madliefke: hier worden de broekjes ook hele jaar door gedragen..zomers met blote beentjes..winters met maillot of legging. kan heel goed en is allebei erg leuk Had 20% bij amazing...2 broekjes voor 80 ipv 100....wil nooit te lang wachten met kopen voor ik ze straks bij verschillende webshops niet meer in de juisten maten kan vinden...dan moet ik ze bij 2 webshops kopen en ben ik met verzendkosten enz. nog hetzelfde kwijt...
@madeliefke: heel leuk geshopt vooral dat short van retour! @glimlachje: mooie dingen geshopt zeg, leuk die vingino wil ik ook nog eigenlijk (de eerste foto) @wonderteam lekker geshopt, leuk rokje en vind die bolero ook erg leuk zeg! @hier nog 2 longsleeves van name it geshopt en een kort short van name it, foto's volgen
Hè, lekker geshopt hier dames, mooie jeans madeliefke en glimlachje! Ook leuk broekje Lynn, en wonderteam ook leuke dingetjes. @feestdagen: ga niet nog iets speciaal kopen. Ze krijgt wel leuke dingen aan hoor, wat Mirell zei, 365 dagen per jaar kerst. Haha, nou, 365 halen we hier niet maar we doen ons best
wonderteam wow dat is groen haha glimlachje wow dat vingino broekje is echt gaaf! Is vingino al met korting? Ik wil voor sam wat broekjes maat 80 halen. Al past hij de 74 nog bijna niet en zit 68 nog gewoon goed, maar ja spijkerbroekjes kunnen altijd he... Vorige keer had ik ze in de winkel naast ollie4kids met 50%. Ik zal eens informeren wanneer dat weer is want dan haal ik er gelijk 4 ofzo denk ik. feestdagen: ik wil wel wat speciaals. Vind het leuk om dan wat nieuws te hebben. Ik denk dat ik met sinterklaas de rode mim pi jurk van mirell doe (als mijn man het goed vindt ) en dan voor kerst nog iets. Ik vond die bonnie jean nog wel leuk. Voor sam weet ik het niet. Reno vindt zo een pakje wel heel erg leuk. En hoewel ik het niks vindt vindt ik het voor een baby nog wel gaan... dan hoeft het volgend jaar tenminste niet
wat een leuke dingen allemaal geshopt zeg, je kan zien dat de uitverkoop ga beginnen. Hier een rokje voor de oudste besteld, hij is zo gaaf op het plaatje nou hopen dat hij niet tegen val in het echt. Mijn dochter heeft die tule name it rok in het paars, is echt een leuk ding ze past hem nog 2 jaar denk ik.
@madeliefke, leuk zeg!! Hier ook Retour fan. Blue system is idd van Retour alleen stof is wat dunner. Had hier laatst een broekje maar die was van achteren bij haar bovenbenen te wijd. Dus die retour gestuurd. Vindt die short van Retour ook erg leuk en wil nog een lange spijkerbroek in 92 alvast. Maar moet hier even erg opletten met uitgaven.
@debby: vingino o.a. bij amazingkids al 20% bij kktk 15% de jurk van sd is daar als je een account hebt en de dagaanbieding ontvangt al voor 50% ..ze hebben alle maten nog
Als je al een account hebt krijg je elke keer persoonlijke aanbiedingen,die kan je links zien (bij mij staat sd al met 45%) en ergens links kan je je opgeven voor de dagaanbieding nieuwsbrief dan krijg je automatisch 5% erbij
hmmm ik weet niet... op dat plaatje vind ik hem toch iets minder... vind hem zo ook wel leuk S&D Le Chic Jurk 21087737498 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online of deze S&D Le Chic Jurk 21077722686 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online maar ik vind ze niet echt kerstig...
15% op vingino vind ik trouwens niet genoeg. Ik denk namelijk dat hij past in 80 zit als de voorjaarssale al weer begint (ik vind vingino namelijk best lang vallen...). En vorige keer hadden ze nog heeeeel veel in die kleine maatjes tegen 50% bij camelot...
ik vind vingino jeans ook heel lang vallen. Sjaak past zijn maat 80 matthew nog met gemak. Terwijl andere broeken al beetje kort beginnen te worden (als ie zit bijvoorbeeld, blote kuiten).
@debby, haha idd heel Groen, ben benieuwd hoe het staat. Ik vind het blauwe jurkje leuker, alleen idd beide niet echt kerstig. @LYnn, leuk vooral dat 2e shirtje.