*slik* ik heb ook een koperspiraal. Maar ze hebben bij mij 3-4 weken geleden met een echo gekeken of hij goed geplaatst is. Hij zat goed, dus hopelijk blijft het goed gaan... Dankje! ik heb van vanochtend vroeg een fotootje in het andere topic gezet, over een kwartiertje naar het kdv haar feestje vieren en daarna gaat ze mee naar huis.
oooowww...daannn...blijven wij het maar bij de connies houden lynn> leuk dat je er bij mag zijn zeg! Dat mag hier niet Jammer. Ze zag er adorable uit in haar setje!
jeetje Debby, wat schrikken zeg! zoals Zo79 zegt, maakt niet uit hoe je je zou moeten voelen, je voelt vast van alles door elkaar. heel veel sterkte! Lynn, gefeliciteerd! Ik zag een mooi jarig meisje langskomen En Diddl ook gefeliciteerd!
@ debby, vervelend meis! Dikke knuffel. Hoop dat het voor jou snel komt de mk. Dan kun je het een beetje gaan verwerken. Jammer dat er geen hoop meer is voor die klein uk.
@lynn: als je meteen daarna een echo hebt gehad, hoef je je weinig zorgen te maken. Het gaat veelal verkeerd doordat een HA het terugplaatst, zonder te kijken of de spiraal goed geplaatst is. Bij een gynaecoloog krijg je meteen een echo, zodat ze een controle mechanisme hebben. Dat is standaard protocol. Ga gelijk even kjken naar de foto.
@jingels: oke gelukkig... Hier een fotootje van haar feestje op kdv: Bekijk bijlage 195980 Bekijk bijlage 195981
@Red Ik heb hem in maat 92 gekocht, omdat ze voor nu eigenlijk al te veel heeft (ze zit nu in maat 80/86). Ze kan hem dus volgend jaar pas aan, wat een grap he. Maar vond hem zo leuk dat ik hem niet voorbij wilde laten gaan. Nu maar hopen dat ik het setje niet vergeet volgend jaar ...
Bedenk me trouwens dat ik het rokje beter een maatje kleiner had kunnen nemen..daar heeft ze nu ook altijd een maat kleiner van. Ships. Nouja, we zien wel.
Debby wat erg meid, sterkte!! Emmamick super leuk setje. Lynn wat een leuke foto's, een echte birthsday girl
jingels wij hadden eigelijk ook voor een echo gemoeten. Maar heb dat niet goed begrepen ofzo. Zijn dus niet geweest... lynn shattig met dat hello kitty Maar je meisje ziet er mooi uit!
@debby, sterkte! @emmamick, als je 'm vergeet, koop ik 'm wel van je over Rokje valt heel klein hoor! Had 'm in 't roze in 74 besteld omdat ze hier nog 68/74 draagt van rokjes maar die was erg klein. 80 zou nu goed zijn en 86 volgend jaar.
@debby, wat een heftig nieuws zeg.. heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je allerlei gevoelens door elkaar voelt . @lynn, wat een prachtig jarig meisje zie ik voorbij komen! Van harte! en wat ziet ze er feestelijk uit! @emmamick, super leuk setje! Ik heb hem ook, in het roze maar wel met hetzelfde rokje, en die valt erg klein hoor! Ik heb nu 86 voor mn jongste (heeft wel een bol buikje moet ik toegeven) maar die kan ze echt over een paar maanden niet meer aan! Maar ik ben er ook helemaal weg van! @shoppen... vandaag stiekem al even gegluurd voor kleertjes voor de kleine meisjes.. geen idee wat ik moet halen maatje 44? En dan, shirtje + broekje, pakje aan 1 stuk, met of zonder voeten... pfff geen idee. En ik vind de keuze (in het roze/meisjes) maat 44 ook niet echt denderend... Nijntje heeft wel wat leuke dingen, maar vind ik niet echt meisjesachtig.. Ik twijffel nog even verder.. Binnenkort hebben we kijkers voor de caravan, dus hopen dat het wat wordt! Dan mag ik ook weer es wat shoppen!!!
otm zijn ze klein? ik had maatje 44 voor emma maar die was heeeel klein (1990 gram bij 34+4 weken). Ze heeft er ook nog 2 maanden ofzo ingezeten. Bij de prenatal verkopen ze wat 44 (wel vaak met nijntje...) en van lief! is er ook wat. Geen pakjes uit 1 stuk, vond ik hier echt bagger. Gewoon lekker zachte pakjes en overslagtruitjes waren hier favoriet.
@ontzettend trotse mama en Red, vallen dus alleen deze rokjes klein of valt het merk in het algemeen erg klein? Misschien dat ze het dan toch al nu past. Shit, weer een te leuk setje wat dan weer zo weinig gedragen wordt.
@debby, geen idee hoe groot ze zullen zijn als ze geboren worden, maar de meiden zijn allebei met bijna 40 weken geboren en 6 en 6,5 pond en 48 en 49 cm.. dus denk niet dat de tweeling dit zal halen (zelfs niet bij 38 weken!). EN bij de meiden paste maatje 50 prima (zelfs nog wat aan de ruime kant) en hebben ze de eerste 3 maanden maat 50/56 gedragen! Daarna werden ze spekkie haha. Bedankt voor je tips! Ik ga es ff verder kijken. Nog tips wat betreft rompers?