Tja ik zag ze niet dus k denk dat k verstandig ga doen en het gewoon niet doe hahaha ( ik en verstandig )
Zo, ik heb afgelopen weekend 4 paar laarzen voor de dames gekocht/besteld. Voor ieder 2 paar dus, niet voor ieder vier paar Een paar in de winkel gekocht, 3 paar besteld. Deze heb ik gekocht voor mijn oudste Bekijk bijlage 179286
thanks futuremama! Deze heb ik dan ook nog als "nette" laars zeg maar. Had ze vorig jaar ook maar ze vond ze zo leuk dat ze ze nog een keer wilde. En nu waren ze dus nog maar 60 euro Bekijk bijlage 179288
Ik heb vandaag geshopt en kwam alleen met 2 paar pantoffels en een set sokken voor hem thuis. Is dat niet knap! Voor mezelf een zwarte nette broek en een shirtje en sjaaltje. Helaas geen schoenen gevonden.
dames ik heb een sokken tic voor de kleine man! vandaag weer 9 paar gekocht waren zo leuk, trouwens vandaag een geweldig vest gekregen van de hema met een teddy/bont vacht in het lijfje en de capuchon hij staat zo stoer!
dj momo gefeliciteerd!! futuremama die is heel leuk, heb er ook mee in de handen gestaan.. Zo79 ja neem ze allebei maar en ze heeft er ook nog 2 jassen bij van vorig jaar een zwarte kort jack en een roze bontjas. Ze stonden haar allebei ook zo leuk!! ach ja ik heb ook een jassen tik. Leuke laarzen, persoonlijk vind ik de eerste het mooist.
dj momo ik vind het blauwe shirt met het witte broekje het leukst, maar ik vind ze wel echt zomers... (misschien door de tekst ook die op het shirtje staat). En gefeliciteerd! shannen goede keuze... ik vind die cakewalk jas echt geweldig... maar nee heb al te veel jassen... anders kan ze straks iedere dag een andere jas aan. future rokje is mijn smaak niet. hier ook wat geoefend met Emma dr haar, maar ik vind het wel heel lastig hoor. Emma heeft zo veel haar en het is ook niet helemaal gelijk omdat ik nog nooit met haar naar de kapper ben geweest (ik durf niet ik in vind haar haar echt heel mooi...) en daardoor raak ik de hele tijd in de war...
Die zijn ook leuk zo!! Voor mila heb k clic laarsjes en voor evi ga ik laarsjes halen van Develab. En mijn ouders gaan in October op vakantie naar Spanje en dan nemen mijn ouders nog laarsjes mee vanuit spanje. Vorigjaar ook gedaan en dan heb je echt laarsjes die niemand heeft.
z079 sorry de laarsjes zijn mijn smaak niet maar volgens mij heb ik een rare laarzensmaak want niemand vond de laarsjes die ik op het oog had mooi en die vind ik echt super geweldig
heb het gilet nog niet binnen denk dat sylvia het vandaag op de bus heeft gedaan ze had mijn adres niet meer maar geen haast
futue leuk laarsjes uit spanje. Maar ik maak me niet druk om dat andere mensen ze ook hebben. Want volgens mij kopen mensen in mijn omgeving hun kleding altijd bij zeeman en hun schoenen bij de schoenenreus. Niks mis mee, maar ik ben dus wel altijd origineel (moet zeggen dat ik me wel raar voel af en toe, gelukkig heb ik hier op het forum mede maffe moeders gevonden )
En dan nog deze twee paar voor mijn jongste: donkerblauwe laarsjes van Clic en zilveren van Nimkid (house of shoes). Nooit gehad dus geen idee hoe ze vallen maar het is gratis bezorgen en gratis terugsturen dus ik kan me er geen buil aan vallen. Vind ze met die rand wel handig voor naar het kdv en buitenspelen. En ik vind ze leuk natuurlijk Bekijk bijlage 179291 Bekijk bijlage 179292
debby> ook grappig met 2 sliertjes? Of lijkt dat maar zo. Daarna wel een vlecht. Vind de laarzen wel leuk! Lynn> leuk rokje weer morgen sollicitatiegesprek. 13 uur duim aub...ik moet de baan echt hebben!!
Dames, ik lees straks even terug, maarrrr... in mijn album een foto van een nieuwe set, en dat LOPEND, jawel lopend geshowd!!!!!!!!!!!! (foto 2)
Leuke laarsjes! Ik ga deze denk ik halen Bruine Bo Bell Enkelboot Mood - Dames - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl