Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    dikke kus en knuffel

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

jep een spierwit jurkje:D

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    was gebeurd dan?

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Debby, heel veel sterkte!

Glimlachje, zijn ze niet gewoon laat? Ben nog nooit opgelicht gelukkig.

Vandaag even twee paar schoenen gekocht voor zoon, maat 29 en 30. Gelukkig met korting ;) De oude waren dus al te klein...

Meisje doet ondertussen 4 stapjes los :))

Glimlachje, ik zou het nog even houden bij babyproof of anders extreme flex van shoesme. Of bardossa die heeft ook mooie flexibele.

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Mirell: 2 blousjes gekocht...of in ieder geval betaald...voor de betaling kreeg ik snel reactie. Na betaling niets meer vernomen.
    gemaild of ze seintje willen geven of verzonden is..1 stelt al dat t dinsdag (1 week geleden) verzonden is...(ben ik nou gek of duurt t hooguit 2 dagen?) de ander reageert helemaal niet meer.

@geke...pff tjah...dan zijn ze wel heel laat...en niet reageren is ook niet echt stijlvol....

@schoentjes...thanks Geke. ik ga eens ff online kijken want hier in de buurt hebben de shops niets meer liggen in de kleine maatjes.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    SChoenen ik keek toen altijd hoe flexibel de zool was. Voor beginnende lopers advieseren ze dat als je de schoen vast hebt je makkelijk de teen naar de hak kunt buigen (WEL DOEN ALS ER GEEN VOET IN ZIT :D)

MIrell hmmmm en spierwit jurkje :D;) Heb net nog even geshopt in mijn eigen kast. Had kleertjes gekregen van mijn vriendin en daar nog even de maatjes 98 en kleine 104 tussenuit gepikt. Wel veel zomerspul (rokjes) dus even kijken wat ik daarmee kan zo midden in de winter :D

7. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@pluk..hihii..ik zal uitkijken dat ik het niet met voetjes IN de schoen uitprobeer.
    heb al wat schoentjes van shoesme gezien online...maar ga maandag toch in de winkel kijken.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit schoenen online heb besteld, heb het geluk om in een mode stad te wonen (ja klinkt raar maar hier bestaat de binnenstad bijna alleen maar uit schoenen- en kledingwinkels) dus als het hier in de uitverkoop gaat dan sla ik mijn slag.

Nu bezit ik wel twee kindjes met smalle voeten. Kylian had vandaag een paar sketschers aan (met lichtjes) maar die waren dus echt te breed.
    Bij Kinley dus hetzelfde probleem.

Maar goed heb vandaag een rare (lichtelijk verdrietige) dag achter de rug (verhaal staat wel op mijn blog)

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Veel sterkte Debby!

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @debby: sterkte meid!

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

puk> jeetje...dat is zwaar bagger :-s zeker omdat je beseft dat je kinderen het snappen.

debby> dikke knuffel. Ben zo ontzettend blij dat het goed gegaan is. Pfffff.

12. Sweetlakecity

Sorry voor de rest van mijn ego maar ik heb het even zeer moeilijk met mijzelf. Als je wil weten hoe en wat kan dan per pb. Maar heb gisteren een keuze gemaakt om voor mijzelf te kiezen wat betreft mijn werk. Ik ben trots hierop! Soms gaat het even zo niet meer en de gedachte dat ik straks me baan kwijt raak. Ben geloof ik echt te emotioneel ingesteld met alles.

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@debby,heftig hoor, heel veel sterkte!!
    @glimlachje, he dat is balen zeg :(
    @SWL, het hoe en wat weet ik niet, maar ik wil je wel even sterkte wensen! en lekker geshopt :D

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sweetlake: heerlijk geshopt, dat vind ik leuke dingen die je hebt genomen van C&O! Enne dikke knuf he? ;)

@ik heb shopzin!!! (maar even geteld en ik heb 34 setjes in de kast hangen ahum) :)

@IEDEREEN: ik heb een verzoekje, ik heb nog een fuchsia maillot van Bakkaboe nodig in maat 86/92 maar hier zijn ze uitverkocht, dus mocht iemand die maillot tegenkomen in die maat wil je hem dan alsjeblieft voor mee meenemen?

15. wonderteam

@lynn, hier heb ik ze van de week nog zien hangen. Ik wil best even voor je kijken?

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @wonderteam: dat zou super zijn als je dat voor me wil doen??

17. Sweetlakecity

iemand nog een z8 borgvest jas?
    Hier hangen ze nog in de winkel voor 40% korting!!!
    Maat 92/98 en 104/110 in roze en blauw geloof ik.

18. wonderteam

@lynn, als ik straks boodschappen ga doen ,ga ik gelijk even langs de winkel.

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Het meiden lekker geshopt weer!

@debby heel veel sterkte meid!

@ gllachje dat is balen opgelicht worden...

@ slc sterkte meid knuff!

Ik lig hier op bed met een longontsteking. Ik heb astma en dan krijg je ook geen lucht. Maar dit pfoehh pittig. Vandaag wel effe naar buiten want Sinterklaas komt hier aan! Wil die koppies wel zien!

Deel Deze Pagina