Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wat een heftige verhalen allemaal :(
    Hier ook maandagochtend gebroken..... Fay slaapt al vanaf geboorte slecht vaak krijsen en hysterisch. Ze weten het er eerst aan dat kindjes die op de ic hebben gelegen vaak slaapproblemen hebben. Nu verdenken ze haar toch van chronisch oorpijn ( ook omdat ze zo vaak ziek is) we wachten nu op een oproep voor de kno arts.
    onze nachten bestaan hier uit 6 uurtjes slaap ,waarvan max 2 uur achter elkaar) Afgelopen weekend waren het zelfs nachten van 3 en 5 uur en toen was ik gebroken :(

@glimlachje, hier ook emdr gehad ,na een trauma en dit heeft echt geweldig geholpen. Het was wel heftig ,maar het werkte super. Hopelijk voor jou ook goede resultaten.

Even een ander vraagje, kent iemand dit? Ik had zo'n roze truitje van benneton met glitterletters gekocht. Nu heb ik hem binnenstebuiten gewassen en op een licht aantal graden en werkelijk alles is weg. Letters zijn helemaal wit geworden....

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Even een vraagje, kan deze jurk voor een trouwerij in het voorjaar of is dat niet netjes genoeg?

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Diadeem super netjes toch! Leuk met een witte legging ofzo!!

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderteam, ik kon zelfde week nog bij KNO terecht. Wat gek dat jij 'wacht op een oproep'.

Hier is het ook drama, de 3e oorontsteking in 6 weken tijd is een feit. En dat terwijl hij tussen no 2 en no 3 voorzien is van buisjes... :'-(

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oke thanks voor je antwoord, vanavond even aan mijn mannetje vragen of hij het ook mooi vind!;)

6. wonderteam

@dj momo, ik denk dat jij direct op de spoedlijst bent gekomen? Hier loopt fay al bij de kinderarts en die heeft haar voor de gewone wachtlijst van de kno-arts aangemeld. De kinderarts en ik hadden het al eerder over de kno-arts gehad ,maar ze wou dit niet direct mede omdat ze er geen voorstander van is bij zulke kleine kindjes om amandelen weg te halen en buisjes te plaatsen. nu vinden ze het wel nodig dus is het de gewone wachtlijst geworden.

@diadeem, superleuke jurk en kan prima!

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen idee? bij oorontsteking twee (maandagmiddag, huisarts), kreeg ik een verwijsbrief. Ik belde zelf naar de poli, en kon de vrijdag al terecht. De buisjes hadden 10 dagen later al gekund, dat werd uiteindelijk 2 weken later, omdat ik die week naar het buitenland moest voor mijn werk. Maar hij kreeg alleen buisjes, geen amandelen.

8. tulip

tulip Niet meer actief

diadeem, ja hoor. Super leuk.

wonderteam, bij ons ging het ook redelijk snel, maar dat kwam ook omdat wij het niet erg vonden om het vlak voor kerst te doen. Mare had al oorontsteking vanaf dat ze een maand of 6 was en heeft toen tot november vorig jaar een stuk of 25 ooronstekingen gehad. Dat kwam neer op meer dan eens per maand. Toen werden we doorgestuurd omdat de antibiotica ook niet meer hielp. We hadden half december op vrijdag een afspraak bij de HA en zouden toen gebeld worden door de kno, dat was meteen maandag erop. Hij had die woensdag een gaatje en vroeg of ik toen kon komen. Meteen maar gedaan. Het was heel nodig dat ze geholpen werd zei hij, want ze had die maandag voor het laatst antibiotica gehad en dan had het die woensdag nog te zien moeten zijn. Maar het was vuurrrood en ze zat helemaal vol. De antibi. had dus weer helemaal niks gedaan. Hij kon haar op 22 december helpen en vroeg of we dat erg vonden. Ik dacht alleen maar, ik wil dat mn kind zo snel mogelijk geholpen wordt van die pijn, dus dan maar vlak voor kerst hoor.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    tulip, bij jouw dochter alleen buisjes, of ook amandelen? Heeft ze na het plaatsen van de buisjes nog oorontsteking gehad? Want hier moest ik direct na plaatsen van de buisjes beginnen met de oordruppels ab, omdat het zo ontzettend vies er achter was. Die druppels moet altijd een week. Ik was 1 dag klaar, en oorontsteking 3 is een feit.. Vind het zo frapant! Ik ben nu ook op zoek naar oordoppen. Die je bij de drogist kan kopen is helemaal niets, die vallen er uit. Geen idee of ze bij zulke kleine kindjes ook op maat maken?

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @wonderteam:ik heb een aantal van die longsleeves maar hier geen problemen hoor met de letters, zou er even mee naar de winkel terug gaan.

@buisjes: danique had ook veel last van oorontstekingen als baby al en heeft in januari buisjes gehad, maar sindsdien nog steeds wel gevoelig mbt oortjes en snel een loopoor, als ze dat heeft krijg ik antibiotica druppels die in haar oor moeten en dan is het zo over.

11. wonderteam

Huhm bij jullie dus we heel snel allemaal.ik weet dat de wachtlijsten erg lang zijn hier,maar wl zo snel mogelijk dat fay gezien wordt. Als ik vandaag nog geen brief heb ontvangen ga ik morgen even bellen. Ik wil dat ze zo snel mogelijk ervan af is idd.

Thnx voor jullie reacties :)
    @LYnn, ja ben net idd maar even terug gegaan en kreeg geld terug. Hij was ook niet meer in haar maat. Dit was waarschijnlijk een slechte druk geweest.

12. wonderteam

#4272 wonderteam, 2 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2011
    Wat veel orenkindjes zijn er toch hè. Echt zo sneu voor al die kindjes :(

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh netjes dat je je geld terug hebt!

Gewoon bellen hoor, soms moet je er ff achteraan zitten dan helpen ze je sneller

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderteam, hier kon ik op de website van het ziekenhuis de wachtlijst bekijken. Klopte ook precies. (sneller zelfs). Trouwens, afgelopen maandag werd hij dus weer ziek, nadat we met de ab gestopt waren. Omdat we niet weten wat nu (mag er alweer een nieuwe ab kuur, zo snel op de vorige?) maar weer met KNO gebeld, en de volgende dag konden we alweer langs.

15. wonderteam

@LYnn, ja vond ik ook netjes van ze.
    @djmomo, jemig dat is echt super zo snel. Ik wacht de postbode vanmiddag af en anders hang ik morgen om 8.30 meteen aan de lijn.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mr k was 3.5 jaar toen de keel en neus amandelen werden geknipt.
    Wij waren toen snel aan de beurt maar hebben het een week uitgesteld omdat hij anders geoppereert werd in de week dat zijn tante over was uit amerika.

Bij Ms K zat ik s'maandags voor de zoveelste keer bij de huisarts, kon ik donderdag's op concult bij de KNO arts en lag ze de woensdag erna al op de ok om de keel en neus amandelen weg te laten halen.

Allebei knapten ze na die tijd goed op en zijn nu nog zelden verkouden.

17. wonderteam

@djmomo, goede tip van kijken op de site, want het staat erop. Alleen werd ik nier vrolijk...... Wachttijden voor de poli 5 wkn en nog eens 5 wkn voor een evt behandeling(buisjes/amandelen) pfff drama hier in ZWolle zeg :(

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei :( dat is zeker lang. Ander ZH overwegen? Zorgverzekeraar vragen om wachtlijst bemiddeling?

Heb net geshopt, wat zomerjurkjes van z8 voor vers nichtje, wordt kadootje voor sinterklaas (ze vroegen kleertjes). Even kijken welke ik het leukste vind!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik weet niet aan welke kant van Zwolle je woont maar is het geen optie om uit te wijken naar Deventer? Waarschijnlijk ben je daar sneller aan de beurt.

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hier ook veel ontstekingen maar dan in combi met haar doorkomende tanden. Ze is wel gevoelig met de keel. Maar ik loop alternatief met haar en heb alternatieve AB-kuren die ook helpen. Vind ik iets fijner als dat helpt dan die gewone AB. Ze heeft die vorig jaar gehad en toen was de hek van het dam en was ze om de haverklap ziek! Liever dus niet meer hier :-s

Deel Deze Pagina