Help help, MAson draagt graag blouses en nou zoek ik een mooie effen in fuschia of paars. Ik heb nog niks kunnen vinden. Iemand enig idee?
Zo dames er is weer flink geshopt, lekker he Wij zijn gisteren nog even naar enschede geweest en gekeken bij de name-it winkel maar eigenlijk niets kunnen vinden waarvan we dachten dat is voor de kerst. Maar goed volgende week zaterdag hebben we koopzaterdagavond (ja ik woon in een gelovige stad dus koopzondag is hier echt not done) en dan hebben ze vaak leuke aanbiedingen. We hebben nog wel een paar schoenen voor onze zoon gescored. Clarks shoes - Collectie - Kids - Boys - Infant - AirCol GTX Inf — Grey Leather Bij de Dolcis en we kregen ook nog eens 50% korting. Volgende week maar eens kijken of we nog een paar kunnen scoren voor hem want die arme drol liep nog steeds op zijn zomerschoenen. Voor Ms K ook nog leuke laarzen gezien en gepast maar ja ze heeft al 5 paar dus ik moest ze laten staan van manlief.
Ik heb deze gevonden maar heb er nooit wat besteld weet niet of het wat is. Ze zijn ook wel erg goedkoop! Ik ben meer van de stoere blousen vaak ruit, slaag vaak bij Jola, name it en tom tailor. jongens overhemden / blouses | hello4kids,
En voor debby vind dit leuker als een zwart pakje!! FKJ 19 grijs / zilver kostuum krijtstreep baby peuter | FEESTKLEDING Jongen | hello4kids,
@ debby, ga je echt zo'n pakje doen voor Sam? Dan moet je hem ook z'n justin timberlake hoedje opzetten. Vind je een jeans met blousse en gilet niet leuker. zie S&D le chic. Hebben jullie al kerstoufit geshopt? Ik weet niet of ik nog iets speciaals koop voor de kerst. Denk dat ik mijn bengh knofje aan doe met kerst. Voor T een blousse en spencer met een mooie jeans.
@diadeem, thnx voor het meedenken. Die had ik idd ook gevonden. Helaas is zijn maat op ze zijn idd spotgoedkoop. Ja ruitjesblouses zijn idd ook stoer en heb ik ook, maar wil ook wat effen erbij.
Hier momenteel ook weinig te shoppen. Heb genoeg in de kasten, alleen wacht ik nu tot de jongste uit maatje 74 gaat. Kan ik maat 80 shoppen. Gister wel een partij Petit Bateau rompers besteld bij kleertjes.com. 12 stuks voor 72 euro. Alles was ineens aangevuld daar.
ik ga absoluut niet een kerstoutfit kopen ze heeft heel veel kleding wat ik makkelijk feestelijk kan maken heb voor 1 dag een zwartklant jurk met bolero met glitter en glitter panty ik zal ff foto maken!
dit word 1 kerstdag en oudejaarsavond en denk haar verjaardagsjurk de 2e kerstdag en kerstavond haar rode petticoat en dan ff andere combi van maken.
en haar knuffelparade let vooral op de bloemetjes in het behang!!! die heeft papa met verf ingekleurd met een wattenstaafje
Ik ga ook niks kopen voor de kerst. Vind het altijd een beetje zonde. Ik merk dat ik die kleding normaal niet zoveel draag en ook ik heb genoeg in de kast hangen.
ik haal wel een panty met glittertje enz voor bij haar rode petticoat. voor mezelf heb ik die rode jurk van steps maar die ga ik echt vaker dragen en dan een mooie panty die net wat feestelijker is en klaar! of een jasje erop met een corsage of iets glimmendere ketting ik geef er wel een draai aan
mirell leuk setje! ook schattig kamertje zeg! pakje voor sam: weet het nog niet haha. Waar haal ik nou weer een justin timberlake hoed vandaan... ik heb er wel een, alleen die is bruin... kerst: denk dat ik wel iets wil kopen. Ik heb niet echt iets kerstachtigs. Heb wel een mooie jottum jurk met jasje maar die is nog te groot. Wordt voor volgend jaar denk ik.
Mirell ik zou die muur nog even wit laten en dan met fotolijstjes gaan werken met daarachter foto's die voor haar wat betekenen Voor de kerst wil ik nog wel wat aanschaffen maar dan iets wat ze ook vaker zullen dragen. Net mijn bestelling binnen gekregen (nou ja de postbode heeft voor de zoveelste keer gewoon de doos voor de deur gezet zodat iedereen die het wil het zou kunnen meenemen.) Helaas is het topje van peace en love nu al precies pas (lees met moeite krijg ik haar hoofd erdoor) dus die gaat morgen meteen retour.
zou die witte muur zo laten. Juist mooi! Gaaf behang!!! (uh..heb vast wat gemist maar zelf ingekleurd???)
kixx online as donderdag de 24 voor leden vanaf 7.30 al 40% korting! Vergeet de kortingscode niet uit ons topicje