Wees blij dat je nog shop-drang hebt. Hier is het zelf zo erg dat meisje echt kleding nodig heeft ivm groeispurt maar ik, als ware shopaholic, gewoon echt geen fut puf en zin heb om te shoppen
@madeliefke: ik ben heel beneiuwd naar foto's van je br@nd spulletjes! @future: lieve jurkjes geshopt! @miekje: chique kerstoutfit hoor! @sidmick: arme jij zeg...voel je je zo slecht?
Dames weet iemand waar ik een donkergrijze mailoot kan vinden in maat 86? Hema, prenatal, v en d, bijenkorf, H&M geweest en niks kunnen vinden..
Erg leuk miekje! Bij mij ook bedoeld voor de kerst denk k! Donderdag bestellen bij kixxonline... Nu nog rode laarsjes! @ geke k heb vandaag geprobeerd te werken maar ben naar huis gekomen! Iedere keer denk k t gaat wel weer en dan voel k me als ik teveel doe weer helemaal rot!
@future: fuchsia roze maat 86/92 (86+) @als Opperhoofd-shop-a-holic heb ik een nieuw merk ter introductie meiden! Het merk komt uit italië en is heel gaaf (vind ik dan) Fun&fun heet het en ik heb er zojuist een tuniekje van gekocht, en heb nog een rokje, bolero en shirtje op het oog, maar dat hangt even van het salaris af deze maand of ik dat ook koop nu. pimpompee en manou fashion kids verkopen het. tuniekje: Bekijk bijlage 200659
Sjiek en hip, helemaal leuk!! Sidmick, hijs je achter de laptop en bestellen maar... Overal is het Sale en de komende weken kun je voor een prikkie superleuke spulletjes voor je rebellerende peuterpuber kopen. Gewoon doen, heerlijk, die shoprush Even de zwangerschapskwaaltjes achter je laten. Lynn, helemaal Danique! Kende het merk idd niet. Welke prijsklasse moet ik aan denken? Future, slim om donderdag te bestellen. Ben je al rode laarsjes tegen gekomen? Sandraske, misschien bij Ter Stal of bij HEMA in de babymaten lopen de maillots ook door tot 86
@future: tnx!! Als je er 2 kunt krijgen graag, maar 1 x is ook goed! @madeliefke: prijsklasse v.a. 40 euro, beetje net als pompom met de prijzen. Ik heb dit tuniekje met 40% korting. Ik heb er al een heel setje voor waar hij bij past hihi, als het goed is komt ie morgen al dus dan krijgt ze hem van het weekend aan!
Leuk Lynn, ben benieuwd naar de foto's. Krijg net bericht van Br@nd dat mijn bestelling op de post zit, dus morgen heerlijk al binnen.
lynn ik vind het tuniekje echt leuk voor danique. Voor emma zou het te veel tierelantijn geweest. Slc is zo lief geweest om voor mij de legging van c&o te halen dus ik heb mijn setje compleet. Ben er echt wel blij mee.
@ lynn, super leuk! @ debby, gelukkig vind het een leuke set! maar wel iets anders als je normaal voor Emma koopt.
@Madeliefke, thnx! Ze hebben 'm daar nog. Moet even zien of ik nu al bestel of nog even wacht tot mn loon binnen in. @Debby, erg leuk die set! Hier zit ze helaas tussen de maten in dus dat wordt m voorlopig nog niet. @Lynn, leuke tuniek!
heb weer mooie dingen voorbij zien komen.... @lynn...tjah je bent opperhoofd shopaholic of je bent t niet....ziet er leuk uit hoor dat tuniekje. hier nu iets van jottum op het oog..maar met de korting van 25% nog duur voor een rokje....heb m nog niet gezien bij andere websites...dus wacht even braaf tot meer korting...
glimlachje o jottum komt snel nog wel hoor met meer korting. Is bijna altijd wel tot het laatst... miekje emma heeft wel veel rokjes en shirtjes hoor. Niet alleen maar jurken meer. Ik vind rokjes nu vaak wat praktischer. Ze wil zelf wel graag jurken aan maar naar de psz doe ik vaak gewoon een leuk rokje en shirtje aan. Ik heb veel van bakkaboe. En ik heb ooit iets in deze kleur gehad en dat stond haar super. Alleen was het van de zomer niet in ofzo want ik zag niet zo veel in deze kleur.