Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik geloof dat ik bij Scapino zoiets zag in het donkergrijs, alleen kon je die niet dicht maken geloof ik (sorry niet al te goed bekeken), weet wel dat hij rond de 11 Euro was.
    Hadden ze ook niet zoiets van Persival?

2. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt, o van persival wist ik niet. Dat zou helemaal mooi zijn, maar in ons filiaal iig niet. Ik heb hem helemaal gehad. Ik ga even op scapino.nl kijken.

was er nog ergens een kortingscode van kleertjes.com??

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@tullip, bij gratis en aanbiedingen staat er 1 :)

4. wonderteam

@red88. Die zijn ook leuk,maar zeker met klitteband of niet?

5. tulip

tulip Niet meer actief

thanks meid!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @wonderteam, nee er zit elastiek in wat meerekt. Zitten wel stevig en ze kreeg ze hier heel lang niet uit. Op een gegeven moment alleen door haar voet door de boxspijlen te steken en het laarsje achter een spijl te houden ;)
    Die wintervoering is ook wel lekker warm met koud weer.

7. wonderteam

@red88, ze zijn echt heel leuk vind ik. Pfff twijfel twijfel, wil niet nog een miskoop. Ze heeft tot nu toe alle sokken, sokken met zo,n voetje eraan, klitteband laarsjes/schoentje uitgetrokken. Heb alleen nog niks met elastiek geprobeerd :D

8. wonderteam

@tullip, graag gedaan.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Wonderteam, volgens mij kun je ze ook retour zenden. Kun je ze altijd even passen en als ze ze uittrekt, stuur je ze terug.
    Ik zat hier te twijfelen of ik niet een maatje groter moest (heb net gisteren een paar binnen voor nu in huis) maar vloer was niet zo schoon haha dus hou ze nu maar.
    Overigens dweil ik praktische elke dag hoor ;)
    't Elastiek is vrij strak dus erg makkelijk gaan ze niet uit.

10. wonderteam

@red88, oh dat is een goede tip. Thnx :)

Oh dat is balen ,maar snap wat je bedoeld. Je kan elke dag wel dweilen ,maar het veegt altijd wel weer af. Helemaal met dit weer :(

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

geweldig!!!!!!!!!

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dit soort slofjes zit niet lekker.. Geloof me zelfs die krijgen ze uit. Ik vond de babypaws het fijnste bij mijn meisje.

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb een leuk gebreid gilet op de hema site gevonden. Was nu afgeprijsd: 12 euro.

14. wonderteam

@tullip, die is leuk en de prijs ook :D ( vind he jurkje ernaast trouwens ook leuk)

15. tulip

tulip Niet meer actief

die is idd ook leuk! Ik heb de donkergrijze dus.:D

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @slc. wat ontzettend jammer... en balen! heb je nog andere ijzers in het vuur?

@zo79: jammer joh!

@otm: oh geweldig, 4 meiden, en allemaal gezond.... lekker genieten!

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jingels> ja nog 1 sollicitatie. Ben het echt wel weer even zat. Dips komen op en af momenteel. Volgens mij ga ik ook ziek worden. En gelukkig het heerst.

mamavan4meiden, (ontzettendetrotsemama) wat super dat hij een baan heeft! Nu heb je dat zo hard nodig zeg! Ik gun jullie het 10x meer!

Iemand die Doerak heeft gekocht van deze winter. Heb echt wel wat dingen op mijn lijstje staan wat ik ervan wil. Wilde weten of de leggings weer zo groot vallen.

18. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ontzettendtrotsemama, wow wat geweldig 4 meiden!! Wat moet jij trots zijn! Toevallig waren wij zondag aan het eten in een restaurantje en daar was ook een gezin met 4 dochtertjes. Vond het zo leuk! Ze leken allemaal ook nog eens op elkaar! het belangrijkste is, is dat ze alle 4 gezond zijn! Helemaal super! En dubbel gefeliciteerd!
    Miekje, dank je! Heb ze gelukkig ook niet besteld! Heb besloten om even niks te kopen qua schoentjes.. Zonde om dure slofjes te kopen terwijl ze zich nu steeds optrekt! Heel misschien loopt ze over 2/ 3 maanden? En dan heb je toch stevige goede schoentjes nodig!
    Tulip, die heb ik gisteren in het echt gezien bij de Hema en hij is echt heel leuk!
    Sweetlakecity, alvast succes met de komende sollicitatie! Lest best, zeggen we hier! Dus daar gaan we vanuit! Hopelijk wordt je niet ziek!

19. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Ha meiden, ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd ivm drukte met het bedrijf van mijn man, maar wilde jullie dit niet onthouden:

Sam Sam kinderkleding en babykleding - Een bekend adres in Bleskensgraaf voor kinderkleding, babykleding en tweedehands kinderkleding, de online kinderkledingwinkel in nieuwe merkkleding en tweedehands kinderkleding, voor de leukste en mooiste kinder

Nieuwe collectie Mim-pi al met 50 % korting! Er is al veel weg, maar er staan nog wel leuke dingen tussen!

@ OTM: Wat fijn dat ze allebei gezond zijn!! En super dat jullie straks gewoon vier meiden hebben!! Wordt vast heel gezellig later!

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Lynn en Madeliefke: ik heb eigenlijk meerdere redenen. Ten eerste heb ik het ontzettend druk (oa op mijn werk) dus lees dan wel, maar heb geen puf meer om dan op iedereen te reageren. En om half te reageren en dus mensen over te (moeten) slaan vind ik niet leuk. Vind het zelf ook niet leuk als er niet op mij gereageerd wordt, dus wil dat dan ook niet bij andere mensen doen ;) Dan maar beter helemaal niet reageren..
    Verder heb ik inderdaad het idee dat er iemand meeleest. Nou heb ik niet zoveel dingen hier verteld, maar toch voelt het niet fijn.

Hou me daarom even een beetje rustig de komende tijd.

Maar kom vast nog wel terug hoor ;):)

Deel Deze Pagina