ja als ik alleen ben. Heb best wel last van mijn rug en ik mis hem eigenlijk heel erg. Vind het een heerlijke massage.
slc o fijn! Heb ff bij pom pom gekeken. Vond die clio jurk die lynn ook heeft wel leuk. Maar toch niet helemaal. En ach, heb al zo veel. En heb eerlijk gezegd ook gewoon geen zin om te shoppen. Herken mezelf niet meer Ik moet van mijn man zaterdag naar brouwers mode. Hij hoorde van de korting en hij weet dat ik zo gek ben op bakkaboe. Volgens hem heb ik zo weinig gekocht de laatste tijd Maar ik weet nog niet of ik ga. Is weer een half uur rijden, weet niet of ik wel zin heb om te gaan.
hmmm moet jij niet eens kijken of je misschien deprie bent? Oke dan moet ik mijzelf ook nakijken. hahahaa...maar ik ben gewoon verzadigd met kleding. Hahahha.
He debby.. wat minder dat je je zo voelt. Hoop voor je dat je je gauw beter voelt. Slc....verzadigd van kleren..haha.. dat kan ook nog ja!
ja vreemd genoeg voelt dat zo. Soms denk ik: what the... ze heeft amper dingen aan gehad. En nu denk ik: oo dat wil ik dat ze graag aan doet en dat. En jeetje waarom heeft ze zus al 3 weken niet aangekregen? En het gekke is...ik heb bepaalde favoriete setjes en die krijgt ze het meeste aan. Hahaha...dusss..ik moet gewoon niets meer kopen zolang het niet hoeft en daarbij heb ik de zomer al klaar liggen.
Wat goed van je SLC... ik heb vandaag weer dingen gekocht... ze heeft zoveel maar toch... Ik heb nu veel op setjes in de kast hangen en ze kan 3 weken verder zonder dat ik hoef te wassen hihi...maar toch .. als ik me niet goed voel zoals vandaag ...wil ik wat kopen
Glimlachje> ik vind paars ook erg mooi bij petrol of okergeel maar dat is een lastige kleur want dat staat niet veel mensen
@glimlachje: was het zwaar/moeilijk vandaag de therapie? @debby: jee meis wat naar dat je je zo rot voelt...gek hoor dat je ook nergens zin in hebt. Overigens als ik depri ben dan ga ik júist shoppen...dus denk dan ook niet dat je depri bent Maar vind het wel rot voor je! @sweetlake: knap van je! Ik heb nu echt veel setjes en wil haar het liefst alles aan doen in 1 week haha, ik kom dagen te kort... maar ik heb niet perce besloten te stoppen met shoppen, maar heb gewoon niet echt meer wat op verlanglijstje...
@Lynn...therapie was heftig...het naar boven halen...confronterend ..het is EMDR therapie dat is echt pittig... je haalt alles weer naar boven om aan het eind van de sessie het een plekje te kunnen geven... en sommige dingen zijn niet na 1 sessie "klaar" dus de sessie van vandaag krijgt nog een vervolg.. @shoppen...hier eigenlijk nog maar weinig op verlanglijstje....vandaar dat het dan ook makkelijk is om niet te shoppen... maar kom ik wel wat tegen wat echt leuk is dan koop ik het wel.... @debby..hier wat Lynn ook zegt..als ik depri ben ga ik juist shoppen... je bent gewoon goed bezig hihi
@glimlachje: ja ik heb daarvan gehoord, van die therapie, dat het heel heftig is/kan zijn. Ik heb toen een ntijd terug ook een afspraak gemaakt, alleen toen bleek ik net zwanger van Danique en toen vond ik het beter niet te gaan, ivm die stress die je dan ervaart, leek me niet goed voor de zwangerschp. Ik heb daarna eigenlijk nooit meer bedacht of ik toch nog zou willen gaan...ach ik heb veel te veel trauma's haha die kan je niet eens allemaal behandelen!
als ik de baan verdien...weer eentje op t oog! Komt er een setje, hihi. nee ik snap er niets van. De aandrang is gewoon weg. (ben wel alvast via een vriendin halloween kostuum 2012 aan het zoeken...haha)
@glimlachje: donker fuchsia, ecru, gebrand oranje en midden bruin, zijn passende kleuren, zelfs kastanje bruin zal erg mooi staan. In ieder geval combineren met een warme tint en geen koude. In mijn album zie je zo´n combi bij mijn dochter: bruine esprit set (vestje met rok) en aquagroen/blauw blousje met dito maillot. Bedankt voor de link, ik vind PomPom erg leuk, jurk ook trouwens, is alleen niet mijn dochters kleur. Maar ga wel even neuzen. Therapie... meid, je doet je best, 1 stap tegelijk !
@Lynn: hier ook heel veel trauma's en ben ook nog wel een tijdje zoet hoor ...sommige dingen waren na 1 sessie al goed... bij 1 trauma kon ik zelfs aan het eind lachen om het hele gebeuren en zag ik de aanstichter van alles als een heks op een bezemsteel voor mij...en moest ik echt lachen nu nog als ik die persoon zie... zie ik die heks met die steel ronddwarrelen en dan heb ik echt n binnenpretje het helpt mij echt heel goed....en idd. wat je zegt tijdens een periode van zwangerschap is het niet aan te raden. er zijn nu wat heftigere dingen aan de beurt...en dan zie je geen heksen op bezemstelen meer @jingels: ik ga eens kijken in je album @slc...2012 alweer haha...halloween is leuk!
Ja het lijkt me wel zwaar dan hoor...maar als je me op de hoogte houdt hoe het gaat? Als je er echt baat bij hebt, dan ga ik misschien toch nog eens erover denken...
@lynn: ik ben nu echt met de intensieve onderwerpen bezig hierna kan ik zeggen of het echt aanslaat..ik zal je op de hoogte houden.
Nou...ik heb toch maar wat besteld, voornamelijk voor mijn zoon. Ik vind another world, altijd stoer maar toch beetje kak voor jongens, heerlijk Dusseh nu met die korting, toch maar gedaan. Had mezelf voorgenomen niets te shoppen,maarja.... De Vinrose trui past perfect bij de bampidano blouse van vorige week. Voor dochter een blousje, ik ben dol op blousjes, staat haar zo leuk.Ik zag van PomPom zoveel mooie dingen,maar ik wacht tot de echte sale. De rokvariant van de jurk die Lynn heeft, wil ik graag hebben, maar vind hem nog wat te duur voor een rok. Deze zijn het: - de spencer Framboos - het geruite overhemd Raspberry - vinrose trui Oliver Wine - blousje Dana van AW in blueberry
thnx meiden. Nee hoor ben niet depri. Als ik depri ben/me verveel ga ik juist shoppen idd. Ik heb ook gewoon veel, net wat slc zegt. Ik ben lichamelijk gewoon gaar door dat stomme dieet. Ik ben nog steeds misselijk (ondanks dat ik nu al 5 dagen gestopt ben met het dieet) en de hele dag door moe. Dus gewoon weinig energie. Heb ook de hele tijd een vieze smaak in mijn mond en krijg niet veel eten weg. Hoop dat het volgende week (dan gaan we een weekje naar center parcs) wat beter gaat. Is ook wel eens lekker om geen shopdrang te hebben. En de kids komen niks te kort. Hun kasten hangen vol... sommige dingen heeft emma amper aangehad. En sam past nog steeds in 68 en ik heb al een hele voorraad (oa 2 supermooie vingino broeken) in 74 klaarliggen dus voor het volgende groeispurtje ben ik ook al voorzien. Ik moet wel ff gaan kijken voor kerst en sinterklaasoutfits (wil dan wel iets speciaals) maar dat komt nog. En daarna langzaam voor sam zijn verjaardagsoutfit al weer... gek genoeg doen de complimentjes die ik krijg me ook een stuk minder dan voorheen. Aan de andere kant ook wel jammer, ben een beetje mijn hobby kwijt. Ben opeens tv programmas gaan kijken en ik heb denk ik de afgelopen 5 jaar amper tv gekeken (alleen babyboom en generatie 2010 vond ik leuk, verder had mijn man altijd het alleenrecht over de afstandsbediening). Ik vind mezelf maar gek... slc succes met je sollicitatie! Ik ben deze en vogende week vrij en dan moet ik nog 3 weken en dan ben ik officieel boventallig en hoef ik niet meer te werken (kan nog wel max 9 maanden in dienst blijven...)