hahaha papa zal het moeilijk krijgen Maar gefeliciteerd! Red88 moest je me dat echt laten zien?! Hij is superrrr!! Oja... Tja...ik heb geen bananen...ik heb geen bananen vandaag. Ook geen radijsjes...en geen meloenen. En ook nog steeds geen nieuwe baan :x:x Sollicitatie was goed alleen weer net niet geworden. *(%&*%^ben t een beetje zat. Debby hoop ook dat het snel 3 december voor je is. xx
@de rest, ik wilde jullie even laten weten dat ik voorlopig alleen maar even mee ga lezen, in ieder geval de komende periode. Misschien dat ik in de toekomst weer mee kom schrijven, maar nu even niet meer of weinig (alleen met nieuws zoals dat van otm en dat soort dingen ). Misschien tot later!
Ik heb vandaag nog gekocht! Welke moet je hebben? Ik heb die met die bolletjes en met het bloempje op de zijkant gekocht. Roze en antraciet.
kan je daar een foto van maken ik weet niet zeker of ik die hier wel gezien heb eigenlijk... @OTM: gefeliciteerd met de 2 gezonde meiden erbij!! @Zo79: is er een speciale reden voor? Jammer hoor! @hier: laarsjes Dolcis binnen maar ze zijn te breed, ik was er al bang voor, maar ja helaas dus, die gaan retour. En ik heb bij k.com shoesme bruine laarsjes besteld met korting en waardebon, dus dat was toch ook nog 22,50 korting!
Of het rokje op maat valt weet ik niet, maar ik heb er wel eens andere kleertjes van gehad en die vielen wel aardig op maat. @OTM, super, wat fijn dat de echo goed was, en straks een echt meidenhuis voor jullie!
Zo79, idd jammer! Ben ook wel een beetje benieuwd waarom je afhaakt... Meelezer? Swlc, jeetje balen joh! Succes met verder zoeken!! Kniekousen, misschien een tip; bij Zeeman hebben ze ook leuke kniekousen. Met een roezeltje of een strikje. Mijn moeder had ze meegenomen en ze zijn echt leuk. Allen qua maat vind ik alle sokken blehhh. Puck heeft nu maat 23 en sokken mt 23-26 zijn nog erg ruim en kleiner is ook geen optie meer. *denkt na over een kookwasje* Lynn, heb je een plaatje van de Shoesme laarsjes?
Meiden bedankt voor alle lieve reacties! Vooral de tip over aandelen in maandverband en chocolade vind ik om te brullen haha! Ik vind het jammer dat ik zo weinig mee kan kletsen wat shoppen betreft, de bankrekening laat het momenteel gewoon echt niet toe . Maar mis het geklets wel met jullie! Vandaar dat ik vaak ook wel mee lees, en af en toe nieuws kom brengen maar niet zo actief meedoe momenteel. @swl, balen dat je nog steeds geen ander werk hebt . T valt momenteel ook niet mee om een baan te vinden geloof ik! Trotseman heeft gelukkig wel een nieuwe baan, over 2 weken gaat ie beginnen! Wel compleet wat anders maar onder hele goeie voorwaarden! Met behoud van nettosalaris (betekend bruto een flinke stijging omdat hij nu een premievrij pensioen heeft) en een vast contract! Dus je kunt je voorstellen hoe blij we daarmee zijn! Hopelijk voor jou ook gauw goed nieuws! Dikke knuf van hier
En mijn ouders kwamen vanmiddag even, 2 super lieve (roze ) overslag rompertjes maatje 50 brengen van de Hema (van die leuke newborn collectie)! Kan zo gauw geen plaatje van vinden op internet, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel !
@ vlinder, ik vind ze erg leuk! Ze niet er alleen niet uit om "op te lopen" Er even vanuit gaande dat je meisje nog niet loopt, lijken ze mij ideaal voor buiten in de wagen, en in de auto enzo! Leuk hoor!
Mag ik mij hier ook gezellig bijvoegen Was al kledngverslaafd ,maar door het show je baby/dreumes topic nog veeeeel meer.
leuk! Ik heb ze vorig jaar in het grijs gehad voor danique! @madeliefke: Bekijk bijlage 193316 ik heb deze ook in het blauw @wondeteam: offcourse, gezellig!