Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sweetlake: zie mijn album, diverse foto;s met beenwarmers en 1 foto met kniekousen

@wonderteam: lekker geshopt!!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @miekje: bedankt voor de foto
    die met de bolletjes hadden ze hier ook, daar stond ik inderdaad ook al mee in handen! Maar ik had mijn twijfels erover dus had ze niet gekocht...
    Nou ja misschien dat ik ze nog wel koop, misschien niet...kijk wel even!

@hier vandaag alleen een vest en 2 maillots bij zara geshopt, voor bij het bruine bermuda broekje. Als ik het binnen heb doe ik de set wel even aan en maak een foto...

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79: jammer, maar begrijp je wel hoor!
    Ach ik kan ook niet alles bijhouden hier en soms sla ik dan maar wat pagina's over, het is niet anders, ik vind het niet erg als mensen dat ook doen hoor, dus mocht je af en toe eens posten, doe dat gerust, niemand zal er vervelend van opkijken als je niet hebt gereageerd op iedereen hoor!

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik sluit me aan bij Lynn, alles bijhouden gaat nou eenmaal niet.

@wonderteam: lekker geshopt.

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    @wonderteam leuk jurkje van Mim-pi! Heel raar, ik heb een legging van Vinrose en het lijkt wel alsof die twee bij elkaar horen. Echt precies dezelfde kleuren en print.

Wie heeft het idee bij de ander gejat? Vinrose of Mim Pi :p

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    De hema had vorig jaar ook zo iets!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderteam leuk jurkje. Ik vind de variant vanaf maat 92 die ze vorig jaar hadden ook erg leuk. En ze hadden er ook een mama variant van.

Meiden sorry dat ik niet zo vaak langs kom maar ik voel me al een tijdje niet zo heel lekker sinds ik ben gestart met een cambridge dieet. Ben erg moe en misselijk. Volgens mijn consulent hoort dat er niet bij dus ik hou nog even vol... resultaten zijn wel veelbelovend.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm gefeliciteerd met je goede echo!

En 4 meiden! Geweldig!!!

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: vervelend dat je je niet lekker voelt, hoop dat dat snel over gaat. Over het Jottum rokje in mijn album, Danique past dat nog wel hoor, maar ik had dit rokje ook al vorig jaar en merk dat ik het haar nu helemaal niet aan trek omdat ik zoveel andere, nieuwe rokjes heb gekocht inmiddels, deze blijft dus liggen en daarom is ie te koop.

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Futuremama met welke kleur ga jij die billy&lilly setjes combineren?

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

debby> knap van je je dieet! SUCCES! Dan maar even de bijwerkingen voor lief nemen :-s

Leuk geshopt wonderteam! alles ergens online? Of in de winkel?

Lynn en miekje> Heb jullie foto's met kniekousen en beenwarmers gezien. twijfel of mijn meisje zo geschikt is ervoor. Kweet niet...heb zelf een aversie tegen kniekousen van kinds af aan omdat ik ze aan MOEST voor de koude benen :-s
    T is wel handig met de winter en naar kdv lopen als ze een jurkje met legging of maillot aan heeft. Misschien 1 setje dan toch...

14. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wonderteam, zo het jij hebt lekker geshopt!! Ik vind eigenlijk alles leuk!!! Waar ben je geweest??

Iemand enig idee waar ik kniekousjes kan halen voor een meisje van bijna 9 maanden (dus maat 19/ 20)

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noppies of Hema! Ik deed het bij mijn dochter al toen ze een baby was.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Vlindertje ik kan voor zulke dingen heel goed terecht op de maandagmorgen markt. :D

Wonderteam, lekker geshopt.

Ik heb vandaag ook lekker geshopt
    Heb eerst 4 longsleeves gehaald bij de wibra en daarna in het tweede hands winkeltje een overhemd (van v&d) voor Mr K op de kop getikt (koste me 2.50 euro)
    Een rood met wit gestreept shirt met zwart giletje van tik & tak (nog nooit van gehoort) voor Ms K
    En een jurkje voor Ms K van Eliane et Lena (of zoiets)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    jurkje van dichtbij

18. Sweetlakecity

pluk geinig jurkje. Die wil ik eens graag aanzien. Vind hem namelijk erg heel mooi uitzien. Is het goud? bruin?

19. Sweetlakecity

20. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties!

@swl, mn man had gelukkig al wel een (vaste) baan, maar had het er niet meer naar zijn zin.. Dus al lange tijd op zoek naar iets anders. Hij is wel heel handig, slim en nooit te beroerd zn handen uit de mouwen te steken, maar diploma's heeft ie niet. Dus daarom moet hij echt via via binnen komen bij een bedrijf, en dat is heel goed gelukt :)!

@debby, beterschap, zag zat je al wel veel bent afgevallen! Goed hoor! Nu maar hopen dat het geen bijwerkingen zijn van je dieet. Kan het niet zo zijn dat je lijf nu alle "afvalstoffen" aan het afvoeren is?? Of is dat raar gedacht?

@allemaal, voor iedereen die en beetje low budget leuk (en vooral unieke! shirtjes wil) heb ik nog een leuke tip! Ga een googelen op strijklabels! Ze hebben zulke leuke printjes! Basisshirtjes inslaan (in welke kleur je maar net nodig hebt), leuke strijklabel bestellen en hoppa! Een uniek ontwerp! En voor 10 euro ben je klaar! Shirtje en strijklabel! Ik waarschuw wel, het is verslavend hihi!

Deel Deze Pagina