ik heb vandaag gekocht voor onder haar verjaardagsjurk een oranje maillot en een antraciet grijse en de laarsjes
de laarsjes hebben oranje kralen en de jurk heeft oranje bloementjes het is wel gewaagt maar ook wel weer anders dan de antraciet het staat in ieder geval wel gaaf bij elkaar ff foto om jullie geheugen op te frissen
mim pi: volgens mij was dit items van vorig jaar: (is van mim pi mama trouwens maar kan geen foto vinden van die andere jurk) Mirols Profiel - hyves.nl
o die combi lijkt mij heel leuk mirell. Wie zou mij willen helpen en een gil geven als je ergens een donkergrijs t shirt of longsleeve ziet. Nergens te vinden hier...
Meiden hoe zit het met de collectie van de winter. Ik mis nog BF en POinter, er zou toch nog een laatste collectie komen? Iemand nog wat info hierover ergens gelezen?
Het was idd de collectie van mim-pi van winter 2010. @mirell, jurkje is erg leuk. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
Hey meid, Had al gereageerd in je album maar wat een heerlijke meiden!! Ik trek die setjes van billy en lilly vandaag aan dus ik show zo een foto!
Hier ff een tijdje niet geweest maar heb ook echt 0,0 geshopt. Voel me ellendig dus sluit me op in huis en doe alleen de echt noodzakelijke dingen.
V&D ook. Ik stuur het rokje van Beebielove terug. Vindt 't in 't echt wat tegenvallen en valt erg klein. Had er een roze jurkje van Mexx bij besteld maar die oogt erg breed en Danique weigert momenteel te passen. Dus hier maar retour. Gisteren wel bij de Hema een gebreid giletje in donkergrijs gekocht.
Pakket status historie Status omschrijving Datum Pakje is gesorteerd in sorteercentrum 27-10 2011 Pakje is onderweg naar lokaal depot 28-10 2011 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden 28-10 2011 Jippie, hahaha