zo..foto's er op. shirts had ik al. ik vind zelf het rode shirt leuker staan op de blauwe broek en blauwe shirt op de witte (blauw op blauw maakt het zo 'uniform').
gebeurd hier ook vaak dat ze niet eens een briefje in de bus doen dat het ergens anders afgegeven is...idd niet netjes! hier nog e.e.a. terug gebracht naar vdVen en kwam terug met 3 maillots en een nieuw rokje: Bekijk bijlage 179232
Ik heb bij de hema kniekousen en malliots gekocht. Ze zijn erg leuk... leuk te combineren ook met de bengh. groetjes Marieke
Bedankt allemaal voor jullie reacties op de jassen.. Ik neem ze allebei, ik vind die van cakewalk leuk voor de dag, met die kleurtjes en de grijze voor weekends. Voor school heeft ze nog een kort jack. en ze heeft ook nog een roze bontjas.. Lynn leuk geshopt.
swl, super gedaan hoor dat vlechten!! En bedankt voor de zara update. Hoop dat ik het woensdag op kan halen dan is het een week geleden besteld.
Hey meiden, Lekker gebept weer.. Hier weer gewerkt vandaag na 4 weken te zijn thuis geweest valt toch wel weer tegen hahaha kan zo weer op vakantie! Maar er is weer leuk geshopt! Slc Leuk dat vlechten zeg.. Kga het morgen ook eens zo proberen bij Mila Kan alleen geen foto`s maken want evi heeft mijn camera laten vallen! Echt zo balen!! Maar ik hoop op verzekeringswerk! @ Shannen Ik geef je groot gelijk dat je ze allebei neemt als je niet kan kiezen en je hebt het geld ervoor waarom niet!! @ Lynn erg leuk weer! Hier hebben ze die leuke spulletjes echt allemaal niet Sh*t winkel!! @ Dj Momo leuk voor je mannetje zeg!! Rood met blauw vind ik ook altijd erg leuk staan!!
@ jessie welkom enne weet waar je aan begint hahahah... Ik krijg denk k mogen mijn pakketjes binnen.. Ben benieuwd en dan shop k denk ik niks meer tot de kinderbijslag er is.. Kreeg nog wel een mailtje van kleertjes.com dat ik een tegoed bon heb voor 12,50.. Laat ik nou net zaterdag er wat besteld hebben "grom" maar ja weer een reden om nog iets te bestellen hahahah..
ik heb een nichtje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@yessie, welkom @shannen, ik vind de S&D Le Chic jas het leukst, hou idd ook het meest van rustig. Een drukke jas vind ik persoonlijk lastig combineren, maar wat iemand al zei: je moet op je gevoel afgaan! Wilde idd nog zeggen voor de grap, anders neem je ze toch allebei, maar lees net dat je dat ook idd doet Groot gelijk! @sweetlake, mooi ingevlochten, knap hoor! Mijn dametje wil nooit lang genoeg blijven zitten om iets met haar haar te doen En superleuk staan die laarzen van Hip! @DJMomo, ik zou lekker alles houden En gefeliciteerd met je nichtje! @Lynn, leuk rokje! Hadden ze toevallig die stippenjassen van Persival al binnen dat je hebt gezien? @futuremama, pfff eerste dag na de vakantie valt vaak wel een beetje tegen, weer strak in het regime. Hoop dat je er snel weer inzit Het rokje vind ik grappig, maar ik denk dat het wel een lastige kleur is om te combineren? Of hebben ze er bijpassende shirtjes bij?