Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: dankje voor je uitgebreide antwoord, ja je hebt gelijk hoor, heel lang had ik ook een soort gevoel van het 'moet' want iedereen heeft er 2 of 3. Nu heb ik vrede met dat het niet móet en dat het gewoon prima en fijn is zo!
    Poeh voor jou dus ook geen makkelijke zwangerschap geweest, ja moeilijk is dat he? Nou fijn dat je nu twee gezonde kindjes hebt, begrijp het wel dat je al die ellende inderdaad geen derde keer mee wil maken...

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh en heb niet geshopt hoor maar wel bestelling zara binnen gekregen, een vestje wat in de winkel uitverkocht was en nogmaals twee ribmaillots (want ik moet altijd van maillots 2 dezelfde hebben)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kreeg een mailtje van brouwers mode dat het dit weekend 20% korting is... misschien ga ik nog even kijken. Maar aan de andere kant... deze week wordt het 20 graden... hoe raar is dat?

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vlinder ik heb ook zo een trofast opbergmeubel en boven staat nog een hele berg. Ik wissel om.

jingels o zo erg he als ze dingen doen met je kind die jij niet wilt! Hier ook 2 keer geen kind op mijn borst gehad en
    beide keren pas na een paar uur mijn kindje gezien... En 2e keer wilde ze er ook een fles in douwen... nou mijn man heeft echt woest moeten worden om dat te voorkomen. Uiteindelijk hebben ze toch kv gegeven met een cupje... vond ik ook niet leuk.
    Ik zou dolgraag nog een keer normaal bevallen... maar ja, daar neem je geen derde kind voor.

pluk nou dan heb je mazzel gehad de 2e keer... ik was al lang klaar met uitslapen maar mocht niet naar mijn kind toe omdat de verpleegsters al klaar waren met werken en geen zin hadden om mij naar beneden te brengen.
    Heb gejankt als een klein kind maar er werd alleen maar gezegd "mevrouw doe nou maar rustig, hier krijgt u alleen maar buikpijn van" Ik zweer je, als ik dat wijf ooit eens voor mijn auto krijg geef ik heel hard gas.

slc o ja die jurk. Vind hem mooi idd. Heb hem een paar keer al gezien en op het punt gestaan van kopen.
    Vind hem wel leuk voor kerst. Maar nee, heb totaal geen shopdrang (geen idee hoe dat komt) dus denk het niet.

5. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

En terecht!!!!!!!!!!!!!!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

vast zelf geen kinderen gehad lijkt mij zo?????

debby> na weeën van je dieet? Voel je je nu al beter en minder misselijk?

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier wel just small geshopt.
    1 blouses en spencer. 1 vestje just small( dat hier laatst bij iemand voorbij kwam) . Spijkerbroek hema

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc ja misschien. Heb ook niet meer zo veel puf om ze leuk aan te kleden en fotos te maken.
    Gisteren jottum seely aangedaan bij Emma, wel weer heel veel complimenten gekregen. En sam in zijn kruimeltje outfit vond iedereen (was een verjaardag) ook heel leuk.
    Voel me wel ok hoor. Kan niet veel eten maar dat maakt me niet uit haha. Ben nog wel een beetje misselijk en moe. Voel me net zwanger haha ;)

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dames, hier ook al een tijdje niet geshopt.
    Vorige week nog een jurkje LoffF en blousje Bampidano, maar dat was het.
    Heb het idee dat ik de collectie´s nu ook wel een beetje gezien heb.
    De sale begint geloof ik, een week voor Sinterklaas? Met 30%, dan maar eens kijken voor Jil &Sil of hoe het ook heet, daar staan echt nog wel leuke dingen tussen.
    Ben benieuwd of we gewoon nog Barbara Farber en Pointer via buitenlandse sites kunnen bestellen.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jingels hoezo zouden we bf en pointer via buitenlandse sites kunnen bestellen...

o sale al weer bijna sjee... maar heb niks op mijn verlanglijstje staan. Moet zeggen heb een aardig potje opgebouwd maar die bewaar ik maar voor als ik weer shopdrang krijg. En anders voor de zomercollectie.

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hier ook geen makkelijke bevalling gehad maar ook de weg naar zwanger worden was niet makkelijk.

Na 3 jaar eindelijk ontdekt waarom ik niet zwanger raakte (ivm endometriosche), operatie volgt, na 4 jaar eindelijk zwanger! dmv IVF (1ste poging 2de terugplaatsing).
    Zwangerschap verliep prima, eerste 3 maanden wel erg misselijk en overgeven.
    Om 4 uur: vliezen breken, smerig vruchtwater, naar het ziekenhuis, weeen worden opgewekt...gaat erg langzaam en dan opeens in een uurtje van 4 naar 9 cm, vreselijke rugpijn, echo tijdens de weeen.....dochter ligt als een sterrekijker en drukt op mijn rugzenuw, vacuumpomp wordt erbij gehaald.....lukt niet, geen persweeen, keizersnede.....eindelijk om 15:42 geboren. maar mijn blaas ligt niet goed, baarmoeder verschoven dus met 4 gynacologen de boel rechtzetten, bijna bloedtransfusie nodig gehad.....na lange tijd kwamen eindelijk mijn man en dochter mij ophalen in de uitslaapkamer en vandaar ff een paar uurtjes met zijn 3en doorgebracht en om 22:00 uur moest man naar huis...einde bezoektijd!!! hoe bestaat het!!!!

Na de bevalling nog steeds bloedingen, stolsels etc.....echo gehad weer een cyste en verklevingen dus weer een operatie dus lag ik vrijdag de 28ste in het ziekenhuis en kon ik om 16 uuur naar huis want ze liepen uit en ik zou niet meer geopereerd worden dus nu weer wachten op nieuwe afspraak.

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Oja, wij houden het bij 1 kindje....
    mijn lichaam gaat helemaal kapot van al die medicatie (IVF).

Wij zijn allang blij dat het gelukt is.....

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @silvana: jee wat heftig zeg! Kan me goed voorstellen dat dat allemaal erg ingrijpend is geweest!

@sale: niks op mijn verlanglijstje hier. Heb ook niks nodig ofzo ;)
    Als ik iets leuks tegenkom zal ik het best wel kopen. Vanaf januari gaat hier de hand op de knip, dan ga ik lekker aan de spaar. Zal heus nog wel wat shoppen hoor, maar de bedoeling is dat ik me wat ga inhouden :D

14. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn, hoop dat het je gaat lukken,alvast goede voornemens aan het maken.:D Goede voornemens zijn om verbroken te worden;)

Ik ga ook rustiger aan doen... hmm maar geloof nooit dat het me gaat lukken.

15. Sweetlakecity

#4215 Sweetlakecity, 31 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2011
    silvana> is niet te geloven dan!!!!!! Serieus..10 uur einde bezoektijd. Nah...waar moeten we niet heen als we bevallen? Maar is zeker je voorpret, ahum en de rest bij jou. Geniet van je wondertje en die mag zeker verwend worden met mooie kleertjes *grin*

16. tulip

tulip Niet meer actief

SLC, ik ga wel even neuzen, ik vind dat bf spul geweldig. Als ik vrijdag op de beurs niks shop, dan ga ik daar iets bestellen.

17. Sweetlakecity

in mijn album dochter met GAP jasje. Ik vind hem geeeeweldig! Alleen nog wat te groot.
    En vanavond met Halloween samen.

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

:D;):D

19. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@shoppen... hier niets geshopt.
    Heb even geprobeerd hier een aantal dagen niet mee te lezen omdat het ging over de bevalling etc. te confronterend allemaal voor mij.
    heb de eerste 2 reacties (weet neit meer van wie ) wel gelezen en zag dat er op verder door werd gegaan dus heb dit topic maar even genegeerd.

@sale... hier nog 3 dingetjes op verlanglijstje en thats it eigenlijk... hier gaat de hand ook op de knip ivm wijziging van inkomsten per januari....dus we moeten nog even gaan uitvogelen hoe het allemaal straks gaat met de nieuwe inkomsten etc.
    Zal hier dan ook nog maar weinig meelezen omdat ik dan simpelweg niets te vertellen heb over shoppen.

20. Sweetlakecity

glimlachje gelijk heb je met die achtergrond.

Bedankt voor de reacties op mijn foto's! Lief!!

Hier doen we vanuit buurt initiatief mee aan Halloween. Was onzettend reuze leuk namelijk!

Deel Deze Pagina