Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Van de nieuwe collectie:

en daarnaast ook nog wat basic shirtjes van Noppies. Had voor Puck ook een zomerjasje besteld, maar daar belde ze al snel over dat die helaas uitverkocht is....:(

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ontzettendtrotse mama, wat leuk die jurkjes voor de tweeling! Persoonlijk vind ik de eerste het leukst!

Debby, heel veel succes en sterkte. Ook ik heb ervaring mat cytotec helaas........ Hoop voor jou dat het wel gaat werken!

Madeliefke, ook een leuk pakje voor de kleine man zeg!

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Shannen Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Wat een super mooie naam!!

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hier al effies niet geweest heb het erg druk en tot overmaat van ramp is mijn broertje opgenomen in het ziekenhuis.. Heeft een paar nachten aan de hartbewaking gelegen omdat ze dachten aan hartfalen maar dat is het waarschijnlijk niet.. Ze denken nu aan een trombose been.. Hij krijgt nog heel veel onderzoeken.. Dus we blijven lekker bezig!!

@ Madeliefke wat een schetig pakje zeg!! Super!!

@ Lynn mooie tas heerlijk jezelf af en toe lekker verwennen!!

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shannen, van harte!

Debby, sterkte.

Hier veel lappenmand de laatste tijd (4x ZH in 1 week tijd...). Dus weinig geshopt. Ja, hooguit de 'Sinneklaas' Kado's.

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @madeliefke: lekker geshopt, erg leuk!
    @otm: noppies is zo leuk voor die kleintjes.

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Debby, sterkte meid! Hopelijk is het gauw achter de rug allemaal. Lijkt me echt moeilijk. Dikke knuf!

Otm, heeel leuk die Noppies pakjes! Broekjes ook schattig!

Madeliefke, vind dat laatste pakje vooral leuk!

@lappenmand, ben vanochtend zelf even naar huisarts geweest en die hoorde wat piepen in mijn longen dus nu aan de inhaler en poeder enzo. En nu maar even echt rustig beter worden. Kom dus gezellig hier beppen ;)

Momo, beterschap! En futuremama ook sterkte met je broertje!

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: leuk hoor, noppies is zeker leuk voor de kleintjes...heb je al wat van bakkaboe? Dat heeft ook zulke leuke dingen!

@futuremama: sterkte met je broertje, schrikken zeg!

@DJMomo: jeetje 4 x ZH!!! Wat s er aan de hand dan?? sterkte en beterschap!

@ik krijg vandaag als het goed is mijn bestelling binnen van kiezeltje, 25% korting was dat bij hummbee en zij hadden de rokjes nog in de goede maat! Heb ook matching beenwarmers maar ben bang dat die te groot zijn, even kijken hoe ze vallen...

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    i <3 noppies. vond alleen de huidige wintercollectie niet leuk voor meisjes (met die poedels).

@lynn, was 2x voor zoonlief, KNO (oorontsteking na plaatsen buisjes), en 2x voor mezelf (vermoeden beginnende blinde darm ontsteking, niets gevonden. zware ab meegekregen, gaat nu iets beter).

@ geke, beterschap!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @momo: he bah, wat eng! Nou hopelijk komt het snel goed met jullie twee, is de oorontsteking over nu? Ik krijg altijd ABdruppels voor danique als ze het weer heeft en dan is het heel snel over...

@geke: ook beterschap voor jou!

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Bedankt momo en lynn! Komt vast wel goed.

Lynn, had jij een code voor hummbee? Wil je die delen?

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    code voor hummbee is win25

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lynn, de 1e druppels die we kregen, hielpen niet (sofradex), op dag 3 was het nog steeds 40 graden koorts. Toen hebben we andere gekregen (otosporin). Dat was de donderdag, anderhalve week geleden. Afgelopen zondag waren zijn oortjes voor het eerst weer droog (geen viezigheid meer naar buiten). De koorts was gelukkig wel snel minder. Afgelopen vrijdag op controle bij KNO geweest (weer), en zij vond het er beter uit zien. Geen pus meer, maar druppels (ws de oordruppels). We moeten nog een week druppelen, en as vrijdag weer terug. Ben heel benieuwd. Vent heeft vanmorgen oordoppen voor hem laten maken. Hij (b)lijkt erg gevoelig voor water.

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Die oordoppen heb ik ook, Danique liet ze nooit in ;) tot een week of wat toen had ze weer een loopoor en toen liet ze hem netjes in, net als het oordruppelen, was echt een hel hier, maar nu ineens laat ze het heel braaf toe, als ik zeg: oortje doen, gaat ze al op haar zij liggen, en telt braaf mee!

Nou sterkte, das nogal wat, zo heftig heeft ze het hier gelukkig niet echt gehad (klopt af)

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop dat dit de laatste stuiptrekking is...
    Watjes laat hij aardig in zijn oren zitten, dus ik heb goede hoop voor de doppen.

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meiden ik heb een vraag, hoe valt s&d le chic.. heb een gaaf overhemdje gezien, maar nu twijfel ik qua maat.

17. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Welke code heb jij bij happybee gebruikt? Ik heb de code klant30 ingevoerd maar hij geeft aan dat deze niet geldig is.

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Bedankt lynn, ik heb het rode rokje besteld van kiezeltje in een maat groter voor volgend jaar. En legging en vestje erbij bij amazingkids.

:) echt leuk!

Zag ook nog super tuniekje van bomba maar wordt me nu wat te gek, misschien met nog meer korting...

Wat een oren leed. Hopen dat het nu beter gaat!

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    #4519 Lynn77, 15 nov 2011
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
    @geke: leuk, ik heb het rode rokje en het grijs/roze rokje besteld, en een roze vestje erbij, bij het rode heb ik genoeg grijze vestjes die erbij passen en grijze maillots ook zat :D en heb dus die bloemen beenwarmers er ook bij, hopelijk past ze ze...maarja kiezeltje valt groot en dit is van de meisjeslijn en niet de babylijn dus weet het niet hoor met de beenwarmers...

@patje20: ik weet niet hoe het voor jongens valt...

@happybee code: ben je al vaste klant (dus eerst moet je een account aanmaken en nieuwsbrief aanvinken) misschien dat het daaraan ligt...?

20. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Valt de meisjeslijn groot dan lynn? Want de babylijn valt klein hoor!
    Ja, ik vond dat rode pluizige vestje zoo leuk, heb ik vast wat voor volgend jaar, heb 92 besteld. Kan ook wel einde zomer ofzo dan eventueel.

Deel Deze Pagina