Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

leuk geshopt Lynn!!

Dat jurkje is echt te gek, jammer dat wij geen zara in de buurt hebben..

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb vanochtend nog wat kleine dingetjes gehaald:

4 paar kniekousjes en off white beenwarmers: eindelijk:D en dat roze shirtje hoop ik dat dat leuk is op dat gebreide rokje van de v&d met die felroze bolero erover, wat denken jullie??
    O ja, alles bij scapino:D

Bekijk bijlage 194553

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    leuk geshopt hoor!
    zijn die offwhite beenwarmers grote maat of een beetje kleine maat?
    Leuke kniekousen ook weer zeg!

5. tulip

tulip Niet meer actief

ja het zit er tussenin, ze zijn groter als die van prenatal, maar kleiner als die kindermaat van h&m, ze zijn wel dun echt als accesoire, dus ze gaan makkelijk in de laarsjes denk. Zal het van het weekend wel even proberen bij mare en een foto maken. Volgens mij zijn ze ongeveer hetzelfde van lengte en postuur.

ik had gezien dat je zara online kan bestellen, maar alleen met creditcard, misschien mn vader even lief aankijken. Bedankt voor de tip iig.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Je kan ook met paypal betalen bij zara, heb je een paypal account? Anders even aanmaken, een bankrekening koppelen, duurt een weekje ofzo en dan is alles in werking en kan je ook via paypal aankopen doen.

Nou ben benieuwd naar de beenwarmers, ik vind ze wel leuk! Ik wil ze ook wel als ze wel wat blijkenb te zijn!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Leuk leuk!

Danique had vandaag voor het eerst kniekousen aan. Eigenlijk zijn ze iets te klein maar had ze even goed uitgerekt (het voetje dan) want anders is hier de lengte te lang. Ze had geen kromme tenen hoor ;)
    Zal zo even foto plaatsen in het andere topic.

Hier mogen we de komende maanden andere dingen shoppen, gisteren positief getest en ben nu 4 weekjes zwanger!
    Zijn helemaal overdonderd, bij Danique duurde het wel even en we hadden nu zoiets van we zien wel. Maar in 1x raak haha.

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik weet alleen niet of ik die bolletjes eraan laat zitten. Dat zou ik even aan moeten zien. Misschien dat ik ze vanmiddag even pas bij dr.

9. tulip

tulip Niet meer actief

#4109 tulip, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2011

Wauw!Gefeliciteerd!!!!!!:D

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Gefeliciteerd red!!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    red van harte gefeliciteerd!

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Gefeliciteerd Red! Leuk hoor!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#4113 wonderteam, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2011
    @Red, wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd
    @tullip, erg leuk die kniekousen,vooral die grijze.

14. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    #4114 Vlinder24, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
    Tulip, leuk geshopt!!

Red88, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Helemaal super leuk! Geniet er maar fijn van!!

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Red, proficiat met je zwangerschap! Wens je een voorspoedige tijd :). Echt leuk, een broertje of zusje voor Danique, geniet van alle voorpret!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    @Red, super gefeliciteerd!
    @Tulip, leuk hoor! Trouwens, de maillots van Scapino zijn ook heel fijn, blijven lang mooi zonder rulletjes etc. Tenminste, ik die ik vorig jaar had gekocht. Helaas hebben ze nooit zoveel keuze in effen maillots.

Weet iemand of ze van Persival ook donkerbruine maillots verkopen? Stom, was vanmorgen nog bij Jola, maar ik heb er niet op gelet.
    We nog 4 van die basic shirts gekocht. Zijn fijn met elastan en nu 2 voor 6 Euro, dus voor 12 Euro kan ze er weer tegenaan!
    Eentje gelijk gepimpt met lintjes en een strijksjabloontje, past die mooi bij een rokje wat ze nog had.

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Red, gefeliciteerd, hel erg leuk!

Kom vanavond, hoop ik, weer uitgebreid reageren. Het is even heel erg druk en ik ben heeeeel erg moe. Klein monstertje slaapt erg slecht haha.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Allemaal bedankt!

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @red: gefeliciteerd wat goed nieuws! Leuk leuk babyshoppen!
    Dat is het enige wat ik mis aan het feit dat wij besloten hebben het bij 1 kindje te laten, het babyshoppen...dat vond ik zo heerlijk!!!

20. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@vlinder: vestjes van h&m zijn in einhoven te koop hoor. Wc woensel had ze gister en zag ze vandaag ook in heuvel liggen. Heb ze hier ook gehaald toevallig.

Red gefeliciteeeeeeerd meid. Geniet ervan.

Deel Deze Pagina