Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik heb niet veel wat ik zou willen hebben van de sale hoor, dus dat scheelt. Ik ga niet voor volgende winter kopen. Ik weet niet welke maat en ik weet niet hoeveel ze dan nog zal passen van wat er nu in de kast hangt. Dus ik wacht daar gewoon mee.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn, ik wil maandag wel even kijken! moet maandag even op zoek naar zwarte of rode maillot.

@ future, beterschap!!

@ debby, sterkte! wel raar of niet. Zeker als jij eigenlijk wel een 3e wilde, maar je man niet. Is het voor jullie nu definitief besloten het bij 2 en een sterretje te laten?

@ SWLC, succes!! leuk geshopt

@ Mirell, even luchtig!! leuk geshopt. Ik vind bomba van de winter ook erg leuk..

@ sale ik wil 1 jasje van Muy Malo en ben dan ook klaar!!
    Ik moet zeggen dat ik gelukkig geen depressie klachten ken. Lijkt me heel erg. Dus ik ben echt erg, heb geen excusses.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mirell leuke kleertjes hoor.

Hier een heel treurige mededeling, de kast van onze dochter puilt uit, ze heeft echt genoeg om de winter door te komen ;), dus voor haar geldt er een shopstop.

Gelukkig ben ik nog in het bezit van een snelgroeiende zoon die nog wel een paar broeken kan gebruiken en overhemden met lange mouwen :D

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Miekje: dankje, fijn dat je voor me wil kijken! ik heb maat 86/92 nodig.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tess> ik had geluk met de fiets van de hema! Ik heb hem nu voor 40 euro!! Ik kreeg al 30% de vorige x met de schoorsteen actie nog eens 15% (weet je nog van de topic die ik starte of het een beetje een degelijk fietsje was)
    Kwam hem daarnet halen bij de hema. Was het vandaag nog eens 25% korting op 1 artikel!! En die gozer wilde het er gewoon opgeven dus nu maar 40 euro betaald!!!!! Goed deal zo. TATATATATAA!! Geluk lacht me een beetje toe :)

6. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@zo79: ik weet wat er besproken gaat worden... wijziging van functie.
    Ik heb tot mijn zwangerschapsverlof een functie gehad ...net voorafgaand aan mijn verlof werd duidelijk dat de aanvoeren van zaken minder werd en er dus teveel mensen op te weinig zaken zitten...iemand moest intern wat anders gaan doen. Ze hebben omdat ik met verlof ging geen vervanger geregeld maar de zaken onderverdeeld onder de ander 2 zittende collega's. Er is mij toen een voorstel gedaan voor overplaatsen maar heb aangegeven da tik met verlof ging en ik niet weet hoe de situatie mbt het aantal zaken en de instroom zou zijn na mijn verlof dus ik nog geen beslissingen wilde nemen....nou ja mijn verlof heeft allemaal wat langer geduurd door een PND en ben nog altijd op at basis aan het werk...werk nu 5 uur per dag voor 3 dagen...ben langzaam aan het opbouwen...., nadat ik had besloten om in maart/ april weer aan het werk te willen ben ik tijdelijk dicht bij huis geplaatst op een project met iets ander soort werk (branche hetzelfde maar functie anders) daar zit ik nu dus al een tijdje maar nu komt mijn volledige herstel in zicht en moeten we dus een beslissing gaan nemen. Zover ik tot nu toe heb begrepen is er niets veranderd aan de situatie en zou er idd. geen plek voor mij zijn op mijn oude functie ( ondertussen heeft de werkgever wel een vacature uitgezet en heeft een collega de opleiding aangeboden gekregen om diezelfde functie te kunnen doen...jaja heel vreemd allemaal) ik ben hier achtergekomen en heb een gesprek "geeist" omdat ik duidelijkheid wil over het hoe en wat.... dus as maandag is dat gesprek en zal ook gelijk "mijn" toekomst besproken worden binnen de organisatie... Ik weet dat ze me de functie willen geven van de plek waarik nu aan het reintegreren ben..maar daar zitten wat haken aan ogen aan als het gaat om privacy etc. dus dat moet even helder worden allemaal....

heel verhaal pff...

@mirell...supergaaf geshopt... heb de blouse bij oliewood ook in me mandje gehad maar toch nie gedaan...

7. Sweetlakecity

zo...ik vind dat je je in je recht staat glimlachje!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Slc wat een mazzeltje!!

Met tess gaat het beter maar ze is nog wel slapjes en moe.
    Zal over een paar dagen ook wel weer beter gaan.

beterschap voor alle zieke kindjes en mamas.

Heb lekker geshopt!
    Een jurkje en gillet van name it, een blazer van esprit, tuniek van noppies, 2 leggings van noppies, een shirt van noppies, een trui van noppies en bijpassende 2 paar kniekousen van je raad het al.... Noppies.
    Bij henk ten hoor heb ik nog zes paar knie kousen gekocht.

9. Glimlachje

@Tesske: wat fijn dat het beter gaat...en wat heb je lekker geshopt...wij willen foto's...wij willen foto's hihi:D

@SLC... ik heb een vaste aanstelling..niets te verliezen...en ik ben er voor mezelf ook wel uit ...maar wees verdomme gewoon eerlijk tegen me!! wat ik vermoed (ben de derde jongevrouw die na zwangerschapsverlof niet terugkeert op haar eigen functie) is dat ze een soort van "beleid" voeren dat die functie niet geschikt is voor vrouwen met jonge kinderen..ze hebben heel toevallig nu ook een man de opleiding aangeboden..., het is een zware functie..veel verantwoordelijkheden en eerlijk gezegd ook wel lastig te combineren op parttime basis...maar ga wel fatsoenlijk met je personeel omen geef dit eerlijk aan ipv allerlei omwegen te bewandelen. Ik zit al 8 jaar bij het bedrijf en ken de regels en de praktijk nu wel...maar blijf het niet fair vinden dit soort acties.

10. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hoi Dames, ik had een week geleden mijn kerstoutfit gepost dat ik voor Liv had gekocht via MP (rood met wit jurkje van BENGH)

Wilde even melden dat ik ben opgelicht en wil via deze weg iedereen die ook via marktplaats regelmatig wat koopt waarschuwen. Zodra je een rekeningnummer van de verkoper krijgt kun je die het beste even checken bij www.mijnpolitie.nl Daar kun je namelijk zien of er al een melding van desbetreffende persoon is gedaan wegens oplichting.

Wat baal ik hier van zeg. Het gaat niet om een fortuin (€35) maar vind dit zo diep triest. Had me zo op het jurkje voor mijn kleine meid verheugd en dan kom je erachter dat er mensen zijn die ouders oplichten met kinderkleding...

11. Glimlachje

@emmamick...jij ook al.
    Ik hier 2 x in 1 week tijd ....zie me post van gister
    sneu voor je joh.

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    he getsie!!! Dat is niet tof!! Dat is ook weer fijne reclame voor mensen die wel heel netjes doen ;)
    vervelend meid!

13. Sweetlakecity

tesske> gelukkig maar.

Zou het rekeningnr ook even checken glimlachje!
    Komende tijd ga ik niets via mp verkopen of aankopen want zo komt de kerstdrukte en verdwijnen poststukken en kaarten.
    Goede tip van dat na checken.

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    @Glimlachje lees net je post van gister. Echt heel erg vervelend en jammer, omdat mensen zo inderdaad het vertrouwen in wel eerlijke mensen ook verliezen.

Ik koop bijvoorbeeld echt al heel lang via marktplaats en ik ben nog nooit opgelicht. Nu zal ik echt heel erg oppassen en verkopers om meer gegevens vragen, wat natuurlijk weer een vervelende indruk geeft op de eerlijke verkoper die van voor af aan niet wordt vertrouwd.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell o als dat zo is dan ga ik wel ff naar bergen. Ik wil toch ook nog naar camelot voor vingino broekjes.

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik koop ook zelden vooruit hoor, vind het altijd lastig inschatten omdat mijn beide meiden niet heel regelmatig groeien ;) Maar ik dacht dat jij al vaker vooruit had gekocht, vandaar dat ik het zei. Maar dan heb ik me vergist :)

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, pff het is wat met die werkgevers. Ik heb met dit soort dingen vanuit mijn werk ook veel te maken, maar je wilt het aantal werkgevers de kost niet geven die geen flauw benul hebben hoe ze met hun werknemers om moeten gaan (er staat niet voor niets een artikel over "goed werkgeverschap" in de wet, de helft weet niet eens dat het bestaat denk ik ;)).

Het is in jouw geval inderdaad verre van netjes. Hoe makkelijk had het geweest om dit open en eerlijk met je te bespreken? Ik weet ook niet wat jullie P&O afdeling hierin heeft geadviseerd, maar die hebben m.i. ook een beetje zitten slapen.

Heb je eea op papier staan? Zodat je een soort "dossier" voor jezelf hebt opgebouwd?

Anyway, succes maandag. Jij hebt zo te lezen het gelijk aan je zijde, dus laat zij zich maar verantwoorden voor hun acties.

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Bij bengh moet je idd oppassen op benghhyves wordt er ook voor gewaarschuwd, vooral bij nieuwe kleding. Balen zeg!!

19. Glimlachje

@zo79: "goed werkgeverschap" hebben veeeeeeeel werkgevers geen benul van.

P&O heeft me eigenlijk al die tijd "voorgelogen"....door het af te doen alsof het niet waar is wat ik geconstateerd had en bleef volhouden dat er geen plek was voor een 3e persoon in mijn functie ;)

Ik heb een heel dossier opgebouwd...maar hoop maar dat ik sterk genoeg ben om me niet te laten overroelen door me leidinggevende....kan in bepaalde situaties nogal zwak zijn...maar ga er zelf vanuit dat ik het nu wel anders doe.
    maar goed we gaan maandag zien.

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor, het klopt, ik heb voor aanstaande zomer een stuk of 6 setjes liggen, die ik wel vooruit heb gekocht. Toen durfde ik het nog wel aan met inschatten, maar voor volgende winter durf ik het niet meer, ze groeit nu niet meer zo hard en als ik lees dat Amy-Lynn van Mirell nu deze winter nog zat rokjes van vorige winter past, wil ik dus zelf even af gaan wachten wat ze dan nog past, en wat ik daar dan als aanvullingen bij nodig heb.

Deel Deze Pagina