die petticoats gaan altijd erg hard en zijn nu al leuke prijs toch! en ik doe er al 3 winters mee whahahahha
hier ook geen spekjes! bij deze petticoats zit er trouwens geen knoopsgat elastiek in. Ik krijg ze wel over d'r luier dus ik denk als ze zonder luier is dat ze ze nog steeds wel aan kan, want ze heeft bijna geen billies
@bestelling olliewood...realiseer me net dat ik al ruim een week aan het wachten ben op mijn bestelling...grrrrrr
geloof dat ze er volgend jaar weer mee kan doen. Heb maat 92 waarvan ik hem best groot vind vallen maar wel passend
@glimlachje: even bellen/mailen vind een week wel lang duren hoor! @sweetlake: rokje 92? oh nou dan kan ze daar zeker nog effe meedoen...
@olliewood: heb effe een mailtje gestuurd. Ben benieuwd...keek mijn man al argwanend aan....hij dreigt (in periodes dat de postbode elke dag wel hier aanbelt) om ooit een keer een pakketje retour afzender te doen...maar nee hij heeft het (nog) niet gedaan ..... @slc...92 kan ze dan idd wel ff mee doen. wacht hier even op de combi's van Lynn..met de petticoat en vreeeeees dat ik dan ook overstag ga.... heeft er nog iemand een kortingscode van kleertjes zo een 10% code?
irritant vind ik dat. Ik heb een maat 86 voor emma maar eigelijk is die nog veel te groot. Maar goed voor balletles is het goed genoeg. Het zakt nog net niet van dr billen af
gecombineerd met het grijze persival giletje staat hij heel stoer op de zwarte rok. KORTINGSCODE VOOR 10% KORTING Maak nu voordelig kennis met kleertjes.com. Vul hiervoor tijdens het bestelproces de kortingscode "vp1112kc" (geldig t/m 31 december) in. Je korting wordt dan automatisch verrekend. onthoud je hem...ik ga hem ook de 21 gebruiken. Ga ervan uit dat ze geen code gebruiken eigenlijk....
oja in ons topic staat ook de code voor bij besteding 50 euro dat er 10 euro vanaf gaat. Is omgerekend al 20 %. Die was ook tot ergens december geldig dacht ik.
@SLC: thanks..die 10 euro had ik al..maar omdat mijn totaal bedrag de 21 nog steeds op meer dan 100 euro uitkomt is die 10% beter dan die 10 euro hihi...
@lynn, dankje voor je reactie, ik ben helemaal verliefd op het donkere feestrokje haha. Heb jij het ook besteld bij kixx?
Lynn, ik vind de setjes van Name It erg leuk! Ben zelf mn karretje aan het volladen bij KKTK. De jeans van Retour zijn daar nu al 50%. Was Blue System nu ook van Retour? Weet iemand dat?
wat vinden jullie van deze jurk voor de feestdagen? Een beetje emma-achtig? New Girls Bonnie Jean Purple Silver Christmas Dress 2T | eBay