Noukies, nog nooit van gehoord, maar het is erg leuk! Verder wat rompers van Petit Bateau, die bij andere setjes horen die ik al gekocht had.
Bedankt meiden! Alles hangt al aan de lijn, dus ze kan het lekker snel aan! Ik ga nu echt wat doen.. Schiet maar niet op! Donderdag tentamen, bah!
wil iemand nog een code voor kleertjes.com? * De korting van 10,- geldt alleen bij een bestelling van 50,- of meer en dient in zijn volledigheid gebruikt te worden. De actiecode is t/m 10 december 2011 geldig.
me tooo!! Wilde heel graag chaos and order dingen en zo kom ik wel aan de 50% welkom alle nieuwe schrijvers en lezers! Ga zo weer nieuwe inspiratie opdoen. Bij Jo & co nu 40% korting! Hippe kinderkleding bij Jo & Co Ik houd me wat op de achtergrond. Maken bubbeldbad: 500 euro winterbanden: 600 euro nieuwe trap bekleden: 700 euro verjaardagen : tja....en de sint... Dusse.... even niet
Kom er net achter dat het een code is die gewoon hetzelfde is want in mn andere mailbox stond precies dezelfde code voor kleertjes.com code is: KC423600
@ sweetbel leuk geshopt! @ Hier net bestelling geplaats bij billy en lilly.. Jurkje en sjaaltje voor Mila en rokje voor Eef..
@ Mirell vind het wel een mooie keuken hoor! Hier zijn we ook bezig met de verbouwing krijgen ook een nieuwe keuken.. Altijd leuk allemaal nieuwe dingen in je huisje!
dankjewel en over smaak valt niet te twisten he! wat ik heel mooi vind kan iemand anders wel heeel lelijk vinden maar zolang wij samen hier in huis het leuk vinden