Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik ben sjago. Ben al de hele tijd bezig met proberen invlechten en kan er geen bal van! WOrdt gek van alle filmpjes maar alle haren vallen elke keer langs me handen of het zit niet strak. Of ik vergeet delen.
    Bestaan er ook plaatjes van ipv filmpjes?

2. Het enige wat helpt is oefenen oefenen oefenen!
    Die strengetjes haar blijven vanzelf een keer zitten.

Het is makkelijker om te oefenen met vochtige haren, die glijden niet zo snel weg.

Heb je trouwens al iets meer van Zara gehoord?

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, ik snap ook geen moer van die filmpjes, ze gaan te snel, het is te onduidelijk (of ik heb de juiste filmpjes nog niet ontdekt???) en als ik het doe, ziet het er gewoon niet uit. Ik zit er al over te denken de kapper mij het eens uit te laten leggen en voor te laten doen, want die kan het heel goed.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn pakket is afgeleverd, en er is door mij afgetekend. Ben alleen niet thuis. rarara hoe kan dat?! :(

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Yessie, welkom!

@ Shannen, allebei echt mijn smaak niet sorry.

@ SLC, oefenen, oefenen, oefenen.

@ DJ Momo, heel vreemd!
    En er ligt ook geen briefje in de brievenbus dat het bij de buren ligt?

6. Sweetlakecity

nee niets. zal zo op mijn account kijken :)

invlechten: het lukte, het lukte!! Yes we did it :D:D
    zal een foto uploaden

7. Sweetlakecity

bloempje> nog steeds in behandeling :(

mijn vlechtwerk :D
    oja die filmpjes zijn but :x zo werken ze echt niet.
    Deze gaf mij het licht.

http://www.youtube.com/watch?v=Itu2FK5oWi4
    Je ziet dat je hem iets langer het begin in moet vlechten. Dat houd steviger vast.

8. Sweetlakecity

oja en een foto van me guppie met haar HIP laarzen. :D ze passen wel met een legging en knellen minder.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh echt leuk sweetlake!! de vlechtjes en de laarzen!

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    diddl, neem ik aan. ben op werk, vanaaf pas thuis, dan zal ik het weten :)

slc, keurig!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    SLC, wat leuk geworden die haartjes, ze ziet er stoer uit vandaag!
    Dit linkje ziet er inderdaad iets duidelijker uit, ze zit nu op school, dus ik ga het vanmiddag wel even proberen als ze nog zin heeft.
    Hier vandaag ook al gewoon een legging en laarsjes erover aan. Papa had haar een onmogelijke broek aangetrokken, met allerlei onhandige sluitingen en een riem en ze vroeg of ze wat anders aanmocht, omdat ze niet zo makkelijk naar de w.c. ermee kon.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind het ook moeilijk!
    ik wil zo een cursus gaan doen, is in amstelveen eentje die het doet voor 75 euro. Lijkt me wel leuk om een keer te doen. Misschien ook iets voor jou?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o mooi! Ik ga het ook verder proberen!

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo makkelijk, een jochie :D

15. Sweetlakecity

ik doe geen cursus geef liever 75 euro uit aan kleding :p

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Swlc, leuk joh! Kan jouw meisje al een beetje vooruit op de Puky loopfiets? Hier geprobeerd, maar ze vindt het eng :cool:

17. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ziet er goed uit de haartjes swlc!
    ik was vroeger een balletmeisje dus kan dit ook bij mezelf :) dan moet het bij dochter toch ook wel lukken?

djmomo: haha, ja, jongens zijn makkelijk wat dat betreft. de mijne wil niet eens gel ;) en langer haar bij jongens is ook in maar ben ik niet zo van...

trouwens, mama's van kleine jongens, ik vond nog een heel lief tuinbroekje van zoon. had ik bewaard maar hij mag weg: http://www.zwangerschapspagina.nl/babykleding-jongen/298781-tuinbroekje-salopette-du-pareil-au-meme-bebe-maat-3m.html#post10752247

ik zou kiezeltje jurkje binnenkrijgen maar kwam ook al niet. gemaild, blijkt dat tnt hem terug heeft gezonden naar afzender... komt ie morgen. leuk! zit ook te denken om dat wollen jasje te bestellen, de rode, zou dat handig zijn voor in de herfst? echte warme winterjas heb ik al, we zitten vaak op de fiets dus dan heb je wel een warme nodig. Vraag me dus af wanneer je zo'n tussenjasje gebruikt.

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjaak eerder op moeten halen van kdv.. was al hele dag aan het huilen. Thuisgekomen praatjes voor 10. Niets aan de hand. Staat te keten bij bumba.

Had mooi geen briefje van z8 pakket in mijn bus! gegokt dat het bij de buuv was (idd...) slecht hoor!!!

ennieweej.. ergens heel blij, ergens ook niet. Kan nl niet kiezen hahahaha.
    Vind beide korte broeken leuk... zal zo foto's in album gooien. mss houd ik ze allebei, omdat ik toch vaak korte broeken niet zo op de maat let (valt niet erg op als het te kort wordt he? hahahaha. zolang hij nog over de billen kan!)
    de trui lijkt heel klein cq kort te vallen. hij gaat hem zeker nog passen, maar mss dus al stuk eerder dan gedacht!
    de polo's vind ik leuk, alleen kan ik niet kiezen welke ik ga houden... hij heeft al best veel streepjes.. alleen als ik de korte broek houd, is de effen toch weer iets leuker daar op... lastig!!!!
    petje is leuk, en ruime kant voor meneer groothoofd :)

19. Sweetlakecity

madeliefke> ja heel goed. Opeens kon ze het. Denk nu 1 1/2 maand.

is wat met de tnt zeg.....

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    slc, was GEEN tnt he...

Deel Deze Pagina