Zit even te twijfelen of een andere kleur mooi is in combi met het beetje rood uit de jas. Off white dan?
Hoi meiden! Kom na een lief pb'tje ook hier even kijken en als jullie het goed vinden een beetje meekletsen! Voorheen kocht ik overal en nergens wat kleertjes. En kreeg ook nog veel van vrienden, familie of collega's. Maar sinds ons meisje wat langer in dezelfde maten zit en stilletjes aan begint te lopen, ben ik wat rond gaan kijken naar de andere merken. En toen ben ik toch aan het shoppen geslagen! Heb lekker de sale in de gaten gehouden, Noppies ingeslagen, ben verliefd geworden op Cakewalk en Muck... maar ook Hema, H&M, V&D... er zit zoveel leuk spul tussen wat leuk te combineren is! noem het allemaal op... Dus tja... ben toch best wel een shop-a-holic aan het worden en denk dat ik hier wel aardig thuis hoor
shannen wow ik vind ze ook allebei leuk! Ik vind die rechtse wel heel erg bijzonder... ik denk dat ik daar voor zou kiezen.
@Yessie: Welcome... en kijk uit deze topic is zeeeeeeeeeeeeeeer verslavend. @shannen.... ik ben meer van het rustige..zou dan ook voor de linker gaan. @sweetlake: Neeee ben niet in Ldam geweest... wilde wel doorrijden gister maar had een huilend kleintje ben me.... ga deze week naar eindhoven en daar kijken en anders wacht ik braaf op de verkoop van de website van benetton.. zou je net zien dat die pas rond mijn vakantie online gaat...grrrrr.
Vroeger vielen ze klein. Nu vallen ze op maat. Heeft de winkel mezelf verteld. Ik heb maat 23 voor nu en we zien wel tot hoe ver in de winter.
drukknoopjes>?? nee dus. Zou dat het zijn. Dus meiden dan niet meer kopen hoor mirell> bedankt heb jij het gilet aan aangedaan? 20st voor 1 euro. xenos it will be dus.
@jessie welkom inderdaad, en pas op hier is het zeer verslavend ja... @shannen: ik vind d elinker ook mooier, ja is echt wel kwestie van smaak hoor, dus je kunt beter op je eigen gevoel afgaan, en wat het beste bij al haar kleertjes past...
Yessie, hoi! En idd, niet goed voor een koop verslaving dit topic. Shannen:rechts! Super! Links vind ik dan weer niks. Red: volgens mij kan die roze van dat jurkje goed, zelfs met rood uit de jas. Met offwhite wordt het wat saai?