Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Bij KKTK zijn ze nu maar 3,60 de longsleeves en mooie kwaliteit

Red, vind hem superleuk, maar idd te lang...

Jingles, leuke knipjes!! Jouw meis heeft ook al flink wat haar, dus staat vast mooi.

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
  3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Clic valt geloof ik erg smal, staat ook op de site van Omoda. Kun je ze misschien ergens in de buurt passen?

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja misschien wel, moet ik even uitzoeken...
    Nouja als ze erg smal vallen, dan hoef ik niet eens te gaan passen.

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Dit haal ik van de site van O'moda, heb zelf alleen geen ervaring met Clic. geloof Diddle wel.

over Clic
    Clic is een bekend Spaans schoenenmerk voor kinderen dat schoenen maakt voor jongens en meisjes. Deze modieuze kinderschoenen zijn aan de buiten- en binnenzijde geheel van leer gemaakt.

Een belangrijk kenmerk van het schoenenmerk Clic is dat ze kinderschoenen maken met een smalle pasvorm. Hierdoor kunnen ook kinderen met smallere benen en voeten toch goed deze merkschoenen dragen. De schoentjes van Clic hebben veelal een volwassen uitstraling door de riempjes, gespen en kleuren. Mede hierdoor is dit kinderschoenenmerk zo populair.
    Bij Omoda schoenen wordt Clic verkocht voor meiden en jongens. In de Clic schoenencollectie voor meisjes vind je mooie zomerlaarsjes en hippe ballerina’s. Deze zijn voorzien van leuke details en kleuren die we deze zomer veel zullen zien in verschillende collecties. De kinderschoenen hebben een volwassen uitstraling, dit staat lekker eigenwijs. Bij de clic schoenencollectie voor jongens zien we sandalen in stoere kleuren. Deze ruige sandalen zijn ideaal voor de spelende wilde jongens. Hiermee zijn de jongens dankzij Clic ook helemaal zomer klaar. OMODA©

De breedte van Clic kinderschoenen is smal.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    gekeken en helaas heb ik pech, er is maar 1 longsleeve in haar maat en die is oranje en laat ik daar dus net niet naar op zoek zijn. :D

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Bedankt voor het meedenken. Ik hoef ze niet eens te gaan passen, weet nu al dat het niets voor haar is..jammer.

8. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum

9. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Heb deze schoenen gezien, maar wie weet hoe de maten vallen? Van Shoesme heeft ze 24, valt dit een beetje hetzelfde? Ik las net wel dat ze smal vallen.

10. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@red...hier is die terug..vond hem te wijd bij de hals en te lang voor n tuniek. Hij zat me meisje eigenlijk net zo als die van jou.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Glimlachje, ligt dus niet aan mijn meisje! Ik doe 'm ook retour.
    Nu even bedenken wat ik dan ga kopen, heb niet zoveel tijd meer voor zaterdag.

12. tulip

tulip Niet meer actief

heeft er iemand wel eens besteld bij online-kleertjes.nl. Ik heb iets leuks gezien, maar ben er altijd wat huiverig voor als het geen bekende site is...

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben jullie de product recall van een v&d FRNDZ vestje gezien? knoopje kan loslaten, verstikkingsgevaar.

14. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ohh wat een leuke kinderschoentjes zeg!!!!

15. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    DJ Momo? Om welk vestje gaat het? Ik krijg namelijk vandaag of morgen 2 vestjes binnen van Frendz!

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    knoopje kan loslaten??? en daar een recall voor? bij mij heeft zo vaak een knoopje losgelaten van kleding (bakkaboe bijvoorbeeld heel vaak...)

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ik snap het ook niet. Ik trek sjaak vaak een overhemdje aan.. hij kan die knoopjes er toch ook aftrekken?

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahhaha moet wel lachen om dat berichtje van V&D.. Bij mij vallen ook vaak de knoopjes er vanaf maar ik naai ze er zelf gewoon weer aan..

@ Hier bestelling binnen van Billy en Lilly en I`m in love.. Echt zo gaaf super mooie kleur groen.. Net nog bij DA drogist een hele gave diadeem gekocht in het groen voor erbij.. Vrijdag krijgt ze het aan dan maak ik een foto.. Rokje voor Eef is ook super.. Zijn ze helemaal gematched..

20. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Maten vallen groter vind ik.. Van Clic heeft Mila nog mt 23 maar van andere schoentjes al mt 24.. Ze zijn erg leuk!

Deel Deze Pagina