Mirell, nee dat vind ik zonde van de tuniek. Maar ik ben ook niet van die dierenprintjes dus dat scheelt ook.
Zijn superleuke laarsjes, heb ik ook mijn verlanglijstje staan Vallen wel erg smal. Heeft Amy-Lynn ook smalle voetjes?
mirell> super mooie laarsjes! Ja die passen vast goed erbij. zou ook een legging doen met de donkere kleur van de jurk. leuk die kortingscode...kleding4kids zag ik nu had ook wat dingen die ik best zou willen hebben.....best wel graag. Schaam...
@mirell: ik zou idd een effen maillot/legging eronder doen, anders is het zonde van de jurk. Laarsjes, zijn erg leuk!
Ik heb deze booties geshopt voor Danique: Bekijk bijlage 192844 voor de rest leuk geshopt allemaal weer!!!
Lynn, leuk zeg! Zijn die van de Zara? Geloof dat ik zoiets heb zien staan. Mirell, leuke tuniek zeg! Ik zou er ook een effen legging onder doen. Verder zag ik ook weer allemaal leuke setjes voorbij komen.. Heel slecht voor me, ik heb normaal al een gat in mn hand, maar hier zie ik van alles dat ik dan OOK nog wil hebben. Ik heb trouwens een foto van mn dochtertje met haar muts en sjaal in mn album staan. Jasje is van S&D le chic.
Tnx meiden! Nee laarsjes zijn Hush Puppies, bij dolcis van 70 euro voor 52 euro want heb een kortingscode van 25% korting, dus als iemand ook interesse heeft in de code? 887shopze is de code voor Dolcis
@ Mirell zou het idd zoals de andere meiden zeggen met een effen maillot doen! En die laarsjes helemaal te gek! Vallen idd smal had voor Mila deze in het beige gepast maar ze waren te smal. @ Lynn wat een ontzettende stoere laarsjes!! Heel gaaf! @ Hier net beenwarmers geshopt in het grijs en een jurkje van Little feet voor Mila.. Effe kijken of ik een linkje kan vinden.. Kan ik dus niet vinden maak wel een foto makkelijker! Bekijk bijlage 192889
@ mirell. Ik zou er voor effen kiezen. antraciet is wel het makkelijkst en die schoenen eronder pimpen de set echt super. @ future leuk!! @ lynn, schoenen zijn niet zo mijn smaak. Komt door mij hoor, maar ben niet zo van de bontjes op de schoenen. Maar jij maakt er vast weer iets supers van .
hahahahahaha die had ze hier ook. Gillend riep ze erin, nee mama niet aan, doet pijn!!! Hahaha hij staat wel leuk ja. lynn> ik heb wel intresse Ze moet dus nog schoenen hebben. Al zegt mijn man van niet. Trouwens met je barcode van post.nl kan je invoeren op de site en zo kortingscodes scoren. Ik heb er nu eentje van lamponline.nl Laat ik nu een lamp thuis nodig hebben En gratis verzenden. http://www.lamponline.nl/images/PL%206420%20Chr%20Lev.%205%20Plafondlamp%20Lumbro%20Lamponline%20(2).jpg
@ Miekje en sweetlake Thnx! Het is zelfs zo dat ze hem naar de peuterspeelzaal aan wil. Mijn ouders zijn terug gekomen uit spanje en toen hebben ze hem meegenomen ze is er helemaal gek van! Gekke tut!